Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CAAAALIFORNIA DREAMINNNN' x 100Chungking Express - Was niet de eerste keer dat ik hem opzette, en t eerste halfuur blijft wat mij betreft te rommelig en te veel van den hak op den tak maar eens je daardoor bent is het wel één grote sfeerfilm. Geweldig kleurgebruik ook, niet slecht.
telt ni. ep 4 is deel 1.Star wars ep 4 is beter dan 1-3![]()

[*]No Hard Feelings: "Ik heb 3 keer gelachen"/ 10
- Plus: Dit type films maken ze jammer genoeg niet meer, Jlaw blijft een leuke actrice, Jlaw nude scene (zal ik nooit een probleem mee hebben)
- Min: Cringy, creepy, toondoof en gewoon niet grappig, Jlaw nude scene (of toch een probleem, dat deze compleet nutteloos en niet geplaatst was. Dit is imo ook de enige reden waarom de film een R rating heeft ... wat het nog onnozeler maakt)

Skip dan 2 en 3 en ga direct naar 4, of zelfs 5 als ge wilt.Mission Impossible
3/10
Jezus, wat een fucking gedrocht. Geen idee hoe ik mezelf ooit ga overtuigen om me door de volgende films te worstelen, want ben effectief erg benieuwd naar de latere films in de reeks.
1 is echt wel helemaal anders dan de rest.Mission Impossible
3/10
Jezus, wat een fucking gedrocht. Geen idee hoe ik mezelf ooit ga overtuigen om me door de volgende films te worstelen, want ben effectief erg benieuwd naar de latere films in de reeks.
Skip dan 2 en 3 en ga direct naar 4, of zelfs 5 als ge wilt.
Ik vind de derde ook goed, allez ik vind alles goed behalve de 2e.What the actual fuck? De derde is net erg goed. De opening in media res, een intense villain in de vorm van Hoffman en de intense actie die de toon zette voor de rest van de reeks. Okay..j.j lensflared er uiteraard weer de shit uit, maar voor de rest is dit toch echt de blauwdruk voor de rest van de reeks.
Zeg het KJ!Oh nee, ik zou durven zeggen dat Ghost Protocol de beste is op sommige dagen, maar nooit de derde.
Ooohmpf. Ik kijk soms enkel die scene.Heel de scène met de helicopter achter de trein (en dan vooral in de tunnel) vond ik gewoon te belachelijk voor woorden.
YepOoohmpf. Ik kijk soms enkel die scene.
Denk ik wel dat de serie niets voor u gaat zijn. Bourne fan?
Was een vraag, geen stelling. Helemaal eens met Fury Road en Ghost Protocol.Tgoh, te kort door de bocht, er zijn wel degelijk goede (allezjah "cava", meestal geen meesterwerken inderdaad) films als 4e, al kan ik er vooral in het horror en actie genre bedenken.
Rory Breaker: If the milk turns out to be sour, I ain't the kinda pussy to drink it. Know what I mean?
[after Sally fakes orgasm in a deli]
Older Woman Customer: [to waiter] I'll have what she's having.