Idd, voor mij 1 van de betere van Pixar!Opmerkelijke reactie, want dat is echt een absolute topper van een (teken)film. 20 jaar geleden, en nu nog.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, voor mij 1 van de betere van Pixar!Opmerkelijke reactie, want dat is echt een absolute topper van een (teken)film. 20 jaar geleden, en nu nog.

Dat die deprimerend over kwam, was overduidelijk de bedoeling hé.The Grey (2011)
![]()
5/10
Film over vliegtuigcrash over verlaten sneeuwgebied (Alaska/Canada ?) waar een groep mannen plots opgejaagd worden door een roedel wolven.
Persoonlijk vond ik het nogal deprimerend.
Edit: net score verlaagt naar 5/10, de wolven komen onrealistisch over en ik kan moeilijk begrijpen dat ze mensen zolang zouden achtervolgen als er reeds zoveel lijken zijn van de vliegtuigcrash om op te peuzelen. Doesn't make any sense...
Dankzij de filmzomer van Canvas Midnight Cowboy gezien
Deze is zijn status van klassieker meer dan waard: top acteerprestaties, goeie sfeerschepping, prachtige muziek en mooi maar triest verhaal![]()
Is eigenlijk in de betere traditie van oudere Western verhalen en strips. Denk bv aan de diligence van de nieuwe Bessy en het komt volgens mij ook nog een stuk voor in een boek/ film over White Fang
Dat die deprimerend over kwam, was overduidelijk de bedoeling hé.
Liam Neeson die worstelt met zelfmoordpogingen, dat wordt her en der opnieuw aangekaart trouwens.
Dat die wolven blijven jagen, lijkt me ook niet zo heel ver gezocht. Het zijn dan ook roofdieren, die maken daar imo een sport van om dit te doen.
Zeer goede film imho.Dankzij de filmzomer van Canvas Midnight Cowboy gezien
Deze is zijn status van klassieker meer dan waard: top acteerprestaties, goeie sfeerschepping, prachtige muziek en mooi maar triest verhaal![]()