Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op de dvd zijn er idd twee cuts een met Gaston als Bompa en "voorbeeld" voor Frans, een zonder.Ik heb voor de eerste keer "Dief" gezien. Best een vermakelijke film.
Wel apart dat er in de cast Gaston Berghmans staat als "bompa van Reet", maar hij in de film cut die op TV werd uitgezonden niet te zien is...
Is dat eigen aan de cut of niet? Weet iemand dit?
. Super quotable ook die film. K zen eigenlijk een beetje gelijk Robin Hood, herverdelen wete wel. Zo ne rijke stinkerd me veul te veul geld dieje kon gerust wa missen ma zo nen arme stinkerd gelijk als Kik dieje kon gerust wa meer gebruiken.Ik vond dat ook een leuke film. Goeie pull-the-finger grap als ik met dat goed herinner.Last Action Hero. Had totaal niet door dat Charles Dance daar de badguy speelde. En dat doet hij goed trouwens.
De Disney+ edits zijn best goed te smaken tov het orginele materiaal. De dvd's en blurays zijn idd een heel stuk minder.Nu is het wellicht te laat, maar ik raad echt iedereen aan om de despecialized editions op te zoeken voor de originele trilogie. Als je de recente uitgaves of zelfs de Special Editions uit de jaren negentig met die irritante, anachronistische CGI edits kent, is het echt een verademing om eens te kijken naar wat het publiek destijds in de bioscopen te zien kreeg. Dat zijn de enige versies van de originele films die ik nog durf te bekijken.
Van ep1 en 2 had men gerust één film kunnen maken.Ben een rewatch aan het doen van Star Wars. Als kind alleen maar stukken gezien.
Ep4: je merkt dat het oud is, maar zeer te genieten
Ep5: geweldige cinema. Dat niveau heb ik nog maar zelden gezien.
Ep6: iets minder dan Ep5, maar hard van genoten
Ep1: uitgezonderd Jar Jar nog een oké film.
Ep2: WAT IS DEZE BAGGER??? Al de dialoog tussen Ani en Padme is verschrikkelijk. Hoe the hell is dit ooit uitgebracht? obi wan houdt de film nog een beetje recht.
Ep3: moet het nog bekijken

zonder oepsHoe die dat virus uploaden in dat ruimteschip![]()
Ze zijn daar inderdaad volledig van het padje af. Triestig woke gedoe.
Je vraagt je toch ook wel af wat ze aan het roken zijn bij disney,
Dollars. All on the woke train. Choo Choo.......
Je vraagt je toch ook wel af wat ze aan het roken zijn bij disney,