Dyer Hunt
Well-known member
Die woke train blijkt dan toch niet zo winstgevend te zijn, gezien al de recente Disney flops. Maar ze rijden precies gewoon verder de afgrond in.Dollars. All on the woke train. Choo Choo.......

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die woke train blijkt dan toch niet zo winstgevend te zijn, gezien al de recente Disney flops. Maar ze rijden precies gewoon verder de afgrond in.Dollars. All on the woke train. Choo Choo.......

Je vraagt je toch ook wel af wat ze aan het roken zijn bij disney.
Ze zijn daar inderdaad volledig van het padje af. Triestig woke gedoe.
Dollars. All on the woke train. Choo Choo.......
Niet dat ik Disney noch hun live action remakes wil verdedigen, maar wat is er precies woke (of zelfs gewoon mis) met die foto?Die woke train blijkt dan toch niet zo winstgevend te zijn, gezien al de recente Disney flops. Maar ze rijden precies gewoon verder de afgrond in.![]()

Ik vermoed omdat er o.m. ook zwarten en een vrouw bij de zeven dwergen zitten. Hoewel die dwergen volgens het artikel nu zijn vervangen door 'magical creatures'.Niet dat ik Disney noch hun live action remakes wil verdedigen, maar wat is er precies woke (of zelfs gewoon mis) met die foto?![]()
Sneeuwwitje; een huid zo bleek als sneeuw.Ik vermoed omdat er o.m. ook zwarten en een vrouw bij de zeven dwergen zitten. Hoewel die dwergen volgens het artikel nu zijn vervangen door 'magical creatures'.

Ik vond er gelijk niet zoveel aan. De tweede is meer van hetzeflde.A Quiet Place
Damn, had ik geweten hoe goed deze was had ik al veel sneller gekeken. Anderhalf uur op het puntje van mijn stoel gezeten. Is de tweede ook zo goed?
Meningen zijn er erg verdeeld over. Ik vond deel 2 nog altijd erg goed.Ik vond er gelijk niet zoveel aan. De tweede is meer van hetzeflde.
Ik vond deel 1 super.A Quiet Place
Damn, had ik geweten hoe goed deze was had ik al veel sneller gekeken. Anderhalf uur op het puntje van mijn stoel gezeten. Is de tweede ook zo goed?