Film Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Glass Onion

Leuk zo een raadsel spelleke zonder enige sturing.
giphy.gif


shopping
 
@Ruigen Das Society of the Snow(Netflix)?
Dit weekend es Babe 2: pig in the city. Daar herinner ik me dan weer niets van.
Van de regisseur die ons Mad Max bracht. Hoog tijd dat ik de Happy Feet films eens bekijk.

Bone Tomahawk(2015)
Rewatch.. 6 denk? Ik miste Chicory.

Drunken Angel (1948)
Uitstekende noir van Kurosawa met een altijd entertainende Mifune, hun eerste samenwerking.
Maar het is toch vooral de dokter, Shimura, die de prent steelt. En de gruwe desolate overblijfselen van het naoorlogse Tokyo. Bijna 80 jaar oud en vloeit eigenlijk evengoed zoniet beter dan de gemiddelde moderne film.

La Sociedad de la Nieve(2023, Society of the Snow)
Gebaseerd op de vliegtuigramp in de Andes 1972. Zelfs al wist ik in grote lijnen wat er ging gebeuren, het was nog steeds vol ongeloof en met gebalde vuisten kijken. Sterk verfilmd.
 
@Ruigen Das Society of the Snow(Netflix)?

Van de regisseur die ons Mad Max bracht. Hoog tijd dat ik de Happy Feet films eens bekijk.

Bone Tomahawk(2015)
Rewatch.. 6 denk? Ik miste Chicory.

Drunken Angel (1948)
Uitstekende noir van Kurosawa met een altijd entertainende Mifune, hun eerste samenwerking.
Maar het is toch vooral de dokter, Shimura, die de prent steelt. En de gruwe desolate overblijfselen van het naoorlogse Tokyo. Bijna 80 jaar oud en vloeit eigenlijk evengoed zoniet beter dan de gemiddelde moderne film.

La Sociedad de la Nieve(2023, Society of the Snow)
Gebaseerd op de vliegtuigramp in de Andes 1972. Zelfs al wist ik in grote lijnen wat er ging gebeuren, het was nog steeds vol ongeloof en met gebalde vuisten kijken. Sterk verfilmd.
Ik zie niet veel films maar die heb ik wel gezien lmao
 
Crank - In zijn genre echt nog wel ok die scène waarin hij belachelijk snel loopt bv :laugh: . Amusante nonsens, jammer dat ze richting einde een poging tot verhaal doen, verpest de adrenaline trip toch wat.
 
Crank - In zijn genre echt nog wel ok die scène waarin hij belachelijk snel loopt bv :laugh: . Amusante nonsens, jammer dat ze richting einde een poging tot verhaal doen, verpest de adrenaline trip toch wat.
Vooral niet vergeten om te kijken naar Crank - High Voltage. Als ge denkt dat het niet absurder kan worden :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan