Als grote fan van de 'Before' films kan ik zeggen dat ik de film fantastisch vond. De laatste act is zo ongelooflijk goed.Past Lives - Celine Song (2023)
Als debuut kan dit wel tellen.
Geen liefdes film maar een film over liefde. Soms kijken we terug naar momenten in ons leven waar we echt van kunnen zeggen: dit was een tweesprong, de keuze die ik daar heb gemaakt heeft mijn leven onherroepelijk veranderd. En dan komen we in contact met een persoon die we kenden voor die tweesprong en doet ons dat denken over wat als we de andere weg hadden genomen, hoe zou ons leven eruit hebben gezien.
Ik ben fan van de film en het is zeker een film die een tijdje door mijn hoofd is blijven spoken maar ik vind toch dat hij op het internet wat overhypet werd, waardoor mijn verwachtingen te hoog waren. Mooi gefilmd, vol poëtische one liners over liefde, sound design goed en laat mooi het leven in New York zien maar ik vond vooral de karakters op een of andere manier nogal surface level.
Ik denk dat fans van de Before Sunrise films deze ook wel zullen kunnen pruimen.
Spooktober part 2