Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8/10.
Ontdekt dat The Rocky Horror Picture Show op Disney staat, dus die gezien voor de duizendste keer ofzo. Dat blijft toch gewoon 1 van mijn favo movies ooit gemaakt. Ondanks al zijn slordigheden, gewoon a fucking perfect movie.
Er zijn weinig films waar het plezier zo vanaf spat. Wie deze kan uitkijken zonder constant te grijnzen, is dood vanbinnen zeg ik u.

Ik kan die gewoon niet uitkijken tout court![]()
Rhona Mitra mamma miaDoomsday (2008): 7/10

Ik heb die eigenlijk ook afgezet
Ik heb die veel te jong gezien. Op aanraden van mijn moeder destijds, maar was echt weirded out.
Neil Marshall zijn films eindigen meestal zo rond een zeventje. Jammer, want de delen die werken, werken echt DAMN good. Maar de rest is teveel een rommeltjeDoomsday (2008): 7/10
.Zelfs The Descent? Het is alweer enkele jaren geleden dat ik hem heb gezien, maar ik vind dat wel een klassieker uit een era waarin op horrorvlak niet veel goeds uitkwam.Neil Marshall zijn films eindigen meestal zo rond een zeventje. Jammer, want de delen die werken, werken echt DAMN good. Maar de rest is teveel een rommeltje.
The Descent is freaking awesome met enkele van de beste jump scares ooit gemaakt. Maar zelfs die film heeft zijn rommelige momenten (de hele 3rd act bvb).Zelfs The Descent? Het is alweer enkele jaren geleden dat ik hem heb gezien, maar ik vind dat wel een klassieker uit een era waarin op horrorvlak niet veel goeds uitkwam.
Indeed!Rhona Mitra mamma mia![]()
In Doomsday wilt hij er wat teveel referenties inproppen vind ik. Het is jolly good fun maar bij momenten wat te druk ook en van de hak op de tak.The Descent is freaking awesome met enkele van de beste jump scares ooit gemaakt. Maar zelfs die film heeft zijn rommelige momenten (de hele 3rd act bvb).
But don't get me wrong eh, Ik draag Marshall een heel warm hart toe. Dog Soldiers is veruit mijn favoriet van hem.