Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

"Je loopt zo raar vanavond" , "ja nog na het werk naar de hoeren geweest". "Ach, leuk"
Beetje van de pot gerukt maar toch vind ik dat het hier maar gemakkelijk voorgesteld wordt over hoe je het zomaar kan verborgen houden, een medische ingreep is nu toch moeilijker te verbergen dan een verjaardagscadeau verbergen.
~25% van de bevolking gaat vreemd. Tis nu niet dat mensen niet gewoon zijn om dingen voor hun partner te verbergen hè.

Jezus allemaal zo hard afgezien van uw vasectomie? Pfff die van mij sta volgende maand gepland.
Afzien? niet echt, maar de eerste week voelt het allemaal wel wat bont en blauw aan. Tijdig u pijnstiller nemen en strak ondergoed. Ik was de dag nadien al gewoon weer op het werk. En je bent het zo weer vergeten ... niets dan voordelen.

@Général Zantas
Je woont in Polen en zegt dat vrouwen worden bevoordeeld bij een scheiding. Kan goed zijn.
Maar het is ook een enorm katholiek land: is het daar dan niet zoals België vroeger en enorm patriarchaal? Dat het de gewoonte is dat de man het laatste woord heeft binnen het huwelijk.

Ga gewoon tegen haar in en doe de uitstap die je van plan was met uw dochter.
Roept ze of krijst ze of whatever, laat haar gewoon doen en doe jouw goesting. In het beste geval belt ze de flikken en geef je hen het mutsverhaal.
Als de situatie is zoals je beweert, dan pleit dat achteraf alleen in uw voordeel bij een scheiding.

@Général Zantas
Je woont in Polen en zegt dat vrouwen worden bevoordeeld bij een scheiding. Kan goed zijn.

Maar het is ook een enorm katholiek land: is het daar dan niet zoals België vroeger en enorm patriarchaal? Dat het de gewoonte is dat de man het laatste woord heeft binnen het huwelijk. Indien wel, ga tegen haar in en doe gewoon de uitstap die je van plan was met uw dochter?
Roept ze of krijst ze of whatever, laat haar gewoon doen en doe jouw goesting. In het beste geval belt ze de flikken en geef je het mutsverhaal.
Als de situatie is zoals je beweert, dan pleit dat achteraf alleen in uw voordeel bij een latere scheiding.
Hij is natuurlijk wel geen Pool. Dan heb je daar als buitenlander volgens mij ook tov een vrouw niet veel te zeggen.

Hij kan vloeiend Pools lijkt me én is ermee getrouwd.
Buitenlander of niet, hij heeft toch ook iets te zeggen...
Tja hier denken we idd zo maar daar hebben ze een andere manier van denken.

En volgens mij weet ze dat maar al te goed anders zou ze hem zo niet in haar macht kunnen houden.

Dat hij ervan weg moet is een feit maar als het zo is dat ze zijn kinderen zo gemakkelijk van hem kan weg houden dan zou ik ook niet weten wat doen.

+ waarschijnlijk zou hij naar België komen en dan zal een rechtbank ook wel geen vonnis uitspreken dat ze iedere week over en weer kunnen komen. Dat zou zelfs in België het geval niet zijn. Dan mag je enkel rekenen op de helft van de schoolvakanties.

@Général Zantas
Maar het is ook een enorm katholiek land: is het daar dan niet zoals België vroeger en enorm patriarchaal? Dat het de gewoonte is dat de man het laatste woord heeft binnen het huwelijk.

Ga gewoon tegen haar in en doe de uitstap die je van plan was met uw dochter.
Roept ze of krijst ze of whatever, laat haar gewoon doen en doe jouw goesting. In het beste geval belt ze de flikken en geef je hen het mutsverhaal.
Als de situatie is zoals je beweert, dan pleit dat achteraf alleen in uw voordeel bij een scheiding.

Hehe, ik heb dat eens geprobeerd. Ze heeft heel het huis overhoop gegooid en achteraf de flikken gebeld. De flikken hebben mij geen moment ondervraagd of zelfs maar een kans gegeven om mijn verhaal te doen. Ze hebben enkel haar gevraagd voor haar verhaal en gevraagd of ze een klacht wou indienen, waarna ze mij dan zouden meenemen naar het bureau waar ik pas voor het eerst mijn uitleg zou kunnen doen. Toen mijn vrouw dan besloot om geen klacht in te dienen (UITERAARD, ZIJ HAD GODVERDOMME GANS HET HUIS OVERHOOP GEGOOID), zijn die gewoon weggegaan zonder iets tegen mij te zeggen of wat dan ook.

Ik spreek overigens geen vloeiend Pools. Ik heb een B1-niveau.

Hehe, ik heb dat eens geprobeerd. Ze heeft heel het huis overhoop gegooid en achteraf de flikken gebeld. De flikken hebben mij geen moment ondervraagd of zelfs maar een kans gegeven om mijn verhaal te doen. Ze hebben enkel haar gevraagd voor haar verhaal en gevraagd of ze een klacht wou indienen, waarna ze mij dan zouden meenemen naar het bureau waar ik pas voor het eerst mijn uitleg zou kunnen doen. Toen mijn vrouw dan besloot om geen klacht in te dienen (UITERAARD, ZIJ HAD GODVERDOMME GANS HET HUIS OVERHOOP GEGOOID), zijn die gewoon weggegaan zonder iets tegen mij te zeggen of wat dan ook.

Ik spreek overigens geen vloeiend Pools. Ik heb een B1-niveau.

en daar heb je dan bewust een tweede keer je piet ingestoken? :S

@Général Zantas
Goede les in feite, in het vervolg film je haar terwijl ze dat doet. Dan heb je een bewijs achteraf dat zij het deed.
Een filmke tonen, daarvoor moet je geen vloeiend Pools spreken.

Ik zou me toch niet zomaar gewonnen geven.
Vanzelf gaat ze niet veranderen en de mogelijkheid bestaat dat je erbij blijft, dan moet je er toch iets aan proberen doen...

en daar heb je dan bewust een tweede keer je piet ingestoken? :S

=>

Langs de andere kant, ik ben ook gewoon een mongool. Dit gedrag is niet nieuw, ze doet al 6 jaar zo, en toch dacht ik vorig jaar dat seks zonder condoom wel moest kunnen "Van ene keer gaat ze toch niet zwanger worden zeker". Grote kans dat ik binnen 2 jaar weer gewoon niet nadenk uit geilheid en weer 16 jaar langer de gevolgen kan dragen. Ne mens begint zichzelf voor minder te haten. Misschien toch maar beter beginnen nadenken over een scheiding.

@TNTim Ik heb ondertussen wel enkele filmpjes op GSM en in de cloud.

Bedenk dat het altijd erger is/kan wanneer je bowlingbal door je neusgat moet persen.
Daar zijn ze weer ze. Ze hebben eens 1 of 2x in hun leven een beetje pijn gehad bij hun bevalling en bij iedere gelegenheid komt dat eruit.
Hoe kan je nu weten dat dat erger is als een spuit in uw ballen?

Daar zijn ze weer ze. Ze hebben eens 1 of 2x in hun leven een beetje pijn gehad bij hun bevalling en bij iedere gelegenheid komt dat eruit.
Hoe kan je nu weten dat dat erger is als een spuit in uw ballen?
Gelukkig zijn de 9 maanden ervoor en eventuele borstvoeding easy peasy, geen centje pijn! 👌

Alle, nu doet het al pijn bij het maken.
Precies niet veel last gehad van ontploffende borsten, zware misselijkheid, oververmoeidheid,... De eerste maanden na de conceptie, jij? 😜
(was bij de eerste zwangerschap dus ècht zo met die borsten, ik kon geen gordel verdragen van de pijn, douchen was een marteling en pas 3 weken later eindelijk een positieve test. Geloof me, ik heb er meer dan eentje gedaan 😂)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan