Naja ik zeg toch nergens dat het absoluut geen pijn doet en dat hij zich niet moet aanstellen?

Kan me heus voorstellen dat het geen lachertje is hoor. Iedereen ervaart pijn op haar of zijn manier en daar is op zich niets mis mee hè.
Ik dacht gewoon ja 1 spuitje is toch weer wat anders dan 24u weëen hebben en daarna een volledig mensje eruit persen, inscheuren, genaaid worden en niet op de manier als bij het verwekken van zo'n minimensje maar dus genaaid als in met naald en draad, plassen dat voelt alsof er kokend water gegoten wordt over die reeds kapotte ding daaro beneden, 1ste keer ontlasting dat voelt alsof er nog een kind uitkomt daarna begint het vreugdevolle avontuur dat borstvoeding heet.
Stuwing, boobz die op springen staan omdat ze zo groot en hard zijn geworden, te pas en onpas beginnen lekken, tepelkloven, borstonsteking etc
Die 9 maanden zwangerschap zijn natuurlijk ook één groot feest hè MAAR we mogen niet klagen hè want mannen hebben het loodzwaar wanneer ze aan hun materiaal laten klooien en dag erna gewoon kunnen gaan werken onderwijl een pas bevallen geeneens normaal recht kan zitten of plassen. En vrouwen die bevallen zijn met een keizersnede moeten helemaal hun klep houden want zij hebben vooral geen buikwonde die een langere herstelperiode eist.
Ik heb het met veel liefde ondergaan allemaal en zou het zo overnieuw doen alleen is ons gezin nu compleet.