Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Precies niet veel last gehad van ontploffende borsten, zware misselijkheid, oververmoeidheid,... De eerste maanden na de conceptie, jij? 😜
(was bij de eerste zwangerschap dus ècht zo met die borsten, ik kon geen gordel verdragen van de pijn, douchen was een marteling en pas 3 weken later eindelijk een positieve test. Geloof me, ik heb er meer dan eentje gedaan 😂)
POIDH

Daar zijn ze weer ze. Ze hebben eens 1 of 2x in hun leven een beetje pijn gehad bij hun bevalling en bij iedere gelegenheid komt dat eruit.
Hoe kan je nu weten dat dat erger is als een spuit in uw ballen?
Naja ik zeg toch nergens dat het absoluut geen pijn doet en dat hij zich niet moet aanstellen? 😕 Kan me heus voorstellen dat het geen lachertje is hoor. Iedereen ervaart pijn op haar of zijn manier en daar is op zich niets mis mee hè.

Ik dacht gewoon ja 1 spuitje is toch weer wat anders dan 24u weëen hebben en daarna een volledig mensje eruit persen, inscheuren, genaaid worden en niet op de manier als bij het verwekken van zo'n minimensje maar dus genaaid als in met naald en draad, plassen dat voelt alsof er kokend water gegoten wordt over die reeds kapotte ding daaro beneden, 1ste keer ontlasting dat voelt alsof er nog een kind uitkomt daarna begint het vreugdevolle avontuur dat borstvoeding heet.

Stuwing, boobz die op springen staan omdat ze zo groot en hard zijn geworden, te pas en onpas beginnen lekken, tepelkloven, borstonsteking etc
Die 9 maanden zwangerschap zijn natuurlijk ook één groot feest hè MAAR we mogen niet klagen hè want mannen hebben het loodzwaar wanneer ze aan hun materiaal laten klooien en dag erna gewoon kunnen gaan werken onderwijl een pas bevallen geeneens normaal recht kan zitten of plassen. En vrouwen die bevallen zijn met een keizersnede moeten helemaal hun klep houden want zij hebben vooral geen buikwonde die een langere herstelperiode eist.

Ik heb het met veel liefde ondergaan allemaal en zou het zo overnieuw doen alleen is ons gezin nu compleet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Naja ik zeg toch nergens dat het absoluut geen pijn doet en dat hij zich niet moet aanstellen? 😕 Kan me heus voorstellen dat het geen lachertje is hoor. Iedereen ervaart pijn op haar of zijn manier en daar is op zich niets mis mee hè.

Ik dacht gewoon ja 1 spuitje is toch weer wat anders dan 24u weëen hebben en daarna een volledig mensje eruit persen, inscheuren, genaaid worden en niet op de manier als bij het verwekken van zo'n minimensje maar dus genaaid als in met naald en draad, plassen dat voelt alsof er kokend water gegoten wordt over die reeds kapotte ding daaro beneden, 1ste keer ontlasting dat voelt alsof er nog een kind uitkomt daarna begint het vreugdevolle avontuur dat borstvoeding heet.

Stuwing, boobz die op springen staan omdat ze zo groot en hard zijn geworden, te pas en onpas beginnen lekken, tepelkloven, borstonsteking etc
Die 9 maanden zwangerschap zijn natuurlijk ook één groot feest hè MAAR we mogen niet klagen hè want mannen hebben het loodzwaar wanneer ze aan hun materiaal laten klooien en dag erna gewoon kunnen gaan werken onderwijl een pas bevallen geeneens normaal recht kan zitten of plassen. En vrouwen die bevallen zijn met een keizersnede moeten helemaal hun klep houden want zij hebben vooral geen buikwonde die een langere herstelperiode eist.

Ik heb het met veel liefde ondergaan allemaal en zou het zo overnieuw doen alleen is ons gezin nu compleet.
Tijdens die 9 maanden zwangerschap, bevalling én de aftermath met herstelperiodes en ontstekingen heb ik altijd mijn pollekes mogen kussen dat ik een vent ben. En o ja, minstens een keer per maand doe ik dat ook wel.

En wss hebben ze allemaal vanaf de 2de wee een epidurale gekregen. Ik heb al meer afgezien van pitta te eten dan veel vrouwen tijdens hun bevalling. Daar ben ik zeker van.

Het feit dat mijn vriendin zich nooit herinnert of ze een film al gezien heeft of niet. Met als gevolg dat ze dus gewoon nog maar eens kijkt en vervolgens staalhard ontkent :lol:

Haar smaak op dat vlak is trouwens ook brak :sop:

Hij komt zeker ouder en knorriger over dan wij! 😇👌😁
Spreek voor jezelf! Dit is mijn stichtend voorbeeld:

616963423-that-70-s-show-image-that-70s-show-36165485-1280-800.png

En volgens mijn vrouw zit dat er heel dicht bij.. Als je het adres wilt..
Enkel wanneer je zoals @Myllana en ik dat 24u hebt volgehouden met letterlijk om de minuut een kramp. (en ik heb pas na 17u een epidurale gevraagd, ik bleef er optimistisch in geloven dat ik net zoals mijn zus en mama die dochter er op 6-8u uit ging poppen... En dat kon ik best wel aan zonder epidurale! :unsure:)
Indien niet: watje!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan