A ja want in iedere relatie stelt niemand zich vragen waarom ge naar de kliniek gaatPlannen rond haar regels, die gaat nie piepen dan als braaf katholiekske![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A ja want in iedere relatie stelt niemand zich vragen waarom ge naar de kliniek gaatPlannen rond haar regels, die gaat nie piepen dan als braaf katholiekske![]()

" ik werk vandaag niet van thuis uit, heb een teammeeting, tot vanavond!"A ja want in iedere relatie stelt niemand zich vragen waarom ge naar de kliniek gaat![]()
Weet je vrouw dit?
Ik ga hier geen relatieadvies geven aangezien je zelf wel beter weet hoe het in elkaar zit, maar gebaseerd op alles wat je zegt: is die situatie echt beter voor je kind(eren) dan een scheiding vraag ik mij af? Of bedoel je dat jij nog wat tegengewicht/normaliteit kan bieden? Want het lijkt me dat je kinderen als ze ouder worden ook wel gaan beginnen merken dat je vrouw vreemd op zaken reageert en er weinig liefde te zien is tussen jullie.Maar goed, we zullen wel zien. Na vanochtend ben ik wel heel hard aan het nadenken over een scheiding want zo'n gebrek aan vertrouwen en zelfstandigheid/onafhankelijkheid begint gewoon TE verstikkend te werken. Als ik niet eens kan beslissen om met mijn dochter naar de winkel te wandelen, dan heeft het echt geen nut om er nog bij te blijven. Zelfs als ik dan maar 1 weekend per maand de kinderen heb, kan ik in dat weekend WEL de dingen doen met mijn kinderen zonder daarvoor continue commentaar te moeten krijgen.
Ik heb er in het verleden over gesproken, maar ze is er geen grote fan van. Langs de andere kant, ik mocht me nooit uitspreken over abortus toen ze zwanger was, dus nu heeft zij ook niets te beslissen over mijn al dan niet nakende sterilisatie. Ik vind niet dat ik nog een verplichting heb tegenover mijn vrouw op dat vlak.
En aangezien ons seksleven al een paar jaar op een laag pitje staat (1 of 2 keer per maand, nu al 3 maanden niets wegens de zwangerschap en de keizersnede), zou ik dat in principe ook gewoon verborgen kunnen houden, moest ik vermoeden dat het op een grote ruzie zou uitdraaien.
Maar goed, we zullen wel zien. Na vanochtend ben ik wel heel hard aan het nadenken over een scheiding want zo'n gebrek aan vertrouwen en zelfstandigheid/onafhankelijkheid begint gewoon TE verstikkend te werken. Als ik niet eens kan beslissen om met mijn dochter naar de winkel te wandelen, dan heeft het echt geen nut om er nog bij te blijven. Zelfs als ik dan maar 1 weekend per maand de kinderen heb, kan ik in dat weekend WEL de dingen doen met mijn kinderen zonder daarvoor continue commentaar te moeten krijgen.
Het is niet eenvoudig allemaal! 
"Je loopt zo raar vanavond" , "ja nog na het werk naar de hoeren geweest". "Ach, leuk"" ik werk vandaag niet van thuis uit, heb een teammeeting, tot vanavond!"
Hangt er van af hoe betrokken je partner is natuurlijk. Als zij stilzwijgend naast elkaar leven, kan dat misschien wél heel makkelijk verborgen blijven."Je loopt zo raar vanavond" , "ja nog na het werk naar de hoeren geweest". "Ach, leuk"
Beetje van de pot gerukt maar toch vind ik dat het hier maar gemakkelijk voorgesteld wordt over hoe je het zomaar kan verborgen houden, een medische ingreep is nu toch moeilijker te verbergen dan een verjaardagscadeau verbergen.
"Je loopt zo raar vanavond" , "ja nog na het werk naar de hoeren geweest". "Ach, leuk"
Beetje van de pot gerukt maar toch vind ik dat het hier maar gemakkelijk voorgesteld wordt over hoe je het zomaar kan verborgen houden, een medische ingreep is nu toch moeilijker te verbergen dan een verjaardagscadeau verbergen.
Ik ga hier geen relatieadvies geven aangezien je zelf wel beter weet hoe het in elkaar zit, maar gebaseerd op alles wat je zegt: is die situatie echt beter voor je kind(eren) dan een scheiding vraag ik mij af? Of bedoel je dat jij nog wat tegengewicht/normaliteit kan bieden? Want het lijkt me dat je kinderen als ze ouder worden ook wel gaan beginnen merken dat je vrouw vreemd op zaken reageert en er weinig liefde te zien is tussen jullie.
"Je loopt zo raar vanavond" , "ja nog na het werk naar de hoeren geweest". "Ach, leuk"

Op zich is het niet zo moeilijk, ik ga vaak voor 1 a 2 uur fietsen. Aangezien zo'n ingreep tegenwoordig niet langer meer dan 1 uur duurt, kan ik dat zo wel inplannen. Daarnaast leef ik vrij sedentair. Ik zit voor werk en ontspanning toch gemakkelijk 10-12 uur per dag achter de bureau, en seks hebben we tegenwoordig vrij weinig. Een voordeel van een relatie die niet 100% is zeker?![]()
Langs de ene kant misschien makkelijk maar loop je dan ook niet de kans dat als je het achter haar rug doet en het uitkomt terug de boeman te zijn? Ik ben nog altijd van mening dat een slechte relatie of huwelijk geen vrjgeleid is om zaken te doen die eigenlijk niet horen. Imo ben je beter om open kaart te spelen en daardoor je relatie/huwelijk te laten stranden dan door dingen achter de rug te doen en daardoor uw relatie/huwelijk te laten stranden, al was het maar als voorbeeld naar je kinderen toe en voor je eigen gemoedsrust. Wie rechtschapen is moet zichzelf niets verwijten natuurlijk.Dat was het idee in den beginne, om tegengewicht te bieden aan haar opvoedingswijze (in mijn optiek: te verstikkend, te conservatief, te katholiek). Maar ik begin de laatste maanden te merken dat het tegen mij aan het keren is omdat ik ondertussen sneller tegen de limiet zit en mijn geduld verlies, waardoor ik meer roep of dingen doe als op de tafel kloppen, kwaad borden en messen in de pombak gooien en dat combineren met krachttermen. Onze 5-jarige zoon begrijpt dan niet goed waarom ik die dingen doe en ik begin dan op een agressieve zot te lijken natuurlijk.
Op zich is het niet zo moeilijk, ik ga vaak voor 1 a 2 uur fietsen. Aangezien zo'n ingreep tegenwoordig niet langer meer dan 1 uur duurt, kan ik dat zo wel inplannen. Daarnaast leef ik vrij sedentair. Ik zit voor werk en ontspanning toch gemakkelijk 10-12 uur per dag achter de bureau, en seks hebben we tegenwoordig vrij weinig. Een voordeel van een relatie die niet 100% is zeker?![]()
Beter lezen want ik zei net dat hij haar zelf de boodschappen nog moest laten doen. Het zou anders inderdaad wel dom zijn...Ik denk toch dat @Général Zantas zijn vrouw wel zelf de eindjes aan elkaar kan verbinden dat wanneer zij weg geweest is er opeens boodschappen gedaan zijn. Dan heeft hij ofwel dezelfde ambras omdat hij haar meegedaan heeft naar buiten en haar te weinig aangekleed heeft ofwel ambras dat hij haar zogezegd onbewaakt achtergelaten zou hebben om boodschappen te doen (ik gok op het laatste als ik lees hoeveel vertrouwen ze in hem heeft)
Beter lezen want ik zei net dat hij haar zelf de boodschappen nog moest laten doen. Het zou anders inderdaad wel dom zijn...
sorry, kzalt nooit meer doen.Ik heb zo een licht vermoeden dat het niet zo slim is om daar met de fiets naartoe te gaan. (En gaan fietsen zonder fiets gaat ook raar zijn.)

:')een stiekeme vasectomie
De mijne liep 2 dagen lang rond alsof hij in zijn broek gekakt had.

En dan is ze in een goeie bui en zegt ze dat ze hem wel eens zal "masseren":')
Hij kan misschien zeggen dat hij met zijn fiets tegen een paaltje gereden is
@nestorius : het is u vergeven
Misschien is dit gewoon nog het beste antwoord. "Ge loop zo raar?" Ja, in mijn broek gescheten.een stiekeme vasectomie
De mijne liep 2 dagen lang rond alsof hij in zijn broek gekakt had.
Ik heb overal aan gedacht!