Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Normaal neem ik de batterij mee binnen en laad ik daar op, nu moet die in de garage insteken. Met al die berichten van branden die ontstaan door een batterij, was ik ongerust als het in de garage gebeurd mijn spullen weg zouden zijn, in het huis staat niet echt is dierbaar van mij, dus kan minder kwaad als daar brand uitbreekt.
Ik neem aan dat je waardevolle spullen in je huis staan ipv je garage?

Mijn vriendin is bij haar vorige relatie bedrogen geweest en hij was er dus vandoor met een ander.
We zijn nu 2 jaar samen maar het wordt erger en erger;

Nu merk ik meer en meer dat ze achter alles iets zoekt, pluist mijn gsm uit achter mijn rug. Insinueert vanalles als ik eens later thuis ben van werk etc, ik stuur verdacht veel met mijn gsm (scroll gewoon wat over insta). Ik zou zogezegd bezig zijn met andere vrouwen, sturen, afspreken etc.
Het begint me meer en meer de keel uit te hangen tbh. Ik moet mij tegenwoordig voor alles verantwoorden...

Mijn vriendin is bij haar vorige relatie bedrogen geweest en hij was er dus vandoor met een ander.

Nu merk ik meer en meer dat ze achter alles iets zoekt, pluist mijn gsm uit achter mijn rug. Insinueert vanalles als ik eens later thuis ben van werk etc, ik stuur verdacht veel met mijn gsm (scroll gewoon wat over insta). Ik zou zogezegd bezig zijn met andere vrouwen, sturen, afspreken etc.
Het begint me meer en meer de keel uit te hangen tbh. Ik moet mij tegenwoordig voor alles verantwoorden...
Waarschijnlijk heeft ze op dit moment last van haar zelfvertrouwen door omstandigheden of zijn er onzekerheden in haar leven waardoor ze dit op die manier projecteert op u? Of nog zoveel redenen te bedenken waarom ze dit gedrag begint te vertonen. Probeer erachter te komen ;)

Stoort niet mateloos, maar het zijn wel twee maten en twee gewichten:

Als zij tegen me zegt dat ik zaag, vind ik dat wel een beetje vervelend maar laat ik het passeren.
Als ik tegen haar zeg dat ze zaagt, krijg ik een hele avond beeld zonder klank.

Stoort niet mateloos, maar het zijn wel twee maten en twee gewichten:

Als zij tegen me zegt dat ik zaag, vind ik dat wel een beetje vervelend maar laat ik het passeren.
Als ik tegen haar zeg dat ze zaagt, krijg ik een hele avond beeld zonder klank.

De pijngrens van vrouwen ligt hoger dan mannen, de fysische dan toch. Emotionele pijngrens ligt een pak lager.

Niet om alarmbellen te doen afgaan maar zulk gedrag komt vaak van mensen die het zelf doen.

Niet om alarmbellen te doen afgaan maar zulk gedrag komt vaak van mensen die het zelf doen.
Jep, dacht net hetzelfde.

En als het vertrouwen weg is, los van achterliggende redenen eigen verleden, dan ben je ver van het padje, want iets vinden zullen zulke mensen steeds doen.

Niet dat het mij mateloos ergert maar mijn man moet bij een cadeau altijd wel aangeven hoe dúúr het wel niet was. Zo kreeg ik dit weekend voor mijn verjaardag een handtas en die was heel zorgvuldig ingepakt, met veel papier gevuld binnenin en onderdeeltjes zoals de ritsen extra beschermd. Ik weet niet meer precies hoe het ging. Was ik het die zei: ‘amai da’s goed ingepakt’ of was hij het die het zei maar hij zei wel: ‘ja dat mag ook wel voor dat geld, ze heeft genoeg gekost’ 😅🙄

De vaatwasser niet van achter naar voor opvullen
De auto niet achterwaarts op de oprit parkeren.

Voor de rest mag ik niet klagen 🙃

Ha oei. Moet ik over gelezen hebben? Die waar je niks mee wou beginnen omdat je getrouwd was?
Ja idd maar dat is dus niet zo gebleven. Maar wel niets mee uitgestoken zolang ik getrouwd was en over àlles eerlijk geweest en daardoor komen we wel nog altijd supergoed overeen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan