Heb het hier ooit eens gepost maar dus vandaag opnieuw.
Ik ben al weken op zoek naar de sleutel van de batterij van de fiets.
Normaal neem ik de batterij mee binnen en laad ik daar op, nu moet die in de garage insteken. Met al die berichten van branden die ontstaan door een batterij, was ik ongerust als het in de garage gebeurd mijn spullen weg zouden zijn, in het huis staat niet echt is dierbaar van mij, dus kan minder kwaad als daar brand uitbreekt.
Natuurlijk de vrouw hierover bevraagd en zij kwaad dat ik alles kwijt geraakt en dat het deze keer zeker aan mij lag, want zij had de fiets al lang niet meer gebruikt. Vandaag zit ze in haar handtas te rommelen en zegt dan, ik zit hier al een tijd met een sleutel in mijn handtas en ik weet niet waarvoor die dient. Weet gij het?
Ze was er dan ook nog in geslaagd om met de bakfiets beide voorwielen lek te rijden op volgens haar een stuk waar veel bladen, kastanjes enz lagen op het fietspad bij de brug. En ik moest de gemeente aanschrijven dat ze het afval moesten opruimen enz...
Ik passeer de brug dagelijks met mijn fiets naar het werk en niets te zien. Vandaag zijn we met de auto op weg naar de winkel, passeren we fietspad met overhangende boom 5 stranden verder dan de brug en zegt de vrouw hier was het waar ik lek ben gereden.
Waarop ik verbaasd reageer, ge zei toch bij d en brug. Met haar reactie, ja euhm in de buurt van de brug he...
Ik zou die toch van een tracker moeten voorzien ze, gewoon zodat ze zelf weet waar ze is.