Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

@Pompi verkeerd topic 😆

Het is lelijk, maar ik dacht er toch ook direct aan. Wie de fuck zit er nu langer dan het moet op het ov. Tenzij hij van nature een verstrooide dame in huis heeft.

@Pompi verkeerd topic 😆

Het is lelijk, maar ik dacht er toch ook direct aan. Wie de fuck zit er nu langer dan het moet op het ov. Tenzij hij van nature een verstrooide dame in huis heeft.

haha nee kansloos hoor :D
Het is het type vrouw dat de voorlaatste trein naar huis pakt "zodat als er iets mis gaat ik toch nog naar huis geraak"
Die zelfkennis heeft ze dus gelukkig wel ondertussen.

Ik kan ook haar iphone zien op findmy voor
a) de keren dat ze vergeet waar hij ligt
b) de keren dat ik haar ging ophalen na het feesten en haar ergens in het stad kon gaan zoeken omdat na wijn nummer 3 contact nutteloos is
(da's ingesteld nadat ze ergens in 'tstad zat en ik gewoon ne foto kreeg van op haar stoel op het terras "ik ben hier" en herkenbare punten moest zoeken om uit te maken waar ze ergens zat)

ja 'tis (alle het was) een wild geval, ik wist waar ik aan begon en zelfs met kinderen moeten de remmen af en toe volledig los.

Puntje dat Mevrouw Tagliata zegt over mij:

Perfectie en too demanding.

Too demanding:

Ik kan er niet tegen als ik verfpotten koop dat die 3 weken in de garage blijven staan, ik begin er dan vollen bak aan ook al ben ik uitgeput en is het al 23u s'avonds, dan wil ik er toch al aan beginnen, ook al is het afplakken.

Ik kan gewoon niet op mijn gat zitten, ik ben altijd bezig. Ben ik ook moe of uitgeput en ik zie bv dat de ramen vuil zijn dan begin ik eraan. Mijn vrouw is eerder van "zit nu eens effe stil en doe dat straks of morgen". Kan af en toe dan is botsen als beide partijen moe zijn.

Perfectie:

Als ik bv zou geschilderd hebben, dan zegt die van ons "goe gedaan schat, zeer mooi". Probleem is dat ik altijd mmh of mja ok zeg. Ik ben nooit te vreden helaas, mijn vader was ook zo.

Die van mij werkt in een BMW garage en heeft vaak dan, buiten haar eigen wagen, demo wagens mee.
Ze is al één keer serieus in de problemen gekomen omdat ze die wagens meeneemt en daar mee rijdt enkel met hare gsm en de sleutel daar laat altijd liggen.

Vorige week nog scheelde het niets want haar gsm batterij was bijna plat voor ze vertrok naar een afspraak. Sjans dat ik eraan dacht en vroeg of ze ne oplader mee had, waarna ze snel ene ging halen of ze had daar schoon gestaan bij het vertrekken.

Nu had ik dringend ne auto nodig (long story), ze is ziek thuis dus ik bel of ik hare niet kan uithalen. Geen probleem zegt ze, kom ik daaraan heeft ze natuurlijk gene sleutel mee zegt ze.
Wilt ze mij nog hare gsm geven, mja als er dan iets dringends is dan zit ze zelf zonder.
Dus daar stond ik dan en een ander oplossing moeten zoeken.

Ene keer kan ik dat allemaal snappen hé, maar ik heb al 38 keer gezegd dat het toch geen moeite is om gewoon die fucking sleutel mee te nemen voor het geval dat.

Die van mij werkt in een BMW garage en heeft vaak dan, buiten haar eigen wagen, demo wagens mee.
Ze is al één keer serieus in de problemen gekomen omdat ze die wagens meeneemt en daar mee rijdt enkel met hare gsm en de sleutel daar laat altijd liggen.

Vorige week nog scheelde het niets want haar gsm batterij was bijna plat voor ze vertrok naar een afspraak. Sjans dat ik eraan dacht en vroeg of ze ne oplader mee had, waarna ze snel ene ging halen of ze had daar schoon gestaan bij het vertrekken.

Nu had ik dringend ne auto nodig (long story), ze is ziek thuis dus ik bel of ik hare niet kan uithalen. Geen probleem zegt ze, kom ik daaraan heeft ze natuurlijk gene sleutel mee zegt ze.
Wilt ze mij nog hare gsm geven, mja als er dan iets dringends is dan zit ze zelf zonder.

Ene keer kan ik dat allemaal snappen hé, maar ik heb al 38 keer gezegd dat het toch geen moeite is om gewoon die fucking sleutel mee te nemen voor het geval dat.
En dat heeft geen reservesleutel zeker?

off topic, maar die NFC functie van uw gsm werkt nog als de batterij plat is ook. Net voor zo'n zaken :P

En vanaf dan kan je hem weer opladen in de auto zelf.

off topic, maar die NFC functie van uw gsm werkt nog als de batterij plat is ook. Net voor zo'n zaken :p

En vanaf dan kan je hem weer opladen in de auto zelf.
Al zeker bij tesla, maar waarschijnljk ook andere merken werkt de telefoonsleutel met bleutooth. Dan heb je echt wel nog wat jus in de telefoon nodig.

Die zal zeker op haar werk liggen.

Mijn vriendin is al jaren de reservesleutel van haar auto kwijt maar weigert om een nieuwe te laten maken omdat dat zo duur is, als ze haar andere sleutel kwijt is gaat dat ook leuk worden...
Het is nog veel duurder als ze haar andere ook kwijt geraakt of te hard laat vallen.
Ik zou als ik van u was in haar plaats toch ene laten bijmaken.

Je kan die sleutel doorsturen naar anderen voor tijdelijke toegang.

Een kleintje, maar soms toch het het compleet verschil tussen ons op vlak van wat we vanzelfsprekend vinden en logisch. Deels is dat de klassieker tussen mannen en vrouwen, deels is dat ook het cultureel verschil waar zij met 6 kinderen als typisch "meisje" werd opgevoed in Latijns-Amerika.

Enkele ochtenden terug was de dochter wakker om 6u. Dat is het standaarduur dat mijn vrouw opstaat omdat ze om 7u begint te werken, ik douche altijd een tiental minuten later zodat ik de dochter kan aankleden, ontbijt geven, ... en naar de crèche kan voeren. Ik douche dus in zeven haasten, mijn vrouw bekommert zich over de dochter, en we staan om 6u10 beiden beneden. Ik ben bezig de hond eten te geven wanneer het licht in de keuken uitgaat. Wat blijkt nu, zekering gesprongen. Paniek paniek, problemen met de elektriciteit ofzo?

Bon, we hebben een aparte zekeringkast voor de achterbouw, met onderverdeling van kringen, die afhangen van een zekering in de hoofdkast, die was afgesprongen. Dus ik zeg haar om bij de hoofdkast te gaan staan, terwijl ik een voor een de zekeringen in de 2de kast terug aanduw om het te zien waar het probleem zit. Gaat ze naar daar met een bezemsteel omdat ze daar bang van is, geen idee hoe ze een zekering met zo'n steel denkt aan te duwen maar ok. Uiteindelijk vind ik het probleem, koelkast staat er ook op dus ik ga al een verlengkabel halen, tot mijn slaapkop wat opklaart en ik opmerk dat onze waterkoker ook op die kring staat.

Wat blijkt...de stroom viel uit toen zij de waterkoker opzette. Waterkoker uitgetrokken en alles opgelost, doorgebrand waarschijnlijk. Had ze die voor mij duidelijke observatie even gecommuniceerd stonden we geen 15 minuten naar elkaar te roepen om zekeringen op te zetten, maar hey.

Heb het hier ooit eens gepost maar dus vandaag opnieuw.

Ik ben al weken op zoek naar de sleutel van de batterij van de fiets.

Normaal neem ik de batterij mee binnen en laad ik daar op, nu moet die in de garage insteken. Met al die berichten van branden die ontstaan door een batterij, was ik ongerust als het in de garage gebeurd mijn spullen weg zouden zijn, in het huis staat niet echt is dierbaar van mij, dus kan minder kwaad als daar brand uitbreekt.

Natuurlijk de vrouw hierover bevraagd en zij kwaad dat ik alles kwijt geraakt en dat het deze keer zeker aan mij lag, want zij had de fiets al lang niet meer gebruikt. Vandaag zit ze in haar handtas te rommelen en zegt dan, ik zit hier al een tijd met een sleutel in mijn handtas en ik weet niet waarvoor die dient. Weet gij het?🤬

Ze was er dan ook nog in geslaagd om met de bakfiets beide voorwielen lek te rijden op volgens haar een stuk waar veel bladen, kastanjes enz lagen op het fietspad bij de brug. En ik moest de gemeente aanschrijven dat ze het afval moesten opruimen enz...

Ik passeer de brug dagelijks met mijn fiets naar het werk en niets te zien. Vandaag zijn we met de auto op weg naar de winkel, passeren we fietspad met overhangende boom 5 stranden verder dan de brug en zegt de vrouw hier was het waar ik lek ben gereden.

Waarop ik verbaasd reageer, ge zei toch bij d en brug. Met haar reactie, ja euhm in de buurt van de brug he...

Ik zou die toch van een tracker moeten voorzien ze, gewoon zodat ze zelf weet waar ze is.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan