Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Als mijn vrouw thuis een tas thee of koffie drinkt, drinkt zij dat nooit, maar echt nooit op. Ze laat altijd een bodempje van minstens een centimeter of twee staan. Hatelijk. Ook drinkt ze regelmatig haar tas maar half uit.

Als mijn vrouw thuis een tas thee of koffie drinkt, drinkt zij dat nooit, maar echt nooit op. Ze laat altijd een bodempje van minstens een centimeter of twee staan. Hatelijk. Ook drinkt ze regelmatig haar tas maar half uit.

Gaat dit er niet eerder over dat je vrouw met zoveel tegelijk bezig is dat ze geen tijd heeft om haar eigen koffie of thee uit te drinken voor deze koud is? Dit is alleszins iets dat ik zelf regelmatig ervaar.

Geen enkel normaal persoon op deze aardkloot drinkt dat 100% volledig uit. Er blijft altijd een laag achter. Uw vrouw is normaal.

Geen enkel normaal persoon op deze aardkloot drinkt dat 100% volledig uit. Er blijft altijd een laag achter. Uw vrouw is normaal.
Van een centimeter of twee? Ik heb het niet over een paar druppels.
Gaat dit er niet eerder over dat je vrouw met zoveel tegelijk bezig is dat ze geen tijd heeft om haar eigen koffie of thee uit te drinken voor deze koud is? Dit is alleszins iets dat ik zelf regelmatig ervaar.
Mocht het alleen 's ochtends zijn kan ik het nog begrijpen, maar is ook 's avonds als we samen in de zetel zitten en ze zet een tas thee.

Van een centimeter of twee? Ik heb het niet over een paar druppels.

Mocht het alleen 's ochtends zijn kan ik het nog begrijpen, maar is ook 's avonds als we samen in de zetel zitten en ze zet een tas thee.
een halve tot 1 centimeter is normaal ja. Bij thee smaakt dat onderste laag gewoonweg té sterk. En meestal ook te koud.

Herkenbaar :biglaugh:

Bij mijn wederhelft gaat het vaak zelfs nog over een halve tas koffie of thee die ik ergens terugvind.

Nu ja, ik stoor me er niet aan. Het is ook maar dat.

Ik drink standaard ook wel maar 2/3 van mijn koffie uit.
De rest smijt ik dan weg als ik een nieuwe (warme) koffie zet.

Bij het eten laat ik ook standaard wat stukjes achter. Sommige mensen kan dat echt triggeren :p (ik doe dat dus niet op bezoek)

Ik drink standaard ook wel maar 2/3 van mijn koffie uit.
De rest smijt ik dan weg als ik een nieuwe (warme) koffie zet.

Bij het eten laat ik ook standaard wat stukjes achter. Sommige mensen kan dat echt triggeren :p (ik doe dat dus niet op bezoek)
Ik drink de tas, of het nu thee of koffie is die al koud is, gewoon leeg.

Bon om maar verder ontopic te blijven...

IK ERGER ME AAN HET FEIT, dat ze af en toe (minstens 1 à 2 x per week) Too Good To Go gaat halen, terwijl we dat niet echt nodig hebben...
Zo eens met haar in Tesla naar een hotel gereden die een overschot had van allerlei ontbijtkoeken. Dan eens een tankstation met een Panos, idem + wat belegde broodjes.

M'n avondmaal vandaag: De helft van zo'n knack worsten (lange versie) verpakking van 6 + de helft van een driehoek boterham verpakking van 2st + de helft van een klein pasta schoteltje + wat sla die ze aan normale prijs kocht + Danone Danette vanille potje met van die bolletjes als dessert.

Resultaat van Too Good To Go:
Overschot aan producten waarvan de houdbaarheidsdatum overschreden is.
Bon het meeste trachten we natuurlijk snel te eten, geen andere keuze... Maar af en toe zitten in die pakketten doosjes thee...
Hebben nu al een stuk of 4 thee doosjes staan, terwijl we normaal gekochte theezakjes van 3-4 jaar geleden nog altijd niet opgebruikt hebben...
Soms zitten daar eens ontbijtgranen tussen waar we dan ook een maand niet aan beginnen omdat we al iets anders hebben die open staat.

IK ERGER ME AAN HET FEIT, dat ze af en toe (minstens 1 à 2 x per week) Too Good To Go gaat halen, terwijl we dat niet echt nodig hebben...
Zo eens met haar in Tesla naar een hotel gereden die een overschot had van allerlei ontbijtkoeken. Dan eens een tankstation met een Panos, idem + wat belegde broodjes.
Dat gaat dan ook pas in ondergeschikte orde over utilitair eten. :)
Eerder over de experience: de verrassing (wat zal het nu precies zijn dat we meekrijgen?), de treasure hunt (Amai, wat vind ik hier voor 5 euro!), de nieuwheid (een aanbod van een restaurant waar je nog nooit ging), de goodfeeling (eten niet laten verloren gaan), etc.

Zo ergerlijk als ze een nieuwe wc rol begint, die op de grond zet en het leeg rolletje laat hangen..

Al 100’n keren een opmerking over gemaakt 😒
nog 150 en ge komt in de volgende fase:

Het al zittend succesvol vervangen van de rol, en dan het lege rolleke ergens neer zetten ipv linksachter richting vuilbak te mikken..

ergernis van de maand:
Ontieglijke nonchalence.

2 weken geleden terugkomen van haar werk:
ja ik was nie aan het opletten en ben vergeten afstappen van den trein
Soit 40min later als gewoonlijk thuis

Afgelopen weekend terugkomen van drinken met haar vriendinnen:
Ja ik was nie aan het opletten en ben vergeten afstappen van den trein.
Dus die om 22h30 richting brussel noord aan het denderen ipv overgestapt in mechelen.
Wa rosé naar binnen en opgemaakt van uit te gaan..
Ik vollenbak aan het stressen..
en dan krijgde uiteraard nog ne "ja mijne gsm ga misschien plat gaan"

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan