Als mijn vrouw thuis een tas thee of koffie drinkt, drinkt zij dat nooit, maar echt nooit op. Ze laat altijd een bodempje van minstens een centimeter of twee staan. Hatelijk. Ook drinkt ze regelmatig haar tas maar half uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn dus nog vrouwen die dan doenAls mijn vrouw thuis een tas thee of koffie drinkt, drinkt zij dat nooit, maar echt nooit op. Ze laat altijd een bodempje van minstens een centimeter of twee staan. Hatelijk. Ook drinkt ze regelmatig haar tas maar half uit.

Er zijn dus nog vrouwen die dan doen
Ik kan dat maar niet begrijpen...

Als mijn vrouw thuis een tas thee of koffie drinkt, drinkt zij dat nooit, maar echt nooit op. Ze laat altijd een bodempje van minstens een centimeter of twee staan. Hatelijk. Ook drinkt ze regelmatig haar tas maar half uit.
Geen enkel normaal persoon op deze aardkloot drinkt dat 100% volledig uit. Er blijft altijd een laag achter. Uw vrouw is normaal.Als mijn vrouw thuis een tas thee of koffie drinkt, drinkt zij dat nooit, maar echt nooit op. Ze laat altijd een bodempje van minstens een centimeter of twee staan. Hatelijk. Ook drinkt ze regelmatig haar tas maar half uit.
Van een centimeter of twee? Ik heb het niet over een paar druppels.Geen enkel normaal persoon op deze aardkloot drinkt dat 100% volledig uit. Er blijft altijd een laag achter. Uw vrouw is normaal.
Mocht het alleen 's ochtends zijn kan ik het nog begrijpen, maar is ook 's avonds als we samen in de zetel zitten en ze zet een tas thee.Gaat dit er niet eerder over dat je vrouw met zoveel tegelijk bezig is dat ze geen tijd heeft om haar eigen koffie of thee uit te drinken voor deze koud is? Dit is alleszins iets dat ik zelf regelmatig ervaar.
een halve tot 1 centimeter is normaal ja. Bij thee smaakt dat onderste laag gewoonweg té sterk. En meestal ook te koud.Van een centimeter of twee? Ik heb het niet over een paar druppels.
Mocht het alleen 's ochtends zijn kan ik het nog begrijpen, maar is ook 's avonds als we samen in de zetel zitten en ze zet een tas thee.
Dan drink je gewoon niet snel genoeg.En meestal ook te koud.
Mijn grootvader zei altijd: het probleem van onze familie is: wij kunnen geen vol glas zien, maar ook geen leeg.Ik drink alles compleet leeg en dan maak ik de opmerking: daar zit een gat in zeker????
(ik doe dat dus niet op bezoek)Ik drink de tas, of het nu thee of koffie is die al koud is, gewoon leeg.Ik drink standaard ook wel maar 2/3 van mijn koffie uit.
De rest smijt ik dan weg als ik een nieuwe (warme) koffie zet.
Bij het eten laat ik ook standaard wat stukjes achter. Sommige mensen kan dat echt triggeren(ik doe dat dus niet op bezoek)
Dat gaat dan ook pas in ondergeschikte orde over utilitair eten.IK ERGER ME AAN HET FEIT, dat ze af en toe (minstens 1 à 2 x per week) Too Good To Go gaat halen, terwijl we dat niet echt nodig hebben...
Zo eens met haar in Tesla naar een hotel gereden die een overschot had van allerlei ontbijtkoeken. Dan eens een tankstation met een Panos, idem + wat belegde broodjes.

nog 150 en ge komt in de volgende fase:Zo ergerlijk als ze een nieuwe wc rol begint, die op de grond zet en het leeg rolletje laat hangen..
Al 100’n keren een opmerking over gemaakt![]()