Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik loop de muren op van het feit dat ze telkens over het volgende begint dat ik moet doen, terwijl ik met het vorige dat ze me gezegd heeft nog bezig ben :p
Concreet van zonet, de siergrassen moesten gesnoeid worden (wat ze al 2 weken vraagt). Ik ben eraan bezig, komt ze naast mij staan "ja, wanneer zou je eigenlijk die vlinderstruik en die haag eens snoeien?" :angry:
Ik snap dat het moet gebeuren, maar 't is niet de moment als ik daar aant worstelen ben met die grassen..

Ik loop de muren op van het feit dat ze telkens over het volgende begint dat ik moet doen, terwijl ik met het vorige dat ze me gezegd heeft nog bezig ben :p
Concreet van zonet, de siergrassen moesten gesnoeid worden (wat ze al 2 weken vraagt). Ik ben eraan bezig, komt ze naast mij staan "ja, wanneer zou je eigenlijk die vlinderstruik en die haag eens snoeien?" :angry:
Ik snap dat het moet gebeuren, maar 't is niet de moment als ik daar aant worstelen ben met die grassen..

Siergrassen best niet kortwieken voor de winter. De onze worden pas eind feb begin maart ingekort.

On topic: ik heb vandaag weer the silent treatment gekregen omdat ik haar gedachten niet kon lezen. I know, my bad!

Ik had een todo gekregen welke ik gedaan heb, maar todo 2 waar ze aan gedacht had maar niet gevraagd heeft is niet gedaan en somehow is dat mijn fout.

Die van ons vertikt het om een rijbewijs te halen, maar valt mij wel elke dag lastig om overal naar toe te rijden.

Vandaag ook weer, ik heb een vrije dag om te studeren en zij gelijk "oh, ge hebt vrijaf, kunde mij niet naar het shopping center rijden en dan kunnen we daarna gelijk de kinderen gaan halen." Gans de namiddag kwijt. En als ge nee zegt, zijde ne slechte mens en hebt ge gans den dag beeld maar geen klank.

Heb dus nee gezegd, want zo'n opportuniteit kon ik niet laten liggen.

Die van ons vertikt het om een rijbewijs te halen, maar valt mij wel elke dag lastig om overal naar toe te rijden.

Vandaag ook weer, ik heb een vrije dag om te studeren en zij gelijk "oh, ge hebt vrijaf, kunde mij niet naar het shopping center rijden en dan kunnen we daarna gelijk de kinderen gaan halen." Gans de namiddag kwijt. En als ge nee zegt, zijde ne slechte mens en hebt ge gans den dag beeld maar geen klank.

Ik heb het opgegeven om die van ons nog achter een stuurwiel te krijgen.
Maar ik moet wel niet altijd taxi chauffeur spelen, ze neemt nog vaak de bus of de trein.

Das heel het tegenstelde van bij ons. Vorig weekend was 't zelfs bijna ambras omdat ze teveel met mijnen auto weg is... :tongue:
Meestal regel ik dat mijn vrouw donderdag mijn auto heeft want dan rijdt ze naar Antwerpen en zij mag met haar auto 't stad niet in. Ondertussen had ze diejn auto afgelopen week ook maandag & dinsdag al opgeëist. En dan heeft ze nog de audicity van te zeggen "Ik had het nochtans gezegd!" en "Gij kunt toch ook met mijnen auto rijden?"? :smurf:

Ik heb het opgegeven om die van ons nog achter een stuurwiel te krijgen.
Maar ik moet wel niet altijd taxi chauffeur spelen, ze neemt nog vaak de bus of de trein.
Die van ons geeft aan geen tijd hebben om haar rijbewijs te halen.

Voor de verplaatsingen onder de kerktoren gebruikt ze de fiets en anders openbaar vervoer.

Maar de keren dat ik madam ben mogen gaan halen aan het station omdat het regent/ ze geen goesting meer heeft om terug te fietsen/ bus gemist kan ik niet meer op 2 handen tellen.

En wie mag dan de fiets (die te groot is voor in de auto) gaan halen, in de gietende regen...

En wie mag dan de fiets (die te groot is voor in de auto) gaan halen, in de gietende regen...

Dus dan rijdt zij terug met de auto en jij erachteraan met haar fiets door de regen?

Ik mag dan toch hopen dat er minstens de tafel dekt dan, eten maakt en de afwas doet.

Wat een pretentie.

Die van ons geeft aan geen tijd hebben om haar rijbewijs te halen.

Voor de verplaatsingen onder de kerktoren gebruikt ze de fiets en anders openbaar vervoer.

Maar de keren dat ik madam ben mogen gaan halen aan het station omdat het regent/ ze geen goesting meer heeft om terug te fietsen/ bus gemist kan ik niet meer op 2 handen tellen.

Kunde niet gewoon te voet gaan en met de fiets terugkeren en zij achterop de bagagedrager?

Dus dan rijdt zij terug met de auto en jij erachteraan met haar fiets door de regen?

Ik mag dan toch hopen dat er minstens de tafel dekt dan, eten maakt en de afwas doet.

Wat een pretentie.

Ah nee, ze heeft geen rijbewijs. Hij moet dus nog eens extra naar daar te voet/met de bus.

Neem je dan op diezelfde weg terug uw ballen mee naar huis?
Nee jong, die ben ik al jaren kwijt. Heb het opgegeven om ze nog te zoekn
Kan ze op regenachtige dagen dan niet gewoon thuiswerken?
Lijkt meer op pubergedrag en zelfs peutergedrag van haar kant.
Ze werkt 100% van thuis uit. Maar soms wilt ze ook eens buitenkomen.
Onder een brantano zeiden ze bij ons 😅
Anderzijds dan ben ik een half uurtje op mijn gemak

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan