pardal
Well-known member
Ah een medekenner!Da zijn de ergste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah een medekenner!Da zijn de ergste.
Dat zegt mijn vrouw ook als ze dit topic leest.Ik denk dat ik mijn man dit topic eens moet laten lezen zodat hij nog eens ziet hoeveel chance hij heeft![]()
Dat zegt mijn vrouw ook als ze dit topic leest.
Dit is niet triggeren he, dit is gewoon mishandeling.
Die weet natuurlijk niet dat jij hier Pardal heet en denkt dat die Pardal zijn vrouw hetzelfde doet als zij, dus is het normaal.Dat zegt mijn vrouw ook als ze dit topic leest.
Zo slim ben ik natuurlijk niet geweest om een andere usernaam te gebruiken dan degene die ik al 25 jaar hebDie weet natuurlijk niet dat jij hier Pardal heet en denkt dat die Pardal zijn vrouw hetzelfde doet als zij, dus is het normaal.
Ma da weet uw vrouw niet he.Zo slim ben ik natuurlijk niet geweest om een andere usernaam te gebruiken dan degene die ik al 25 jaar heb
Go ze kent mijn username en hetgeen ik kom posten is voor haar heel herkenbaar.Ma da weet uw vrouw niet he.
Ook elke vrije dag hetzelfde, de dag ervoor "ik heb dat en dat en zus en zo op mijn lijstje staan". Feedback: "Het gaat teveel worden, doe daar aub de helft af.....". "Nee nee, nu lukt dat echt wel, cava ze". Dag erop "Amai, zware dag wel ze, pfffffff".Een anonieme reddit/forumaccount is toch leuk omdat ge dan zonder zorgen eens iets kan zeggen. Want voor hetzelfde zijt ge in uw ogen onschuldig aan het posten en dan gaat uw madam ineens uw forumhistoriek van 20 jaar doorlezen.Go ze kent mijn username en hetgeen ik kom posten is voor haar heel herkenbaar.
Ik ga echt niet weglomen dat ik echt niet die Pardal ben die hetzelfde werk als mij doet, evenveel kinderen heeft en een vrouw heeft met dezelfde streken
Bwa anderzijds zijn er een aantal hier die mijn naam weten en weten waar ik werk.Een anonieme reddit/forumaccount is toch leuk omdat ge dan zonder zorgen eens iets kan zeggen. Want voor hetzelfde zijt ge in uw ogen onschuldig aan het posten en dan gaat uw madam ineens uw forumhistoriek van 20 jaar doorlezen.
Beetje het equivalent van ene rechter die de whatsapp groep van de boys gaat inkijken.
zou het helpen om haar een smartwatch te geven met wekkerfunctie via trillingen? Hier was de ergernis omgedraaid, de vrouw verschoot altijd heel hard van mijn wekker. Als deze niet luid genoeg staat, slaap ik er gewoon door.Een (eerste) wekker zetten 10 minuten voor ze 'echt' moet opstaan zodat ze nog even kan blijven liggen. Tot de (tweede) wekker op het juiste uur afgaat.
Meestal komt dat er op neer dat zij gewoon verder slaapt, maar ik dus niet. Waarna zij na de tweede wekker ook nog blijft liggen. Ik weet niet of het feit dat ik 90% van de keren vroeger dan haar opsta dit beter of slechter maakt.
Dude dit is de plaats waar wij over onze partners klagen, seffes meent die van ons nog dat ze hier ook moet komen posten (onder mijn account) om tegenwerk te geven.Omgekeerd ergert mijn vrouw zich ferm aan mijn planning/prioriteiten. Ik kan zo heel m'n zaterdag volplannen. Gaande van naar de winkel gaan, kinderen rondvoeren, sporten, de was doen, poetsen in huis tot in de tuin werken of andere klussen in en rondom het huis.
Ik ram die dag altijd helemaal vol en probeer er een sport van te maken om heel m'n to do list af te werken. Het middagmaal wordt daar veelal voor opgegeven zodat ik kan doordoen.
's Avonds gaan we dan weg of komt er volk, en dan kan het goed zijn dat mijn vrouw ziet dat ik nog het gras begin af te rijden een half uur voor we weg moeten. Ze wordt daar zot van.
Terechte opmerking. Mijn excuses.Dude dit is de plaats waar wij over onze partners klagen, seffes meent die van ons nog dat ze hier ook moet komen posten (onder mijn account) om tegenwerk te geven.
Dit zou mij dan wel weer serieus ergeren. Dan benader je bijna de perfectie als man (toch volgens veel vrouwen zou ik denken) met heel het weekend liggen winkelen, kinderen rondvoeren, de was doen, poetsen, enz. en dan heb je nog altijd een vrouw die ligt te klagen.Omgekeerd ergert mijn vrouw zich ferm aan mijn planning/prioriteiten. Ik kan zo heel m'n zaterdag volplannen. Gaande van naar de winkel gaan, kinderen rondvoeren, sporten, de was doen, poetsen in huis tot in de tuin werken of andere klussen in en rondom het huis.
Ik ram die dag altijd helemaal vol en probeer er een sport van te maken om heel m'n to do list af te werken. Het middagmaal wordt daar veelal voor opgegeven zodat ik kan doordoen.
's Avonds gaan we dan weg of komt er volk, en dan kan het goed zijn dat mijn vrouw ziet dat ik nog het gras begin af te rijden een half uur voor we weg moeten. Ze wordt daar zot van.
THANK YOU!Dit zou mij dan wel weer serieus ergeren. Dan benader je bijna de perfectie als man (toch volgens veel vrouwen zou ik denken) met heel het weekend liggen winkelen, kinderen rondvoeren, de was doen, poetsen, enz. en dan heb je nog altijd een vrouw die ligt te klagen.
Het bewijs dat ge nooit goed kunt doen als man, no matter whatTHANK YOU!
Ik zeg dat ook letterlijk tegen haar. Veel vrouwen zouden in hun handen wrijven en gij loopt te klagen.