Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik heb ook een eigenschap waar mijn madam zich aan ergert :laugh:

Ik kan soms zo geweldig uit de lucht vallen in mijn privé.

Wel raar want op het werk is dat mijn sterkste punt dat ik meestal van alles op de hoogte ben en héél rap alles door heb wat er speelt. En dan kom ik thuis en laat ik dat precies los :laugh:
 
Ik heb ook een eigenschap waar mijn madam zich aan ergert :laugh:

Ik kan soms zo geweldig uit de lucht vallen in mijn privé.

Wel raar want op het werk is dat mijn sterkste punt dat ik meestal van alles op de hoogte ben en héél rap alles door heb wat er speelt. En dan kom ik thuis en laat ik dat precies los :laugh:
Haha, herkenbaar.

'Schat, wat doe je aan voor het grote feest morgen?'

Ik: 'grote feest?'.

Zij: 'serieus? Ik heb u dat al 5 keer gezegd, gisteren zelfs nog'.


Moh.
 
Ik denk dat iemand op dit forum het ooit eens zei:
Mijn vrouw heeft een rare manier van een gesprek te starten met mij. Dan is ze er opeens een zegt ze "hebt ge nu niks gehoord van wat ik tegen u zei?".
En dan is die dus kwaad hé.

Gevonden! Credits to @Waelvis:
Mijn vrouw heeft zo een rare manier om een gesprek te starten.

"Hebt gij nu echt niets gehoord van wat ik net heb gezegd?"
 
Zij: "De fles water staat daar op de tafel"
Ik: "Klopt, ik zie het."
...
Zij: "Jamaar, ik wou dat je die fles meenam want ik heb dorst
Ik: "Zeg dat dan."
Zij: "Maar dat héb ik toch gedaan? :sop: "
Ik: "Nee, is niet waar. Als je zegt dat de fles water daar staat, dan is dat een feit, een observatie en dan bevestig ik je observatie. Zeggen dat de fles water op tafel staat is hetzelfde als zeggen dat de lucht blauw is, gras groen en water nat."

of

Zij: "Ik heb ijs meegebracht van de winkel"
Ik: "Ah bedankt, dat zal smaken morgen. Heb vandaag geen zin in ijs"
Zij: "Jamaar, ik heb wel zin in ijs. Wil je dat niet gaan halen in de diepvries in de kelder?"
Bij voorkeur zegt ze dan zoiets vijf seconden nadat ze in de zetel is neergeploft terwijl ze de koekenkast gaan plunderen is.

Hetzelfde met de vuilbakken. Dan zegt ze dat de vuilbak vol is, wat ik gewoon bevestig. Als je wil dat ik de vuilbakken leegmaak, dan moet je het zeggen of wachten tot ik het zelf met mijn eigen ogen zie en beslis om het te doen.

Ook nog zo'n raadsel is het woord 'sebiet'. Sebiet heeft voor mij een betekenis als 'binnenkort' of 'binnen enkele minuten. Bij haar betekent sebiet meestal 'direct nadat de zin is uitgesproken'
 
Bij voorkeur zegt ze dan zoiets vijf seconden nadat ze in de zetel is neergeploft terwijl ze de koekenkast gaan plunderen is.

Die van mij zegt zoiets bij voorkeur 5 seconden nadat IK in de zetel of in mijn bureaustoel ben gaan zitten... "Ooh Zantas, kunt ge dat nog effe doen aub??"

GATVERDAMME ik zit just neer.
 
Ook nog zo'n raadsel is het woord 'sebiet'. Sebiet heeft voor mij een betekenis als 'binnenkort' of 'binnen enkele minuten. Bij haar betekent sebiet meestal 'direct nadat de zin is uitgesproken'
Toevallig van wvl en ovl?
In wvl is sebiet, zoals uw madam en zoals mij.
In ovl is het zoals jou en zoals mijn madam. Ook al veel discussie over gehad.
 
Zij: "De fles water staat daar op de tafel"
Ik: "Klopt, ik zie het."
...
Zij: "Jamaar, ik wou dat je die fles meenam want ik heb dorst
Ik: "Zeg dat dan."
Zij: "Maar dat héb ik toch gedaan? :sop: "
Ik: "Nee, is niet waar. Als je zegt dat de fles water daar staat, dan is dat een feit, een observatie en dan bevestig ik je observatie. Zeggen dat de fles water op tafel staat is hetzelfde als zeggen dat de lucht blauw is, gras groen en water nat."

of

Zij: "Ik heb ijs meegebracht van de winkel"
Ik: "Ah bedankt, dat zal smaken morgen. Heb vandaag geen zin in ijs"
Zij: "Jamaar, ik heb wel zin in ijs. Wil je dat niet gaan halen in de diepvries in de kelder?"
Bij voorkeur zegt ze dan zoiets vijf seconden nadat ze in de zetel is neergeploft terwijl ze de koekenkast gaan plunderen is.

Hetzelfde met de vuilbakken. Dan zegt ze dat de vuilbak vol is, wat ik gewoon bevestig. Als je wil dat ik de vuilbakken leegmaak, dan moet je het zeggen of wachten tot ik het zelf met mijn eigen ogen zie en beslis om het te doen.

Ook nog zo'n raadsel is het woord 'sebiet'. Sebiet heeft voor mij een betekenis als 'binnenkort' of 'binnen enkele minuten. Bij haar betekent sebiet meestal 'direct nadat de zin is uitgesproken'
Vrouwen en communicatie, het blijft iets geks. Als mijn vrouw zegt "ik ga mijn haren wassen". Wilt dat eigenlijk zeggen dat ze zich gaat douchen.

Als ze zegt "ik me wassen". Wilt dat eigenlijk zeggen dat ze een uur of 2 in bad gaat weken.

Ik heb haar een paar keer gezegd dat ik als man dingen letterlijk interpreteer :unsure: . Wassen is voor mij douchen en haren wassen is alleen uw haren wassen.
 
Zij: "De fles water staat daar op de tafel"
Ik: "Klopt, ik zie het."
...
Zij: "Jamaar, ik wou dat je die fles meenam want ik heb dorst
Ik: "Zeg dat dan."
Zij: "Maar dat héb ik toch gedaan? :sop: "
Ik: "Nee, is niet waar. Als je zegt dat de fles water daar staat, dan is dat een feit, een observatie en dan bevestig ik je observatie. Zeggen dat de fles water op tafel staat is hetzelfde als zeggen dat de lucht blauw is, gras groen en water nat."

of

Zij: "Ik heb ijs meegebracht van de winkel"
Ik: "Ah bedankt, dat zal smaken morgen. Heb vandaag geen zin in ijs"
Zij: "Jamaar, ik heb wel zin in ijs. Wil je dat niet gaan halen in de diepvries in de kelder?"
Bij voorkeur zegt ze dan zoiets vijf seconden nadat ze in de zetel is neergeploft terwijl ze de koekenkast gaan plunderen is.
Ik snap ook niet goed waarom sommige mensen aan hun partner vragen om vanalles voor hun te gaan halen, terwijl ze dat evengoed zelf kunnen doen. Tenzij je je niet goed voelt, erg moe of ziek bent, ofzo.
 
Die van mij zegt zoiets bij voorkeur 5 seconden nadat IK in de zetel of in mijn bureaustoel ben gaan zitten... "Ooh Zantas, kunt ge dat nog effe doen aub??"

GATVERDAMME ik zit just neer.
Het juiste antwoord is: 'Uiteraard, mijn prinsesje' :p

In wvl is sebiet, zoals uw madam en zoals mij.
In ovl is het zoals jou en zoals mijn madam. Ook al veel discussie over gehad.
Hoe heb je daar véél discussie over? Na 1 keer is dat toch uitgeklaard :laugh:
 
Hoe heb je daar véél discussie over? Na 1 keer is dat toch uitgeklaard :laugh:
🤣🤣🤣🤣 Naïef schaap!

Eens je dat door hebt, vraag je idd "en wanneer is "sebiet"?"
Om dat dan in te ruilen voor: "Ge zult wel zien!" Of "Zijt ge mij nu weeral aan het opjagen?!?"
Etc etc etc

(Maar ik ben dan idd wel zo een neuroot dat als ik iets in mijn hoofd heb, dat asap moet gebeuren. "Na mijn douche" of "als x is gedaan" zijn aanvaardbare antwooren. "Ik weet het niet, sebiet hè! Deze namiddag of zo!" Daarentegen... 🤯🤯🤯🤯)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan