Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Wel, tot hiertoe trekt de dochter de deur nog niet open. So far, so good.
Als ze het doen dan heb ik een leuke prank en tevens een lesje dat ze het nooit meer gaan doen.

Pot choco mee doen, choco aan je vingers smeren en het moment dat ze de deur open doen dan pak je hun arm vast met je vingers vol choco.

De paniek dat je dan in die kinderogen ziet is zo grappig dat je er weer een aantal jaren tegen kan.
 
Als ze het doen dan heb ik een leuke prank en tevens een lesje dat ze het nooit meer gaan doen.

Pot choco mee doen, choco aan je vingers smeren en het moment dat ze de deur open doen dan pak je hun arm vast met je vingers vol choco.

De paniek dat je dan in die kinderogen ziet is zo grappig dat je er weer een aantal jaren tegen kan.
De mijne is vrouwelijk, die heeft een 6de zintuig voor chocolade. Zou dus enkel zorgen voor nog meer achtervolging omdat mama blijkbaar overal ne pot choco mee naar toe pakt! 🙈
 
De mijne is vrouwelijk, die heeft een 6de zintuig voor chocolade. Zou dus enkel zorgen voor nog meer achtervolging omdat mama blijkbaar overal ne pot choco mee naar toe pakt! 🙈
Bwa de kleinste heeft toch al een hele fabriek nutella gekost en die keer liep hij toch ook in paniek naar de mama. Eerst bleef het zo een 5 seconden stil dat je hem zag denken van "wtf? Heeft die dat nu echt gedaan?"

En ook al zeg je achteraf dat het choco was dan nog bleef de twijfel.

Nuja mijn vrouw doet het ook altijd, daar heb ik nog geen middeltje tegen gevonden. Mss de choco vervangen door the real stuff.
 
Ik vond het feit dat we altijd samen gingen slapen één van de steunpilaren van onze relatie.

Vandaag: "wat is 't nut om samen te gaan slapen als ge mekaar geen slaapwelkusje geeft of nog wat praat?"

Oké, meer me-time vanaf nu!
 
Ik vond het feit dat we altijd samen gingen slapen één van de steunpilaren van onze relatie.

Vandaag: "wat is 't nut om samen te gaan slapen als ge mekaar geen slaapwelkusje geeft of nog wat praat?"

Oké, meer me-time vanaf nu!
Ik denk dat uw vriendin een slaapwelkusje wilt en/of nog wat wilt praten in bed :unsure:
 
Ik vond het feit dat we altijd samen gingen slapen één van de steunpilaren van onze relatie.

Vandaag: "wat is 't nut om samen te gaan slapen als ge mekaar geen slaapwelkusje geeft of nog wat praat?"

Oké, meer me-time vanaf nu!

Een slaapwelkus is nu toch wel ‘t minste. Als wij dat uitzonderlijk eens niét doen, is het omdat we net ervoor nog een discussie hebben gehad. Nochtans doe ‘k dat écht niet graag; boos gaan slapen 😞
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik vind het wel fijn om soms nog eens een uur of twee alleen beneden te blijven. Kan ik nog rustig een goed boek lezen in volstrekte stilte zonder dat de TV me afleidt, of ik kan een AOTW opleggen van dit prachtige forum, game nog wat of ik zet nog een film of serie op waarvan ik weet dat mijn vrouw die niet graag ziet. Dat doe ik niet elke avond voor elke duidelijkheid, maar anderzijds elke avond samen gaan slapen zou ik verstikkend vinden.

Als je nog in de konijnenperiode zit, ligt dat wat anders. Maar dan ga je niet samen naar boven om te gaan slapen. :unsure:
 
Wij gaan nooit samen slapen, eigenlijk nog maar amper gedaan. Zij is een ochtendmens en ik een avondmens. Is wel een supergoeie combinatie met jonge kinderen. Ik deed de shift to 4u 's nachts als ze baby's waren en zij erna. :)

Wat ergert mij aan haar? Goh, haar constante drang eigenlijk om dingen te verbeteren. Kasten uitkuisen, meer orde brengen in de kinderen hun kamers etc... Voor mij is het goed zoals het is, die constante nood aan 'improvement' is voor mij niet echt nodig eigenlijk. Ze is dan ook redelijk chaotisch terwijl ik veel rustiger ben.
Soms als ik eens niet thuis ben dan durft ze bellen van "Ik heb nog 4 uur voor de kinderen van school komen, en ik wil X, Y, Z en ZZ en evenuteel ZZZ doen; zeg mij eens wat mij nog lukt". :D Dan luistert ze wel want ze weet dat ik er realistisch in ben.
In tegengestelde richting ergert ze zich aan mijn laksheid soms en de mogelijkheid om een gewoonweg niets te doen. Toch is't een wijze. :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan