Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ben jij soms een vertegenwoordiger van die dingen?
Mag iemand al geen fan zijn van bakfietsen?

EB05BA10-4C2E-499B-822D-A0A059B3931D.jpeg
 
Dat komt omdat jullie onze dingen altijd op een andere plaats leggen. En als we daarover dan iets zeggen is het van "moest je het niet laten rondslingeren dan moest ik het niet ergens anders leggen"

Neen, dat slingerde niet rond, dat was gewoon de plaats dat ik eraan gegeven heb.
Zo hard herkenbaar. :laugh:
 
Dus die van ons heeft het weer gekunnen. Vanmorgen alle ruiten boven op kip gezet om den boel zo gezegd af te koelen. Gisterenavond wast 21.5gr boven. Momenteel 23.5. 🥹
Dat is dus al 10 jaar hetzelfde verhaaltje, met hand en tand de logica proberen uit te leggen maar het gaat er gewoon niet in.
MAar eR kOmT tocH een FrIs WiNDjE bINneN?🫣
 
Dus die van ons heeft het weer gekunnen. Vanmorgen alle ruiten boven op kip gezet om den boel zo gezegd af te koelen. Gisterenavond wast 21.5gr boven. Momenteel 23.5. 🥹
Dat is dus al 10 jaar hetzelfde verhaaltje, met hand en tand de logica proberen uit te leggen maar het gaat er gewoon niet in.
MAar eR kOmT tocH een FrIs WiNDjE bINneN?🫣
:ROFLMAO: hier is dat dus exact hetzelfde.
"Maar dat windje koelt het af."
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
ik wil woensdag de kinderen in de namiddag thuishouden (weinig vergaderingen, en ze willen buitenspelen ipv naar de woensdagopvang)

ik zeg da dus tegen mijn madam en zij zei daarop "hanee, da gaat niet want WE gaan dat item x in mekaar steken" (voor de kinderen gekocht als verrassing)

ik zo: "ha, zijt gij thuis woensdagnamiddag?"
zij: "nee, op woensdag ga ik naar brussel hé"


haa, dus IK ga item x in mekaar steken, roger that :laugh:

Middagpauze, kzal het maar es gaan inéénsteken zeker? :unsure:
 
Typisch. Zouden we vanavond werk maken om die kast samen te steken? Daar zit je dan, alleen.

Zo'n zaken doe ik wel liever alleen.
Ik ook.
Dingen in elkaar steken is voor mijn man en mij de ultieme relatietest.
Allebei betweters dus we blijven dan allebei doorgaan tot 1 van ons een mental breakdown krijgt, vervolgens hebben we ruzie en dan wordt er een paar uur niet tegen elkaar gepraat. 🙄

Heb in het verleden al veel kleine prullen in elkaar gestoken zoals commodes, bureaus, nachtkastjes, een salontafel, televisiemeubel, eetkamertafel en eetkamerstoelen alleen kleerkast kan ik niet allen moet je met 2 voor zijn. Kleine dingen doe ik zelf en grote meubels moet iemand van de meubelzaak zelf komen.

Geef mij maar schroefmachine en walk away.💪👍
 
Ik ook.
Dingen in elkaar steken is voor mijn man en mij de ultieme relatietest.
Allebei betweters dus we blijven dan allebei doorgaan tot 1 van ons een mental breakdown krijgt, vervolgens hebben we ruzie en dan wordt er een paar uur niet tegen elkaar gepraat. 🙄

Heb in het verleden al veel kleine prullen in elkaar gestoken zoals commodes, bureaus, nachtkastjes, een salontafel, televisiemeubel, eetkamertafel en eetkamerstoelen alleen kleerkast kan ik niet allen moet je met 2 voor zijn. Kleine dingen doe ik zelf en grote meubels moet iemand van de meubelzaak zelf komen.

Geef mij maar schroefmachine en walk away.💪👍
Idem, als we samen aan zoiets beginnen dan is het 100% zeker ruzie. Waarop ik dan weg ga omdat er plots iets zou knappen in mijn hoofd.

Als ik dan gekalmeerd terug thuis kom dan kan ik er ook weer niet tegen dat ze het alleen kon.
 
Het grote probleem is dat ze denkt dat zij een kast in elkaar kan steken zonder het plannetje te volgen. Haar vader is juist dezelfde

Had hij zo een houten zwembad in elkaar gezet en is hij aan de laatste rij planken bezig wanneer ik toekom. Plots kwam hij tot het besef dat er iets niet klopte.

Ik pak het plannetje en kijk 2 seconden en zie dat hij heel de boel ondersteboven in elkaar gestoken heeft. 🤦

Zelfs met de schoonouders is de relatie toxisch.
 
Het grote probleem is dat ze denkt dat zij een kast in elkaar kan steken zonder het plannetje te volgen. Haar vader is juist dezelfde

Had hij zo een houten zwembad in elkaar gezet en is hij aan de laatste rij planken bezig wanneer ik toekom. Plots kwam hij tot het besef dat er iets niet klopte.

Ik pak het plannetje en kijk 2 seconden en zie dat hij heel de boel ondersteboven in elkaar gestoken heeft. 🤦

Zelfs met de schoonouders is de relatie toxisch.
Ik begin de fietsritjes te snappen.
 
Het grote probleem is dat ze denkt dat zij een kast in elkaar kan steken zonder het plannetje te volgen. Haar vader is juist dezelfde

Had hij zo een houten zwembad in elkaar gezet en is hij aan de laatste rij planken bezig wanneer ik toekom. Plots kwam hij tot het besef dat er iets niet klopte.

Ik pak het plannetje en kijk 2 seconden en zie dat hij heel de boel ondersteboven in elkaar gestoken heeft. 🤦

Zelfs met de schoonouders is de relatie toxisch.
Dan zet je de kast toch gewoon op zijn kop tegen de muur zodat hij juist staat?
 
Ik ook.
Dingen in elkaar steken is voor mijn man en mij de ultieme relatietest.
Allebei betweters dus we blijven dan allebei doorgaan tot 1 van ons een mental breakdown krijgt, vervolgens hebben we ruzie en dan wordt er een paar uur niet tegen elkaar gepraat. 🙄

Heb in het verleden al veel kleine prullen in elkaar gestoken zoals commodes, bureaus, nachtkastjes, een salontafel, televisiemeubel, eetkamertafel en eetkamerstoelen alleen kleerkast kan ik niet allen moet je met 2 voor zijn. Kleine dingen doe ik zelf en grote meubels moet iemand van de meubelzaak zelf komen.

Geef mij maar schroefmachine en walk away.💪👍
Ik heb een heel sterk ruimtelijk inzicht. Ik vlieg daardoor. Ik begrijp dan ook niet dat je kan sukkelen of missen met een meubel in elkaar steken, als dat van IKEA komt. Dat is haarfijn uitgelegd met een heel duidelijk stappenplan.

Mijn vrouw weet dat en laat mij gewoon doen.

M'n schoonvader begint aan zoiets zonder het plan. En als hij vastzit neemt hij het plan erbij. Meestal is het dan al veel te laat en mag alles terug uit elkaar omdat hij één van de cruciale eerste stappen aan z'n laars gelapt heeft.
 
Ik heb een heel sterk ruimtelijk inzicht. Ik vlieg daardoor. Ik begrijp dan ook niet dat je kan sukkelen of missen met een meubel in elkaar steken, als dat van IKEA komt. Dat is haarfijn uitgelegd met een heel duidelijk stappenplan.
Dat is waar. Ik doe dat ook supergraag.

En dan moet je een ronde mand vastmaken aan een rond pootje en dan moet je dat met twee vasthouden omdat die vijs er telkens scheef in gaat want 1 mm schuin en je hebt ZES zo'n vijzen te doen maar je bent al zeven minuten bezig aan de eerste en ja dan word ik toch ook chagrijnig ze.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan