Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik denk dat dit een frustratie is waarin veel vrouwen mij zullen volgen, op 1 of andere manier denkt mijn vriend altijd dat ik ALLES in huis exact weet liggen. Zelf laat hij zijn spullen nogal rondslingeren en plaatst die dan raprap ergens om vervolgens te vergeten waar hij ze heeft achtergelaten. Zodra hij zich gefocust heeft op de zoektocht vindt hij mentaal geen rust en zorgt dat voor de nodige drama.
Vorige week was hij zijn zonnenbril kwijt, ik heb dagen mogen aanhoren dat hij die negens vond met de nodige drama dat dat weer een nieuwe bril wordt. Ik kon enkel bijdragen dat ik hem daarmee naar zijn ouders heb zien vertrekken en daar lag hij dus effectief nog op tafel :p.

Dus je wist hem wel liggen?
 
Mijn vriendin ergert zich wsl mateloos aan mijn uitstel gedrag/vergeetachtigheid.
Het grappige is dat ze net zo erg is als ik op dat vlak.
Maar i kerger mij daar niet zo aan bij haar.
Waar ik me wel aan erger is het altijd last minute vanalles nog willen doen.

Zo hadden we onlangs een weekend weg gepland.
2 weken op voorhand heeft ze erop zitten hameren dat ze op vrijdag (vertrek) alles al klaar wou hebben staan.
Heel de week niets zitten doen om dan op vrijdag nog te moeten strijken en wassen...

Of als er bezoek is daar altijd duizend en 1 dingen voor willen voorzien waardoor het de avond ervoor en de dag zelf altijd alle hens aan dek is.
En dan loopt ze gefrustreerd rond omdat ze nog zoveel moet doen...
En oh wee als ik zou willen helpen op dat moment.
Ik heb al geleerd dat ik dan best mij afzijdig hou en best niet teveel zucht :p

Maar dat is wie ze is, en ik zie haar daardoor niet minder graag
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Dus je wist hem wel liggen?
Niet exact eh :p, ik maak gewoon de gedachtegang die ik bij mijn eigen spullen doe 'waar heb ik het laatst gezien/gebruikt' en zo geraak je er meestal wel. Maar soms komt hij met dingen af die ik zelf nooit gezien heb zoals 1 of ander werkgereedschap en dan mag ik het blijven aanhoren tot hij het gevonden heeft :p.
 
Mijn vriendin ergert zich wsl mateloos aan mijn uitstel gedrag/vergeetachtigheid.
Het grappige is dat ze net zo erg is als ik op dat vlak.
Maar i kerger mij daar niet zo aan bij haar.
Waar ik me wel aan erger is het altijd last minute vanalles nog willen doen.

Zo hadden we onlangs een weekend weg gepland.
2 weken op voorhand heeft ze erop zitten hameren dat ze op vrijdag (vertrek) alles al klaar wou hebben staan.
Heel de week niets zitten doen om dan op vrijdag nog te moeten strijken en wassen...

Of als er bezoek is daar altijd duizend en 1 dingen voor willen voorzien waardoor het de avond ervoor en de dag zelf altijd alle hens aan dek is.
En dan loopt ze gefrustreerd rond omdat ze nog zoveel moet doen...
En oh wee als ik zou willen helpen op dat moment.
Ik heb al geleerd dat ik dan best mij afzijdig hou en best niet teveel zucht :p

Maar dat is wie ze is, en ik zie haar daardoor niet minder graag
Typisch...
Heb er hier ook zo ene.
Of 1000 dingen meesleuren op uitstap / reis, de helft niet gebruiken maar achteraf alles wassen.

Ik laat ze doen ermee.
 
Mijn vriend die vraagt: waar ligt dit of waar ligt dat? En altijd zo semi-beschuldigend alsof ík het heb verplaatst of heb verstopt. Terwijl hij gewoon wat beter uit z’n doppen zou moeten kijken 😂
 
Ik denk dat dit een frustratie is waarin veel vrouwen mij zullen volgen, op 1 of andere manier denkt mijn vriend altijd dat ik ALLES in huis exact weet liggen. Zelf laat hij zijn spullen nogal rondslingeren en plaatst die dan raprap ergens om vervolgens te vergeten waar hij ze heeft achtergelaten. Zodra hij zich gefocust heeft op de zoektocht vindt hij mentaal geen rust en zorgt dat voor de nodige drama.
Vorige week was hij zijn zonnenbril kwijt, ik heb dagen mogen aanhoren dat hij die negens vond met de nodige drama dat dat weer een nieuwe bril wordt. Ik kon enkel bijdragen dat ik hem daarmee naar zijn ouders heb zien vertrekken en daar lag hij dus effectief nog op tafel :p.
Dat komt omdat jullie onze dingen altijd op een andere plaats leggen. En als we daarover dan iets zeggen is het van "moest je het niet laten rondslingeren dan moest ik het niet ergens anders leggen"

Neen, dat slingerde niet rond, dat was gewoon de plaats dat ik eraan gegeven heb.
 
Mijn man heeft totaal geen gevoel voor humor plus ik irriteer me soms mateloos aan zijn lichte unibrown en ik mag nooit tussen zijn wenkbrauwen plukken.
Poosje geleden lag hij bijna te slapen naast mij op de bank toen ik heel lief vroeg of ik niet beetje van die overtollige beharing mocht verwijderen en na veel gezeur zei hij dat het oke was.
Dus ik neem zo'n speciaal scheermesje en deed snapchat aan waar je zo'n filter hebt die doet lijken alsof je geen wenkies hebt.
Daarna ging ik met de achterkant van dat mesje aan de slag en deed alsof ik zijn hele wenkbrauw had weggedaan wat dus op die filter ook zo leek.
Ik liet hem mijn telefoon zien met filter enzu en opeens loopt hij gillend en vloekend naar de badkamer om te zien hoe groot de schade was en daarna zei hij dat ik helemaal niet grappig ben maar ik vond het wel grappig eigenlijk, althans zijn reacrie vond ik wel grappig. :laugh: Heel grappig zelfs en dat is het belangrijkste uiteindelijk.:unsure:
 
Mijn vriend die vraagt: waar ligt dit of waar ligt dat? En altijd zo semi-beschuldigend alsof ík het heb verplaatst of heb verstopt. Terwijl hij gewoon wat beter uit z’n doppen zou moeten kijken 😂
Ik doe dat ook, nog voor ik begin te zoeken zelf. En dan ligt het gewoon in de meest voor de hand liggende plaats. 😳 Gelukkig heb ik ene met veel geduld
 
Dat komt omdat jullie onze dingen altijd op een andere plaats leggen. En als we daarover dan iets zeggen is het van "moest je het niet laten rondslingeren dan moest ik het niet ergens anders leggen"

Neen, dat slingerde niet rond, dat was gewoon de plaats dat ik eraan gegeven heb.
Daar gaat hij inderdaad van uit. Maar ik verleg het net bewust niet omdat ik zelf weet hoe verschrikkelijk het voelt om uw gerief te moeten zoeken als iemand anders het heeft verlegd. Ons mama heeft 3 jaar ingewoond, ik heb vaak genoeg haar lopen vervloeken als ik dringend moest vertrekken en geen flauw idee had waar ze mijn spullen had gelegd :p.
 
Mijn man heeft totaal geen gevoel voor humor plus ik irriteer me soms mateloos aan zijn lichte unibrown en ik mag nooit tussen zijn wenkbrauwen plukken.
Poosje geleden lag hij bijna te slapen naast mij op de bank toen ik heel lief vroeg of ik niet beetje van die overtollige beharing mocht verwijderen en na veel gezeur zei hij dat het oke was.
Dus ik neem zo'n speciaal scheermesje en deed snapchat aan waar je zo'n filter hebt die doet lijken alsof je geen wenkies hebt.
Daarna ging ik met de achterkant van dat mesje aan de slag en deed alsof ik zijn hele wenkbrauw had weggedaan wat dus op die filter ook zo leek.
Ik liet hem mijn telefoon zien met filter enzu en opeens loopt hij gillend en vloekend naar de badkamer om te zien hoe groot de schade was en daarna zei hij dat ik helemaal niet grappig ben maar ik vond het wel grappig eigenlijk, althans zijn reacrie vond ik wel grappig. :laugh: Heel grappig zelfs en dat is het belangrijkste uiteindelijk.:unsure:
Heb ik gedaan met die filter waarbij je kaal bent. Ik was bij de kapper en daar een foto met die filter erover doorgestuurd om te vragen wat ze van mijn haar vond.

"wat?! Welk haar? Je hebt geen haar meer!"

Ook niet meer geantwoord tot ik thuis kwam om ze nog wat in spanning te laten. 😂
 
Dat komt omdat jullie onze dingen altijd op een andere plaats leggen. En als we daarover dan iets zeggen is het van "moest je het niet laten rondslingeren dan moest ik het niet ergens anders leggen"

Neen, dat slingerde niet rond, dat was gewoon de plaats dat ik eraan gegeven heb.
100% dit.
Paar maand geleden bijna camera's in huis gehangen omdat er dingen verdwenen..
Zij had het nie aangeraakt, nooit gezien, ze weet dat het van mij is. Het lag achter haar handtasen in haar kast.

Ik kom nooit in die kast. nooit.. want ik haat die kast, ge trekt die open en garantie da er rommel uit valt.


Edit: de eigenschap die haar wss kei hard stoort ; ik zal rapper camera's omhooghangen om te zien wie er inbreekt dan mijn achterdeur op slot doen. Ik ben opgegroeid met opendeuren, dus die blijven los tot mijn dood! ik weiger te aanvaarden dat mijn dorp dieven huisvest.

(al moet ik schoorvoetend toegeven dat sinds een vriendin haar fiets van op haar hof achter een poort is gepikt op klaarlichten dag ik twijfel)
 
Typisch...
Heb er hier ook zo ene.
Of 1000 dingen meesleuren op uitstap / reis, de helft niet gebruiken maar achteraf alles wassen.

Ik laat ze doen ermee.

Die wast dat tenminste direct, hier staat de valies van 2 weken geleden met de nog propere kleren van de dochter nog altijd naast de eettafel :p
 
Heb ik gedaan met die filter waarbij je kaal bent. Ik was bij de kapper en daar een foto met die filter erover doorgestuurd om te vragen wat ze van mijn haar vond.

"wat?! Welk haar? Je hebt geen haar meer!"

Ook niet meer geantwoord tot ik thuis kwam om ze nog wat in spanning te laten. 😂

Heb een keer een selfie gemaakt met die filter en stuurde die naar hem waarop hij vroeg wie die lelijke vent was.😑
Ik vond mezelf nochtans knap met kale hoofd en baardje.
 
Ik denk dat dit een frustratie is waarin veel vrouwen mij zullen volgen, op 1 of andere manier denkt mijn vriend altijd dat ik ALLES in huis exact weet liggen. Zelf laat hij zijn spullen nogal rondslingeren en plaatst die dan raprap ergens om vervolgens te vergeten waar hij ze heeft achtergelaten. Zodra hij zich gefocust heeft op de zoektocht vindt hij mentaal geen rust en zorgt dat voor de nodige drama.
Vorige week was hij zijn zonnenbril kwijt, ik heb dagen mogen aanhoren dat hij die negens vond met de nodige drama dat dat weer een nieuwe bril wordt. Ik kon enkel bijdragen dat ik hem daarmee naar zijn ouders heb zien vertrekken en daar lag hij dus effectief nog op tafel :p.

Ik volg je hierin ook, maar ik ben geen vrouw.

Als mijn vrouw wil dat het huis proper is, dan propt ze alles snel ergens in een kast waar ze plaats vindt. Ja, dat gaat lekker snel, maar als ze iets opruimt krijgt het altijd opnieuw een andere plaats zodat je het moeilijk terug vindt als je het nodig hebt. Ik heb al alles geprobeerd, zelf met etiketten werken, zodat ze dingen steeds op dezelfde plaats zou zetten. Maar dat negeert ze dan gewoon, zo van "Je moet mij niet vertellen wat ik moet doen..." of nog zo'n dooddoener "ruim het dan zelf op", wat ik dan ook meestal doe. Ik ben gestructureerd en methodisch, terwijl zij beter werkt in snelle chaos, wat soms wel voor wat frustraties zorgt. 😅
 
Mijn man heeft totaal geen gevoel voor humor plus ik irriteer me soms mateloos aan zijn lichte unibrown en ik mag nooit tussen zijn wenkbrauwen plukken.
Poosje geleden lag hij bijna te slapen naast mij op de bank toen ik heel lief vroeg of ik niet beetje van die overtollige beharing mocht verwijderen en na veel gezeur zei hij dat het oke was.
Dus ik neem zo'n speciaal scheermesje en deed snapchat aan waar je zo'n filter hebt die doet lijken alsof je geen wenkies hebt.
Daarna ging ik met de achterkant van dat mesje aan de slag en deed alsof ik zijn hele wenkbrauw had weggedaan wat dus op die filter ook zo leek.
Ik liet hem mijn telefoon zien met filter enzu en opeens loopt hij gillend en vloekend naar de badkamer om te zien hoe groot de schade was en daarna zei hij dat ik helemaal niet grappig ben maar ik vond het wel grappig eigenlijk, althans zijn reacrie vond ik wel grappig. :laugh: Heel grappig zelfs en dat is het belangrijkste uiteindelijk.:unsure:
Amai, aan de achterkant van mijn scheermes zit een enkel mesje om fijner te scheren in bepaalde zones.

Dat kon verkeerd afgelopen zijn.
 
vuilzakken.

ik heb graag dat ze de lege flessen van water etc plat stampt of samenvouwt om ze in de PMD zak te steken, om zo meer in te krijgen. vuilzakken en pmd zakken kosten al genoeg.

ik krijg het schijt als ik zie dat ze dat niet doet...

of overal restjes bewaren in de frigo...


nee als het bij ons vuilzakkendag is, dan doe ik de avond voordien mijn ronde, en alles wat zo goed als op is, steek ik nog snel in de oranje of pmd zak.
 
Mijn vriend die vraagt: waar ligt dit of waar ligt dat? En altijd zo semi-beschuldigend alsof ík het heb verplaatst of heb verstopt. Terwijl hij gewoon wat beter uit z’n doppen zou moeten kijken 😂
En doe je dat dan soms stiekem niet eens? Je krijgt toch al de schuld! 🤷🏻‍♂️
Toegegeven. Ik ben ook zo. Ik vraag gewoon waar ligt dat en dan krijg ik altijd het antwoord, hoe moet ik dat weten? Zoek eens zelf. Luiheid kent geen grenzen.
Zegt ze dit ook of denk jij dit dan over haar?
Edit: de eigenschap die haar wss kei hard stoort ; ik zal rapper camera's omhooghangen om te zien wie er inbreekt dan mijn achterdeur op slot doen. Ik ben opgegroeid met opendeuren, dus die blijven los tot mijn dood! ik weiger te aanvaarden dat mijn dorp dieven huisvest.

(al moet ik schoorvoetend toegeven dat sinds een vriendin haar fiets van op haar hof achter een poort is gepikt op klaarlichten dag ik twijfel)
De dieven kunnen ook gehuisvest zijn in een ander dorp, maar wel langskomen.
Heb een keer een selfie gemaakt met die filter en stuurde die naar hem waarop hij vroeg wie die lelijke vent was.😑
Ik vond mezelf nochtans knap met kale hoofd en baardje.
Je man is dus wél grappig 😬😂
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan