Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Waarom in godsnaam ga je liggen facetimen met je partner als hij of zij op stap is met vrienden/collega's/whatever? Of ze gaat mee (als ze er toch al een paar kent) of stuurt hooguit een appje maar zo ft'em komt nogal cringe over.
Lijkt zo te controleren of je effectief daar bent.😕
Vind ik dan.
gewoon telefoon op flight mode zetten, en zeggen dat uw batterij leeg is. zo doe ik het toch.
 
  • Unsure
Waarderingen: 515
gewoon telefoon op flight mode zetten, en zeggen dat uw batterij leeg is. zo doe ik het toch.

Elkaar met rust laten is ook een optie.
Heb zoiets nog nooit gedaan en hij bij mij ook niet. Elkaar 15x bellen is helemaal fucked up haha heb een beetje vetrouwen of bespreek dat soort dingen van te voren maar zo'n mute actie gebruik ik alleen bij zeikstralen die geen meerwaarde hebben/zijn in mijn leven, niet bij mijn man.
 
Elkaar met rust laten is ook een optie.
Heb zoiets nog nooit gedaan en hij bij mij ook niet. Elkaar 15x bellen is helemaal fucked up haha heb een beetje vetrouwen of bespreek dat soort dingen van te voren maar zo'n mute actie gebruik ik alleen bij zeikstralen die geen meerwaarde hebben/zijn in mijn leven, niet bij mijn man.
het grappigste dat ik daarbij ooit heb meegemaakt is, toen ik single was, en ik met een goeie vriend in bangkok zat.
we hadden zelfde hotel genomen, en smorgens om 8 uur klopte hij op mijn deur (hij had aparte kamer samen met zijn vriendin). zijn vriendin lag nog te maffen, hij was stilletjes weg geglipt , en hij wou er op uit.

om 8.15 de brommer op en naar de massage salons. we lagen elk op pakweg 4 meter van elkaar. (maar met gordijntje of 2 tussen ons)
de massage was al gevorderd in wat extra, toen opeens zijn messenger video call geluidje begon te gaan.... hij natuurlijk niet opnemen, 30 seconden later, begon zijn vrouwmens naar mij te bellen messenger video call. ik ook niet opnemen, en dan terug zijn vrouw naar hem. enzovoort..

sindsdien heb ik geleerd: flight mode. ongelofelijk interessant om te gebruiken als je eens een ZEN moment voor jezelf wil.
 
Dat is natuurlijk gewoon haar eigen probleem. Ze kan er ook gewoon naartoe rijden.

2000Km is wel echt een eind ; ze vliegt er volgende week nog wel is naar toe voor een weekendje, maar da's toch ook niet onbeperkt mogelijk.

Waarom in godsnaam ga je liggen facetimen met je partner als hij of zij op stap is met vrienden/collega's/whatever? Of ze gaat mee (als ze er toch al een paar kent) of stuurt hooguit een appje maar zo ft'em komt nogal cringe over.
Lijkt zo te controleren of je effectief daar bent.😕
Vind ik dan.

Wij facetimen wel zo goed als standaard als we bellen.. met veel kameraden eigenlijk.. da's geestiger als gewoon bellen.
Dan vind ik facetime al minder cringe dan gewoon liggen bellen ; het een is sowieso in de groep en het ander is prive.
Het meegaan was ook een punt dat zij maakte ; maar we zaten 20min links van het werk, en ik woon 20min rechts van het werk.. dus dan moest ik een dik uur op en af... da's ook een moodkiller voor mij.
Controleren of ik daar ben is dat niet hoor, daar is ze wel zeker van.


gewoon telefoon op flight mode zetten, en zeggen dat uw batterij leeg is. zo doe ik het toch.
Nee da's gewoon een problematische oplossing op problematisch gedrag.




dat alles was ook echt alleen omdat ze een stuk in hare frak had ; 'tis niet dat ze den dag daarna nog wist dat ze 17x gebeld had..
Liever naar mij liggen drunkdialen dan naar ander venten denk ik dan.
 
De vrouw wilt nieuw behangpapier (huidig papier nog van vorige eigenaars)

Ik zeg dat we nog rollen hebben van onze vorige woning (waar ik speciaal voor naar Gent ben moeten gaan vanuit Limburg, retro behang)

Zij zegt dat dit nu niet meer past bij wie ze nu is (lees niet meer retro) dus wij naar winkel.

Kiest ze 4 afschuwelijk lelijke motieven, wat ik haar ook aangeef. Waarop zei antwoord ik kies motief 2 of 3.

Waarom the fuck moet ik dan mee gaan als ge mijn mening toch niet wilt horen en uw goesting wilt doen.
 
De vrouw wilt nieuw behangpapier (huidig papier nog van vorige eigenaars)

Ik zeg dat we nog rollen hebben van onze vorige woning (waar ik speciaal voor naar Gent ben moeten gaan vanuit Limburg, retro behang)

Zij zegt dat dit nu niet meer past bij wie ze nu is (lees niet meer retro) dus wij naar winkel.

Kiest ze 4 afschuwelijk lelijke motieven, wat ik haar ook aangeef. Waarop zei antwoord ik kies motief 2 of 3.

Waarom the fuck moet ik dan mee gaan als ge mijn mening toch niet wilt horen en uw goesting wilt doen.
Om te betalen
 
De vrouw wilt nieuw behangpapier (huidig papier nog van vorige eigenaars)

Ik zeg dat we nog rollen hebben van onze vorige woning (waar ik speciaal voor naar Gent ben moeten gaan vanuit Limburg, retro behang)

Zij zegt dat dit nu niet meer past bij wie ze nu is (lees niet meer retro) dus wij naar winkel.

Kiest ze 4 afschuwelijk lelijke motieven, wat ik haar ook aangeef. Waarop zei antwoord ik kies motief 2 of 3.

Waarom the fuck moet ik dan mee gaan als ge mijn mening toch niet wilt horen en uw goesting wilt doen.
Dat ken ik.. Of je mening vragen.. "is dat niet mooi?" "Bwa nee niet echt" "tja ik vind Van wel dus gaan we het toch doen"

Ok.. Vraag het dan niet eh..
 
Of beter nog:
"Wat vind je ervan?"
- Niet mijn ding schat, sorry
"Het is ook nooit goed"

SFEER WEG.
sfeer-weg-sfeer.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
W: Wil je morgen samen iets gaan eten?
Miss W: *ja, geweldig!*
Hoe laat lukt?
*ah nee, lukt toch niet morgen*..
..*of jawel maar niet voor 20u*
*of toch zeker niet voor 19u*
..
*kan jij om 17u30?*

:wtf:
 
Gisterenavond weer een goeie :laugh:

We zijn de keuken aan het opruimen en er staat nog een grote braadpan met etensresten voor vandaag en een kleintje met de saus.

zij zegt: "voor die grote is plaats in de andere frigo" (we hebben een tweede frigo in onze berging)

ik versta dat als: "neem die grote pan en zet die in de frigo in de berging"

ik pak die pan dus op en ze zegt: "wat doet ge nu? ik ga die wel wegzetten, jij moet die kleine in de frigo in de keuken zetten"

whut??
in welke taal is: "er is plaats in de andere frigo" = "pak toch maar de andere en wandel naar de andere frigo

:laugh:

ik zie ze graag hé, maar soms stel ik er mij vragen bij :laugh:
 
Gisterenavond weer een goeie :laugh:

We zijn de keuken aan het opruimen en er staat nog een grote braadpan met etensresten voor vandaag en een kleintje met de saus.

zij zegt: "voor die grote is plaats in de andere frigo" (we hebben een tweede frigo in onze berging)

ik versta dat als: "neem die grote pan en zet die in de frigo in de berging"

ik pak die pan dus op en ze zegt: "wat doet ge nu? ik ga die wel wegzetten, jij moet die kleine in de frigo in de keuken zetten"

whut??
in welke taal is: "er is plaats in de andere frigo" = "pak toch maar de andere en wandel naar de andere frigo

:laugh:

ik zie ze graag hé, maar soms stel ik er mij vragen bij :laugh:
communicatieproblemen = toxische relatie.
 
Gisterenavond weer een goeie :laugh:

We zijn de keuken aan het opruimen en er staat nog een grote braadpan met etensresten voor vandaag en een kleintje met de saus.

zij zegt: "voor die grote is plaats in de andere frigo" (we hebben een tweede frigo in onze berging)

ik versta dat als: "neem die grote pan en zet die in de frigo in de berging"

ik pak die pan dus op en ze zegt: "wat doet ge nu? ik ga die wel wegzetten, jij moet die kleine in de frigo in de keuken zetten"

whut??
in welke taal is: "er is plaats in de andere frigo" = "pak toch maar de andere en wandel naar de andere frigo

:laugh:

ik zie ze graag hé, maar soms stel ik er mij vragen bij :laugh:
Ik denk dat er in haar hoofd achter kwam "dus zet die kleine maar in deze"

Int vervolg gewoon allebei de pannen wegzetten :v
 
Gisterenavond weer een goeie :laugh:

We zijn de keuken aan het opruimen en er staat nog een grote braadpan met etensresten voor vandaag en een kleintje met de saus.

zij zegt: "voor die grote is plaats in de andere frigo" (we hebben een tweede frigo in onze berging)

ik versta dat als: "neem die grote pan en zet die in de frigo in de berging"

ik pak die pan dus op en ze zegt: "wat doet ge nu? ik ga die wel wegzetten, jij moet die kleine in de frigo in de keuken zetten"

whut??
in welke taal is: "er is plaats in de andere frigo" = "pak toch maar de andere en wandel naar de andere frigo

:laugh:

ik zie ze graag hé, maar soms stel ik er mij vragen bij :laugh:
Red%20Flag.jpg
 
Gisterenavond weer een goeie :laugh:

We zijn de keuken aan het opruimen en er staat nog een grote braadpan met etensresten voor vandaag en een kleintje met de saus.

zij zegt: "voor die grote is plaats in de andere frigo" (we hebben een tweede frigo in onze berging)

ik versta dat als: "neem die grote pan en zet die in de frigo in de berging"

ik pak die pan dus op en ze zegt: "wat doet ge nu? ik ga die wel wegzetten, jij moet die kleine in de frigo in de keuken zetten"

whut??
in welke taal is: "er is plaats in de andere frigo" = "pak toch maar de andere en wandel naar de andere frigo

:laugh:

ik zie ze graag hé, maar soms stel ik er mij vragen bij :laugh:
En zij post nu de versie die in haar hoofd zat op Libelle forum en krijgt daar ook steun 👍🏻

Ik denk dat er in haar hoofd achter kwam "dus zet die kleine maar in deze"

Int vervolg gewoon allebei de pannen wegzetten :v
Of geen van beide wegzetten :fingerguns:
 
Ik denk dat dit een frustratie is waarin veel vrouwen mij zullen volgen, op 1 of andere manier denkt mijn vriend altijd dat ik ALLES in huis exact weet liggen. Zelf laat hij zijn spullen nogal rondslingeren en plaatst die dan raprap ergens om vervolgens te vergeten waar hij ze heeft achtergelaten. Zodra hij zich gefocust heeft op de zoektocht vindt hij mentaal geen rust en zorgt dat voor de nodige drama.
Vorige week was hij zijn zonnenbril kwijt, ik heb dagen mogen aanhoren dat hij die negens vond met de nodige drama dat dat weer een nieuwe bril wordt. Ik kon enkel bijdragen dat ik hem daarmee naar zijn ouders heb zien vertrekken en daar lag hij dus effectief nog op tafel :p.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan