Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

De vrouw die eten maakt voor de man en zijn goedkeuring nodig heeft om de menu te bepalen, ben ik plots terug in 1950? Of misinterpreteer ik het bericht gewoon.
 
De vrouw die eten maakt voor de man en zijn goedkeuring nodig heeft om de menu te bepalen, ben ik plots terug in 1950? Of misinterpreteer ik het bericht gewoon.
Ik lees het als: hij moet antwoorden op EEN vraag, als dat te veel moeite is, zal koken voor mij ook plots te veel moeite zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Dat vind ik altijd een wat vreemde chantage :)
Want dat impliceert dat jij ook geen seks meer hebt? En dat je dus jezelf straft?

Tenzij je impliciet veronderstelt dat mannen altijd seks 'krijgen' van hun vrouw en dit dus een gunst is.
En dan moet ik dit reporten volgens de nieuwe regels, niet? :p
Squid heeft eerder al aangegeven dat ze een lagere sexdrive heeft dan haar partner. Bijblijven hè!🤪
 
De vrouw die eten maakt voor de man en zijn goedkeuring nodig heeft om de menu te bepalen, ben ik plots terug in 1950? Of misinterpreteer ik het bericht gewoon.
Input =| goedkeuring hé


En het idee dat het over iets anders zou gaan en ze hem dan zou straffen met geen eten omdat hij niet antwoord is ook nogal vreemd :thinking:
 
De onmogelijkheid om een duidelijk antwoord te krijgen waar ik mevr. Pardal moet halen en om hoe laat.

Ge zegt dan om uur x op plaats y. Maar als het dan zo ver is er van x en y geen spraken. Dan is het eerder een half uur later dan x op plaats y want das voor haar gemakkelijker. EN DAT ZEGGEN WE PAS ALS IK OP HET AFGESPROKEN UUR OP DE AFGESPROKEN PLAATS STA.
 
Het niet nakijken van datums incluis het halen van teveel charcuterie en dergelijke. We kunnen hier per week vast een kinderdorp voeden met vlees en dergelijke dat al over datum is gegaan. Ik overdrijf vast een beetje. Alleja, volgens haar he.
 
MoFo, ik zie u online op messenger en ik weet dat je lunchpauze hebt, ik heb enkel een ja of nee antwoord nodig, reply of het zijn bokes met confituur vanavond.

Uiteraard zijn bokes met confituur niet het juiste antwoord.
Wel: "Ok, ik heb dan zelf maar voor *jouw eigen lievelingsgerecht, mag eentje met veel werk aan zijn* gekozen. Ahja en het is jouw beurt om te koken. Tot vnvd, liefje, zie je graag."
 
Dat vind ik altijd een wat vreemde chantage :)
Vind ik ook altijd een raar gegeven wel.

Alsof ik seks verdient heb omdat het mijn verjaardag is of ik braaf de vuilbakken heb buitengezet of ... . Ik wil seks omdat we er allebei goesting in hebben, anders hoeft het niet. Ik hoef dat echt niet als beloning (en als ik doorheb dat dat de reden is is men goesting ook echt wel over).
 
Vind ik ook altijd een raar gegeven wel.

Alsof ik seks verdient heb omdat het mijn verjaardag is of ik braaf de vuilbakken heb buitengezet of ... . Ik wil seks omdat we er allebei goesting in hebben, anders hoeft het niet. Ik hoef dat echt niet als beloning (en als ik doorheb dat dat de reden is is men goesting ook echt wel over).
Dikke second. Imo is het enkel leuk als de partner het ook doet uit zin ipv beloning/ omdat het zo hoort of whatever.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan