Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Lijkt als buitenstaander inderdaad meer op, kijk denk ook heel de tijd aan mij als je weg bent en blablabla. Als de vrouw hier weggaat stuur ik gewoon foto als de kindjes gaan slapen en voor de rest enkel maar als antwoord op haar bericht.

Vind het zelf ook niet aangenaam als je eens weg bent van constant nutteloze berichten te krijgen.
Maar al een geluk dat iedereen anders in elkaar zit.
 
Zelf vind ik daar ook niks lief aan eerlijk gezegd, en waarom ben je zo hard voor jezelf?

Iedereen zit anders in elkaar hé, de ene persoon vindt dat lief en de andere vindt het cringe level +1000.
Vroeger vond ik het niet erg, nu stoor ik me er meer aan maar dan is het aan mij om dat klaar en duidelijk aan te geven.
Als hij helemaal niets stuurt ben ik even pissed off.🙄
 
Ik voel me enkel geambeteerd als mijn vrouw foto's doorstuurt van een rommelig huis met de boodschap "meneerke is met zijn vriendjes op pad en ik mag alles weer gaan opkuisen?".
Zo herkenbaar.

Heb dan maar besloten geen vriendjes meer te hebben. Zal mijn vrouw leren om te klagen over de rommel!
 
'nog één berichtje en ik blokkeer je moer'

image.jpg

Hij heeft de gewoonte om elke dag een bepaalde moer aan te draaien en als hij nog één berichtje stuurde ging @Myllana daar een tandenstokerke tussen steken zodat die muurvast zat.
 
ELKE FUCKING DAG ligt er papier of een vuile pamper of keukenrol in de PMD zak.
ELKE FUCKING DAG ligen er yoghurt potjes of flessen in de restafval zak.
ELKE FUCKING DAG liggen er gebruikte papieren zakdoekjes of keukenrol in de bak met papier/karton.

En elke fucking dag leg je dan uit dat het daarin niet mag of daarin moet. En de volgende dag gooit ze het weer gewoon waar ze het wil.

Dat is dan natuurlijk enkel het afval dat ze wel in de vuilbakken gooit, want ongeveer 50% laat ze gewoon rondslingeren op de keukenkasten of tafel.
 
Dat is dan natuurlijk enkel het afval dat ze wel in de vuilbakken gooit, want ongeveer 50% laat ze gewoon rondslingeren op de keukenkasten of tafel.
Dat is hier ook: stapeltjes karton/papier die in de keuken blijven liggen, netjes naast het PMD gesorteerd (ahja, want het emmertje met pmd dat onder de pompbak staat, zit vol....).
 
Dat is hier ook: stapeltjes karton/papier die in de keuken blijven liggen, netjes naast het PMD gesorteerd (ahja, want het emmertje met pmd dat onder de pompbak staat, zit vol....).

Hier zijn de emmertjes zelf niet vol. Soms kost het haar zelfs meer moeite om het afval op een tafel/kast te leggen dan in de vuilbak te werpen (wegens de afstand) en toch stapt ze voorbij de vuilbak om het op de tafel te leggen.

Het is gewoon niet te vatten.
 
MoFo, ik zie u online op messenger en ik weet dat je lunchpauze hebt, ik heb enkel een ja of nee antwoord nodig, reply of het zijn bokes met confituur vanavond.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan