Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

MoFo, ik zie u online op messenger en ik weet dat je lunchpauze hebt, ik heb enkel een ja of nee antwoord nodig, reply of het zijn bokes met confituur vanavond.

Doen jullie dat elke dag zo?
Stel je kookt iets zonder dat eerst te bespreken met hem, wat is zijn reactie dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meestal is dat hier een half weekmenu. Twee keer in de week gaan we toch al bij de ouders eten met de dochter. Gaat wel goed. Nooit echt iets dat we maken dat de ander niet mag.
 
Meestal is dat hier een half weekmenu. Twee keer in de week gaan we toch al bij de ouders eten met de dochter. Gaat wel goed. Nooit echt iets dat we maken dat de ander niet mag.
Het zou ook behoorlijk sadistisch zijn om iets te koken wat de andere niet mag he :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Dat ze niet bestaat
see-myself-out.gif
 
Sta ik met 1 hand de vuilnis open te houden, met 1 hand een xl gietijzeren kookpot vast te houden en dan proberen die te legen in de vuilnis maar absoluut, kom efkes een yoghurtje uitlepelen, why not. Ge staat niet in de weg of zo.
 
Doen jullie dat elke dag zo?
Stel je kookt iets zonder dat eerst te bespreken met hem, wat is zijn reactie dan?
Wij beslissen vrij dag op dag wat te eten. Meestal hebben we boodschappen voor een dag of drie en kan je er van uit gaan dat we toch 1 dag op 3 van gedacht veranderen. Voor mij is dat omdat wij thuis elke dag boodschappen deden (den delais op 50m van de deur) dus ik had sowieso al de gewoonte te eten waar ik á la minute zin in had
en voor trouwboek hadden ze thuis 2 diepvriezers met resten tot vijf jaar terug (serieus, laatst gaven die ons *ingevroren* *gerookte zalm* mee uit *2016*) dus ik begrijp ook wel dat hij graag gewoon op de moment zijn goesting beslist.
 
Als die van ons gedronken heeft dat word dat echt een koppig kutwijf.
Ik vrijdag met de collega's eene gaan drinken, zij doet dat bij haar ook en daarna gaat ze naar huis wa liggen videobellen met de vriendinnen me een glas.

Rond 23h30 telefoon, we videocallen samen me mijn collega's (paar heeft ze al wel is ontmoet)
15min later nog is.
15min later duw ik af. ik stuur da'k stilaan naar huis kom.

Daaropvolgende uur en half 15 oproepen afgeduwd.

komde thuis en dan is da "ja waarom trekte gij altijd op met de vrouwen van u werk"
der waren ook venten bij, en we waren gewoon met iedereen die wou op stap.. ik gaan ook niet naar huis gaan omdat er meer vrouwen is iets willen drinken dan mannen?

Wat is dat gezegde nu weer van "als de drank is in de vrouw"?

De rest van het weekend is dan uiteraard poeslief en beschaamd over haar eigen gedrag.

Achterliggend uiteraard nen hoop redenen, wa jaloezie da zij niks te doen heeft op ne vrijdagavond, da ze nie veel mensen om haar heeft na da ze verhuisd is naar mij.
 
Waarom in godsnaam ga je liggen facetimen met je partner als hij of zij op stap is met vrienden/collega's/whatever? Of ze gaat mee (als ze er toch al een paar kent) of stuurt hooguit een appje maar zo ft'em komt nogal cringe over.
Lijkt zo te controleren of je effectief daar bent.😕
Vind ik dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom in godsnaam ga je liggen facetimen met je partner als hij of zij op stap is met vrienden/collega's/whatever? Of ze gaat mee (als ze er toch al een paar kent) of stuurt hooguit een appje maar zo ft'em komt nogal cringe over.
Lijkt zo te controleren of je effectief daar bent.😕
Vind ik dan.
Haha. Ik snap dat ook niet.

Ik ken zo'n koppel. Als ze 15 minuten gescheiden zijn beginnen ze te bellen. "Is 't plezant daar?".
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan