Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Amai, aan de achterkant van mijn scheermes zit een enkel mesje om fijner te scheren in bepaalde zones.

Dat kon verkeerd afgelopen zijn.

Ik weet heus wel wat ik doe hoor.:tongue:
Meestal...
Heb dit 👇 gebruikt want ik ga hem toch niet 'verminken' zoals hij dat toen zei.

 
Hier is het elke dag de vrouw die komt vragen waar haar sleutels liggen, haar zonnebril, haar portefeuille, haar bankkaart, haar ID kaart, etc. Waarom steken die kaarten trouwens niet gewoon in uw portefeuille??
En de hoeveelheid keren dat ze komt vragen om haar te bellen, want ze is hare GSM kwijt. Like wtf, hoe speelt ge thuis uwe GSM kwijt als ge daar continue mee bezig zijt???

Om een punthoofd van te krijgen.
 
Getrouwd zijn met iemand die geen open ramen in de auto verdraagt want van de tocht word je ziek. Dat is al achterlijk om aan te horen in de lente, maar nu het hier effectief 25-30 graden is en in de auto na een uur buitenstaan in de zon 35-40 graden is, is het helemaal om zot van te worden.
Maar goed, er zijn kinderen bij dus ge kunt ze natuurlijk geen dom wicht noemen. Dus negeren we dat en doen we de ramen toch open.
En neen, airco is geen optie want das nog erger. Das des duivels.

Zelfde verhaal met de ventilator thuis, die mag niet op haar of op de kinderen gericht worden want ook van een ventilator word je ziek.

Ja mannekens. Iemand ne goeie cursus om wat meer geduld te kweken?
 
Getrouwd zijn met iemand die geen open ramen in de auto verdraagt want van de tocht word je ziek. Dat is al achterlijk om aan te horen in de lente, maar nu het hier effectief 25-30 graden is en in de auto na een uur buitenstaan in de zon 35-40 graden is, is het helemaal om zot van te worden.
Maar goed, er zijn kinderen bij dus ge kunt ze natuurlijk geen dom wicht noemen. Dus negeren we dat en doen we de ramen toch open.
En neen, airco is geen optie want das nog erger. Das des duivels.

Zelfde verhaal met de ventilator thuis, die mag niet op haar of op de kinderen gericht worden want ook van een ventilator word je ziek.

Ja mannekens. Iemand ne goeie cursus om wat meer geduld te kweken?
@Squidward Jij tips inzake deze? Brouwsels of dergelijke die kunnen helpen?
 
Zelfde verhaal met de ventilator thuis, die mag niet op haar of op de kinderen gericht worden want ook van een ventilator word je ziek.

Ja mannekens. Iemand ne goeie cursus om wat meer geduld te kweken?

Ik ken iemand wiens gezicht (weliswaar tijdelijk) verlamd was nadat er een ventilator op haar gericht werd!

En airco is ook wel superongezond...

Ik geef uw vrouw gelijk 😛
 
  • Unsure
Waarderingen: 515
Ik ken iemand wiens gezicht (weliswaar tijdelijk) verlamd was nadat er een ventilator op haar gericht werd!

En airco is ook wel superongezond...

Ik geef uw vrouw gelijk 😛
Dus met 30 graden in de auto zet gij uwe airco niet af noch uw ruit open?
 
Ik ken iemand wiens gezicht (weliswaar tijdelijk) verlamd was nadat er een ventilator op haar gericht werd!

En airco is ook wel superongezond...

Ik geef uw vrouw gelijk 😛

Ik ga ervan uit dat dat was omdat er iets in haar gezicht vloog, of is haar gezicht effectief verlamd geraakt door een windvlaag?
Ik ken mensen die een auto-ongeval hebben gehad, best nooit meer met de auto rijden zeker?

De ventilator heeft een rotatie-functie en staat op 5 meter afstand, dus niet vanop 1 meter continue in yaa face. Ik vind het gigantisch belachelijk.
 
Met 2 kinderen en 3 zakken voor een dag op het strand, is een fiets wat lastig.
Geen excuses!

29286BED-AB0A-49D1-A659-31B35C3461A3.jpeg
 
ik wil woensdag de kinderen in de namiddag thuishouden (weinig vergaderingen, en ze willen buitenspelen ipv naar de woensdagopvang)

ik zeg da dus tegen mijn madam en zij zei daarop "hanee, da gaat niet want WE gaan dat item x in mekaar steken" (voor de kinderen gekocht als verrassing)

ik zo: "ha, zijt gij thuis woensdagnamiddag?"
zij: "nee, op woensdag ga ik naar brussel hé"


haa, dus IK ga item x in mekaar steken, roger that :laugh:
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan