Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Hier is het elke dag de vrouw die komt vragen waar haar sleutels liggen, haar zonnebril, haar portefeuille, haar bankkaart, haar ID kaart, etc. Waarom steken die kaarten trouwens niet gewoon in uw portefeuille??
En de hoeveelheid keren dat ze komt vragen om haar te bellen, want ze is hare GSM kwijt. Like wtf, hoe speelt ge thuis uwe GSM kwijt als ge daar continue mee bezig zijt???

Om een punthoofd van te krijgen.
Mijn sleutels, portefuille en smartphone kan ik terugvinden dankzij mijn Tiles, meestal vind ik toch één van de drie en zo ook de rest ... je kan het voor haar ook eens proberen? :unsure:
 
Mijn sleutels, portefuille en smartphone kan ik terugvinden dankzij mijn Tiles, meestal vind ik toch één van de drie en zo ook de rest ... je kan het voor haar ook eens proberen? :unsure:

Tile Mate? Haar kennende speelt ze zowel haar GSM als de Tile Mate kwijt. 25 euro in de vuilbak...
Maar toegevoegd aan de lijst, als ik eens geld teveel heb, zou ik me wel kunnen laten verleiden.
 
Tile Mate? Haar kennende speelt ze zowel haar GSM als de Tile Mate kwijt. 25 euro in de vuilbak...
Maar toegevoegd aan de lijst, als ik eens geld teveel heb, zou ik me wel kunnen laten verleiden.
Ik heb de mijne allemaal gekocht via iBood, wel pro's omdat dan de batterijen vervangbaar zijn ... is natuurlijk wel geen argument als je denkt dat ze de Tiles ook gaat kwijt geraken. Aan sleutels lijkt me dat wel onmogelijk, je moet er ze er echt heel doelbewust afhalen. De GSM vinden doe je trouwens door gewoon 2 x op je tile te drukken.
 
Dat is waar. Ik doe dat ook supergraag.

En dan moet je een ronde mand vastmaken aan een rond pootje en dan moet je dat met twee vasthouden omdat die vijs er telkens scheef in gaat want 1 mm schuin en je hebt ZES zo'n vijzen te doen maar je bent al zeven minuten bezig aan de eerste en ja dan word ik toch ook chagrijnig ze.
Ola, maar ik zeg nergens dat ik dat graag doe hé. :wink:
 
In hetzelfde stramien:

Ik poets mijn tanden en kom slapen. . .

Als man ligt ge al een half uur te slapen voor ze nog maar in de buurt van de slaapkamer komt 😂
Om dan te horen: "goch, is het al zo laat, misschien moeten we toch proberen om wat vroeger te gaan slapen"
 
"Ik ga even mijn kleren aandoen".

Ik: na 2 of 3 minuten sta ik terug beneden.
Mijn vrouw: na 20 of 30 minuten.

:unsure: :angry:
Jama dat is omdat wij vrouwen ons haar stylen en wat make-up gebruiken.

Mijn ergernis is dat meneer ondertussen gewoon in de zetel ligt te wachten en ik dan nog voor we effectief vertrekken de volledige tour door het huis mag doen als in ‘zijn alle ramen dicht, hebben we alles mee wat we moeten meehebben (cadeautje voor de gastvrouw/heer - water/lunchpaket als we op uitstap gaan etc)’. En dan begint hij eh ‘ah jij neemt een pull/vestje mee zou ik dat misschien ook niet doen, gaat het fel afkoelen vanavond?’ / ‘ah gij hebt u ingesmeerd met zonnecrème, zou ik dat best ook niet doen?’..

En zo komen wij altijd overal te laat en dan is dat mijn schuld omdat ik langer in de badkamer sta :angry:.
 
Jama dat is omdat wij vrouwen ons haar stylen en wat make-up gebruiken.

Mijn ergernis is dat meneer ondertussen gewoon in de zetel ligt te wachten en ik dan nog voor we effectief vertrekken de volledige tour door het huis mag doen als in ‘zijn alle ramen dicht, hebben we alles mee wat we moeten meehebben (cadeautje voor de gastvrouw/heer - water/lunchpaket als we op uitstap gaan etc)’. En dan begint hij eh ‘ah jij neemt een pull/vestje mee zou ik dat misschien ook niet doen, gaat het fel afkoelen vanavond?’ / ‘ah gij hebt u ingesmeerd met zonnecrème, zou ik dat best ook niet doen?’..

En zo komen wij altijd overal te laat en dan is dat mijn schuld omdat ik langer in de badkamer sta :angry:.
Ik denk soms echt dat jij mijn vrouw bent die hier ook een account heeft..
 
Jama dat is omdat wij vrouwen ons haar stylen en wat make-up gebruiken.

Mijn ergernis is dat meneer ondertussen gewoon in de zetel ligt te wachten en ik dan nog voor we effectief vertrekken de volledige tour door het huis mag doen als in ‘zijn alle ramen dicht, hebben we alles mee wat we moeten meehebben (cadeautje voor de gastvrouw/heer - water/lunchpaket als we op uitstap gaan etc)’. En dan begint hij eh ‘ah jij neemt een pull/vestje mee zou ik dat misschien ook niet doen, gaat het fel afkoelen vanavond?’ / ‘ah gij hebt u ingesmeerd met zonnecrème, zou ik dat best ook niet doen?’..

En zo komen wij altijd overal te laat en dan is dat mijn schuld omdat ik langer in de badkamer sta :angry:.
Als je dat weet, kan je ook vroeger beginnen aan je styling!

En kben ook vrij zeker dat je die toer om te kijken of alles op slot is toch nog eens doet, ook al heeft hij het al gedaan, omdat je enkel je eigen vertrouwt daarin. Dat is zo iets typisch dat ik bij ieder koppel hoor. :unsure:
 
Als je dat weet, kan je ook vroeger beginnen aan je styling!

En kben ook vrij zeker dat je die toer om te kijken of alles op slot is toch nog eens doet, ook al heeft hij het al gedaan, omdat je enkel je eigen vertrouwt daarin. Dat is zo iets typisch dat ik bij ieder koppel hoor. :unsure:
Ah nene dan is er effectief nog niets gebeurd. Die ligt echt te wachten op een soort van startschot om aan te zetten vanuit een ‘jah hoelang gaat daar weer in de badkamer duren’.

Maar het is niet allemaal kommer en kwel. Zit van’t weekend weer aan mijn bed geketend met covid. Gisterenavond kwam hij mij om 19u wakker maken dat hij boodschappen gedaan had en het eten klaarstond :love:. De tuin is volledig op orde gezet (gras maaien/onkruid weggedaan). En vanmorgen stonden er koffiekoekjes op tafel klaar! Maar hij zegt er dan bij ‘is maar normaal, ik weet dat gij dat ook zou doen als ik ziek ben’. Zullen de komende dagen zien als hij het overkrijgt eh :p.
 
  • Geweldig
Waarderingen: ugar
Ah nene dan is er effectief nog niets gebeurd. Die ligt echt te wachten op een soort van startschot om aan te zetten vanuit een ‘jah hoelang gaat daar weer in de badkamer duren’.

Maar het is niet allemaal kommer en kwel. Zit van’t weekend weer aan mijn bed geketend met covid. Gisterenavond kwam hij mij om 19u wakker maken dat hij boodschappen gedaan had en het eten klaarstond :love:. De tuin is volledig op orde gezet (gras maaien/onkruid weggedaan). En vanmorgen stonden er koffiekoekjes op tafel klaar! Maar hij zegt er dan bij ‘is maar normaal, ik weet dat gij dat ook zou doen als ik ziek ben’. Zullen de komende dagen zien als hij het overkrijgt eh :p.
Hoe, die doet alleen maar als ge ziek zijt :unsure: .

"Ik ga even mijn kleren aandoen".

Ik: na 2 of 3 minuten sta ik terug beneden.
Mijn vrouw: na 20 of 30 minuten.

:unsure: :angry:

In hetzelfde stramien:

Ik poets mijn tanden en kom slapen. . .

Als man ligt ge al een half uur te slapen voor ze nog maar in de buurt van de slaapkamer komt 😂
Alletwee herkenbaar. In het begin van onze relatie werd ze soms geïrriteerd omdat ik in de zetel op haar aan het wachten was :unsure: . Nu komt zij van een gezin dat nooit op tijd is en mijn gezin is enorm stipt. Nu heb ik de regel dat we op tijd zijn als er van mijne kant iets te doen is. Zodra er iets van bij haar is, zorg ik dat ik op tijd ben en voor de rest laat ik haar rustig doen en kijk ik nog wat tv. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze wel vaak haar best doet om op tijd te zijn. Eigenlijk heeft ze niet veel tijd nodig, maar is ze eerder niet zo goed in tijd inschatten :unsure: .
 
Jama dat is omdat wij vrouwen ons haar stylen en wat make-up gebruiken.

Mijn ergernis is dat meneer ondertussen gewoon in de zetel ligt te wachten en ik dan nog voor we effectief vertrekken de volledige tour door het huis mag doen als in ‘zijn alle ramen dicht, hebben we alles mee wat we moeten meehebben (cadeautje voor de gastvrouw/heer - water/lunchpaket als we op uitstap gaan etc)’. En dan begint hij eh ‘ah jij neemt een pull/vestje mee zou ik dat misschien ook niet doen, gaat het fel afkoelen vanavond?’ / ‘ah gij hebt u ingesmeerd met zonnecrème, zou ik dat best ook niet doen?’..

En zo komen wij altijd overal te laat en dan is dat mijn schuld omdat ik langer in de badkamer sta :angry:.
Schat?
 
Na 20jaar leer je met alles leven, ze is wel enorm slordig loop alles achter haar gat op te ruimen. En van mijn zoon en dochter ben ik ook een slaaf.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan