Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik heb nochtans gehoord dat praten in bed voor het slapen even slecht is dan op je smartphone kijken... Je doet met deze info wat je wilt uiteraard :unsure:
 
Mijn madam heeft de gewoonte om als we moeten vertrekken om 15u15 om 15u10 te zeggen "ik moet nog schoenen aandoen en dan ben ik klaar om te vertrekken", om dan rond 15u23 plots naar de keuken te lopen zonder broek aan :unsure:

En dan in de auto vragen "waarom zijn wij altijd overal te laat??"
 
Als je nog in de konijnenperiode zit, ligt dat wat anders. Maar dan ga je niet samen naar boven om te gaan slapen. :unsure:

Konijnenperoide houdt wat meer in dan enkel samen gaan slapen, das gewoon elke mogelijkheid aangrijpen die je hebt om te krikken en die fase zijn wij al ver voorbij cuz ain't nobody got time for that shit anymore maar juist daarom is dat samen gaan slapen een heilig ding binnen ons huwelijk.

Als we beide thuis zijn gaan we 90% van de tijd samen slapen, doen we dat niet meer dan gaan we helemaal naast elkaar leven en is alles gedoemd om te mislukken. En dan moet er niet veel gebeuren hé, we gaan dan geen uren meer liggen praten of seksen maar soms gewoon een kusje of een knuffel, beetje voetenwrijven of een quickie en klaar maar we gaan wel samen naar boven.
 
Konijnenperoide houdt wat meer in dan enkel samen gaan slapen, das gewoon elke mogelijkheid aangrijpen die je hebt om te krikken en die fase zijn wij al ver voorbij cuz ain't nobody got time for that shit anymore maar juist daarom is dat samen gaan slapen een heilig ding binnen ons huwelijk.

Als we beide thuis zijn gaan we 90% van de tijd samen slapen, doen we dat niet meer dan gaan we helemaal naast elkaar leven en is alles gedoemd om te mislukken. En dan moet er niet veel gebeuren hé, we gaan dan geen uren meer liggen praten of seksen maar soms gewoon een kusje of een knuffel, beetje voetenwrijven of een quickie en klaar maar we gaan wel samen naar boven.
Wel, whatever works hé. Ik ben graag alleen en elke relatie is compromissen zoeken om iedereen blij te houden.
 
Konijnenperoide houdt wat meer in dan enkel samen gaan slapen, das gewoon elke mogelijkheid aangrijpen die je hebt om te krikken en die fase zijn wij al ver voorbij cuz ain't nobody got time for that shit anymore maar juist daarom is dat samen gaan slapen een heilig ding binnen ons huwelijk.

Als we beide thuis zijn gaan we 90% van de tijd samen slapen, doen we dat niet meer dan gaan we helemaal naast elkaar leven en is alles gedoemd om te mislukken. En dan moet er niet veel gebeuren hé, we gaan dan geen uren meer liggen praten of seksen maar soms gewoon een kusje of een knuffel, beetje voetenwrijven of een quickie en klaar maar we gaan wel samen naar boven.
Jij helpt heel mijn wereld om zeep van de zuiderse vrouwen.

In Straight_six land willen die altijd seksen/krikken, hebben ze geen maandstonden (en al zeker geen middeleeuwse slachtpartijen), als ze dan toch van de trap vallen dan blubbert er niks, geen scheten, kak, kots, prut in de ogen,..

Aangezien je dat nu voor altijd om zeep geholpen hebt dan ga ik mezelf verder in de waan laten dat Beyoncé en JLO niet van deze wereld komen maar ergens neergedaald zijn uit een wereld met zulke vrouwen uit Straight_six land.
 
Jij helpt heel mijn wereld om zeep van de zuiderse vrouwen.

In Straight_six land willen die altijd seksen/krikken, hebben ze geen maandstonden (en al zeker geen middeleeuwse slachtpartijen), als ze dan toch van de trap vallen dan blubbert er niks, geen scheten, kak, kots, prut in de ogen,..

Aangezien je dat nu voor altijd om zeep geholpen hebt dan ga ik mezelf verder in de waan laten dat Beyoncé en JLO niet van deze wereld komen maar ergens neergedaald zijn uit een wereld met zulke vrouwen uit Straight_six land.
Girls poop too, my friend. Jouw land bestaat niet.
 
Vers gewassen en gestreken kleren klaarleggen en dan ene die op de warmste dag van de week een armatuur gaan uitvijzen en vervangen *met die kleren aan* (zijn kleren, niet de mijne) om dan in het zweet te staan dus. Dan een bad te nemen en weer die schuimzweet kleren (die tien minuten eerder nog mooi vers waren) weer aan te doen. Uw volgorde klopt nie, é!
 
Jij helpt heel mijn wereld om zeep van de zuiderse vrouwen.

In Straight_six land willen die altijd seksen/krikken, hebben ze geen maandstonden (en al zeker geen middeleeuwse slachtpartijen), als ze dan toch van de trap vallen dan blubbert er niks, geen scheten, kak, kots, prut in de ogen,..

Aangezien je dat nu voor altijd om zeep geholpen hebt dan ga ik mezelf verder in de waan laten dat Beyoncé en JLO niet van deze wereld komen maar ergens neergedaald zijn uit een wereld met zulke vrouwen uit Straight_six land.

Als je @straight_six land gevonden hebt laat maar weten dan kom ik daar wonen.😐
Ik neem aan dat de mannen die daar wonen ook gewoon perfect zijn als in geen boeren laten, ruften, uit hun bek meuren, geen behaarde reet en buik hebben, uren kunnen pompen en al niet na 2 stoten klaarkomen etc etc..

Anyway mijn koffer is al ingepakt.
 
Als je @straight_six land gevonden hebt laat maar weten dan kom ik daar wonen.😐
Ik neem aan dat de mannen die daar wonen ook gewoon perfect zijn als in geen boeren laten, ruften, uit hun bek meuren, geen behaarde reet en buik hebben, uren kunnen pompen en al niet na 2 stoten klaarkomen etc etc..

Anyway mijn koffer is al ingepakt.
Daar is maar 1 man en die voldoet toevallig aan je beschrijving. Adres is te vinden in het topic "waar woon jij?"
 
Jij helpt heel mijn wereld om zeep van de zuiderse vrouwen.

....dat Beyoncé en JLO niet van deze wereld komen maar ergens neergedaald zijn uit een wereld met zulke vrouwen uit Straight_six land.
Zuiderse vrouwen? Mylanna klinkt als een Hollandse, Beyoncé komt uit Texas, en J.Lo uit New York. Mja ok, die laatste twee liggen wel zuidelijker dan België, maar toch.
 
Qua uiterlijk een 8, daarom wordt ze door de buitenwereld nooit op haar plaats gezet over haar gemakzucht; slordig en treuzelend. Is één keer gebeurd door de buurvrouw (een iet wat gezette volksvrouw) en toen keek ze rap naar de grond en liep weg en zei achteraf 'amai wat denkt die dikke wel ni'.
 
Qua uiterlijk een 8, daarom wordt ze door de buitenwereld nooit op haar plaats gezet over haar gemakzucht; slordig en treuzelend. Is één keer gebeurd door de buurvrouw (een iet wat gezette volksvrouw) en toen keek ze rap naar de grond en liep weg en zei achteraf 'amai wat denkt die dikke wel ni'.

Vrouw naar mijn hart!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan