Liefdeloos - Alice Oseman
Dit boek moet zowat de grootste nachtmerrie van Bart De Wever en Dries Van Langenhove zijn
.
Het gaat over een meisje dat met enkele vrienden gaat studeren aan een Engelse universiteit en daar meer leert over haar seksualiteit, identiteit en liefde. Aseksueel, aromantisch, panseksueel, non-binair, ... Het passeert allemaal de revue en ook de personages hebben verschillende achtergronden en culturen die ze meedragen. Zelfs voor mij voelde het soms allemaal iets té veel aan.
Daartegenover staat dat dit het soort boek is dat voor sommige mensen zo enorm veel kan betekenen. Het is vlot geschreven, wel duidelijk voor een jonger publiek, en geeft een goeie inkijk in het leven van iemand die worstelt met deze thema's. Ik denk dat het dan ook een goed boek is voor bijvoorbeeld ouders.
Dit boek moet zowat de grootste nachtmerrie van Bart De Wever en Dries Van Langenhove zijn
.Het gaat over een meisje dat met enkele vrienden gaat studeren aan een Engelse universiteit en daar meer leert over haar seksualiteit, identiteit en liefde. Aseksueel, aromantisch, panseksueel, non-binair, ... Het passeert allemaal de revue en ook de personages hebben verschillende achtergronden en culturen die ze meedragen. Zelfs voor mij voelde het soms allemaal iets té veel aan.
Daartegenover staat dat dit het soort boek is dat voor sommige mensen zo enorm veel kan betekenen. Het is vlot geschreven, wel duidelijk voor een jonger publiek, en geeft een goeie inkijk in het leven van iemand die worstelt met deze thema's. Ik denk dat het dan ook een goed boek is voor bijvoorbeeld ouders.

pwaaaaaaaaat pwat pwat pwat pwat pwat pwat pwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

.