WoT 9.
Héérlijk einde. Vergelijkbaar met deel 4.
Héérlijk einde. Vergelijkbaar met deel 4.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

The Nickel Boys is ook een aanrader! Wel wat zwaarder qua thema.Harlem Shuffle - Colson Whitehead
Eerste boek dat ik lees van Colson Whitehead. Beschrijft een vrij romantische blik op 'crooked Harlem', elk deel kon me wel boeien omdat er steeds voldoende social background bij kwam. Recent nog The Underground Railroad gezien, anders had ik deze meteen gekocht om nog een boek van hem te lezen.
Beste trilogy van alle Feist boeken imo! Grote fan.Servant of the Empire- Raymond E. Feist & Janny Wurts
Laatste deel in één trek uitgelezen.
The empire trilogie is toch pak beter geschreven dan de riftwar saga. Ik had in het begin niet veel interesse om heel die side story van Kelewan te lezen, maar damn..
Servant of the Empire- Raymond E. Feist & Janny Wurts
Laatste deel in één trek uitgelezen.
The empire trilogie is toch pak beter geschreven dan de riftwar saga. Ik had in het begin niet veel interesse om heel die side story van Kelewan te lezen, maar damn..
Idealiter zou je minstens wel het eerste boek Magier / Magician gelezen moeten hebben denk ik.Is deze trilogie te lezen als je nog niets anders van Feist op de teller hebt?
Zoals hellsdiner aangaf, ten minste Magier lezen, anders ga je te veel context missen en heel veel zaken niet kunnen plaatsen. Magier leest heel vlot weg iig.Is deze trilogie te lezen als je nog niets anders van Feist op de teller hebt?
Onderworpen - Michel Houllebecq
Interessante premisse. Ik begrijp de aanpak van Houllebecq en wat hij wil bereiken met deze ideeënroman, maar de uitwerking an sich is mij minder bevallen. Desondanks toch enigszins benieuwd nu naar Elementaire deeltjes die hier ook klaar ligt...