Avondland
Well-known member
Begonnen in Tropic of Cancer van Henry Miller. Seks - want da's onze primaire drive in het leven, verval - want dat is ons onvermijdelijke lot - en drank - want zo kunnen we ermee om.
Heb ik zo de essentie goed samengevat?
Alleszins zijn de eerste tiental pagina's veelbelovend. Geen plot om te volgen, maar wel een wilde rit voor de boeg met hier en daar al treffende passages.
Ik ben honderd jaar te laat geboren.
Heb ik zo de essentie goed samengevat?
Alleszins zijn de eerste tiental pagina's veelbelovend. Geen plot om te volgen, maar wel een wilde rit voor de boeg met hier en daar al treffende passages.
Ik ben honderd jaar te laat geboren.

). Heb al vaker nagedacht over het potentieel van subatomische deeltjes, dus dat hele stuk over het proton vond ik zalig. Ook de link met China (communisme, revolutie) was mooi verwerkt in het verhaal. Enkel ergens in het midden van het boek dat er precies wat aangemodderd werd, maar over het algemeen top science fiction.
ik heb die voor het eerst gelezen in 2004 geloof ik en voordat ik echt veel (fantasy) begon te lezen. Hoewel ik nu veel kritischer naar de reeks kan kijken, ik kan nog heel veel plezier halen uit de boeken te herlezen. 
Ook al 35 keer mijn posts ge-edit vandaag om typfouten eruit te halen, ben duidelijk niet in mijne goeie.