PBR Streetgang
Well-known member
Cool, blij dat je het een mooi boek vond! Voor mij was het niet Austers beste, ondanks de duidelijk magnum opus vibes die Auster ermee wilde uitstralen. Je kan het joekel van 4 3 2 1 best in evenwicht brengen met het mooie, mysterieuze en bovenal korte Man in the Dark.4 3 2 1 van Paul Auster
Blij dat ik hier volledig ben kunnen induiken terwijl ik op reis ben. Ik vond deze heel goed desondanks het feit dat het zich bij momenten wat vooruitsleept.
Het leukste van al binnen het concept vond ik dat ongeacht welke versie van Ferguson je las, dat het altijd Ferguson was als persoon. Het is een kunst van zo'n lijn over een volledig boek te kunnen vasthouden. Aangenaam verrast en ik kijk uit naar meer werk van Auster, las enorm vlot...
Maar The New York Trilogy en Leviathan zijn zijn beste imo.
En voor andere uitstapjes van Auster kan ik je absoluut de films Smoke en zijn prachtige sort-of sequel Blue in the Face aanraden, die hij samen maakte met Wayne Wang.
. Maar het is een boek waar je ofwel helemaal in opgaat denk ik ofwel zegt het je helemaal niets. En ik snap de hype niet echt.
.
). Compleet uniek, compleet gestoord, kan op een seconde veranderen van de goorste seks- drugs- en kaktaferelen naar prachtige poëzie, en dikwijls is het op een onbegrijpelijke manier beiden tegelijk. Je kan het niet begrijpen, je moet het voelen. Gewoon meegaan met de trip en beseffen dat dit geen roman is maar, in Burroughs zijn woorden, 'a map of consciousness, an interlocking assemblage of short pieces connected by interweaving of theme and character.' Ik kan die gewoon op een willekeurige plaats openslaan en mij een paar minuten amuseren