Geef toch What is the What maar een kans.Het was slecht, zeer slecht.
Ik geef het 1/10.
De kans dat ik ooit nog iets van Eggers lees is nihil.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef toch What is the What maar een kans.Het was slecht, zeer slecht.
Ik geef het 1/10.
De kans dat ik ooit nog iets van Eggers lees is nihil.

Ik vond die ook goed, maar net iets te lang. Zijn andere boeken vond ik iets minder, maar bijv. 20th century ghosts (een reeks kortverhalen), bevat dan weer enkele pareltjes die de moeite waard zijn.Heart-Shaped Box - Joe Hill
Joe Hill??? You've got to be Jo(e)-King!
Aangenaam debuut horror verhaal van deze onbekende Joe.
Leest vlot en het verhaal is meeslepend, hoewel het tempo hier en daar stokt. Ik vond het ook spijtig dat King op het einde kort over onverklaarbare natuurlijke rampen begon. Niettemin las ik het boek graag.Ik heb The Fireman en Horns toch maar op mijn to read list gezet. Kortverhalen persoonlijk niet zo een grootte fan van, zelfs die van de volstrekt on-gerelateerde Stephen King.Ik vond die ook goed, maar net iets te lang. Zijn andere boeken vond ik iets minder, maar bijv. 20th century ghosts (een reeks kortverhalen), bevat dan weer enkele pareltjes die de moeite waard zijn.
Het is gevaarlijk om met die insteek te beginnen: "het is een klassieker, dus die MOET wel goed zijn". Zo was ik zelf een beetje teleurgesteld in Wuthering Heights, maar ik denk dat ik die toch nog eens ga lezen en hoop dat ik hem bij een tweede lezing toch beter begrijp.La peste - Albert Camus
Pfff.. wat een teleurstelling. 4e keer dat ik eraan begin, maar deze keer wou ik echt volharden in plaats van na 50 pagina's af te haken.
Verhaal trekt op niks, personages zijn niet memorabel of interesseren me totaal niet.
Begrijp niet goed waarom deze zo opgehemeld wordt.
OK, het "nihilisme" van Camus schijnt er wat door, maar eerlijk gezegd heeft heel het onderliggend verhaal (dat de stad Oran afgesloten is door de pest) redelijk weinig impact achtergelaten op mij. Misschien ben ik wat bevooroordeeld omdat we zelf door Covid-quarantaine hebben geleefd en iets soortgelijks meegemaakt?
Jammer, want l'étranger vond ik wél goed.
up next: Voss van Patrick White
Dat heb ik soms ook met klassiekers, bv. recent The Castle van Kafka gelezen en dat vond ik eveneens een onleesbaar boek. Misschien dat de genialiteit van sommige boeken beter tot uiting kwam in hun tijdsperiode of misschien ben ik gewoon een cultuurbarbaar =pLa peste - Albert Camus
Pfff.. wat een teleurstelling. 4e keer dat ik eraan begin, maar deze keer wou ik echt volharden in plaats van na 50 pagina's af te haken.
Verhaal trekt op niks, personages zijn niet memorabel of interesseren me totaal niet.
Begrijp niet goed waarom deze zo opgehemeld wordt.
OK, het "nihilisme" van Camus schijnt er wat door, maar eerlijk gezegd heeft heel het onderliggend verhaal (dat de stad Oran afgesloten is door de pest) redelijk weinig impact achtergelaten op mij. Misschien ben ik wat bevooroordeeld omdat we zelf door Covid-quarantaine hebben geleefd en iets soortgelijks meegemaakt?
Jammer, want l'étranger vond ik wél goed.
up next: Voss van Patrick White