klinkt als afbouw van de werkbonus+-207€ opslag (Bruto), blijft nog amper +-65€ van over
Alles wat erbij komt is leuk, maar de verhoudingen zijn toch scheef
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klinkt als afbouw van de werkbonus+-207€ opslag (Bruto), blijft nog amper +-65€ van over
Alles wat erbij komt is leuk, maar de verhoudingen zijn toch scheef
Ja...klinkt als afbouw van de werkbonus
Nope geen werkbonusklinkt als afbouw van de werkbonus
aha, dat is wel nuttige informatie die bij de eerste post had kunnen staanNope geen werkbonus
Bij de overheid krijg je blijkbaar een haard of standplaatstoelage elke maand
Met mijn opslag ga ik over dat grensbedrag, bijgevolg die toelage kwijt

Ja pas bij het in detail bekijken dat ik merkte dat er iets weg wasaha, dat is wel nuttige informatie die bij de eerste post had kunnen staan![]()
SorryJah ... er is een reden eh, waarom we allemaal zoveel mogelijk inzetten op optimalisatie via allerlei extralegale zaken.Ja...
Zelfs bij 5000€ bruto en je telt daar 200€ bij krijg je nog altijd +/- 79€ extra netto bij.
Zelfs bij 8000€ bruto en je telt daar 200€ bij krijg je nog altijd +/- 75€ extra netto bij.
Had jij geen moestuin of zo? Nogal wiedes dat de prijs van groenten/fruit(kweet niet wat je kweekt) u amper opvallen. De prijzen in de winkels zijn wel degelijk voelbaar.Er is een inflation index... daar is niks te zien...
109.96 1y geleden. 110.56 nu...
Gezondheidsindex | Statbel
statbel.fgov.be
Sorry dat ik op de inflation index vertrouw...Had jij geen moestuin of zo? Nogal wiedes dat de prijs van groenten/fruit(kweet niet wat je kweekt) u amper opvallen. De prijzen in de winkels zijn wel degelijk voelbaar.
Statistiek is als een bikini: het geeft een idee, maar houdt het essentiele verborgenSorry dat ik op de inflation index vertrouw...
De statisticus verdronk in een rivier van gemiddeld 1 meter diep.Statistiek is als een bikini: het geeft een idee, maar houdt het essentiele verborgen
Mijn post is inderdaad nogal vaag. Mijn vraag is specifiek voor Operations (transport & logistiek)"Manager". Tussen de 5000 en 1M?
Waar ik werk tussen de 3k en 24M...
Waar zou die loonkloof toch vandaan komen...Ik ga redelijk wat opslag krijgen in de loop van een jaar (ong. 600 netto). Eerste reactie van de vrouw: oh dan ga ik minder werken...![]()
Als je deeltijds werken in die vergelijking meerekent (of volledig uitsluit) is er nog steeds een man/vrouw loonkloof hoor...Waar zou die loonkloof toch vandaan komen...
Die quasi zo goed als volledig komt van de sector en het type werk dat men doet.Als je deeltijds werken in die vergelijking meerekent (of volledig uitsluit) is er nog steeds een man/vrouw loonkloof hoor...
Kan ik nog aannemen dat dat meespeelt, maar dat is ook deel van het (onderliggende) probleem he.Die quasi zo goed als volledig komt van de sector en het type werk dat men doet.
Dat is nu eenmaal kapitalisme. Iemand verdient meer dan iemand anders om redenen. Die redenen hebben niet te maken met het feit of je man of vrouw bent.Kan ik nog aannemen dat dat meespeelt, maar dat is ook deel van het (onderliggende) probleem he.
Ik krijg kant noch wal aan wat je nu eigenlijk wil zeggen en wat je hier allemaal bij betrekt.Dat is nu eenmaal kapitalisme. Iemand verdient meer dan iemand anders om redenen. Die redenen hebben niet te maken met het feit of je man of vrouw bent.
Dus is het dan ook verkeerd om te stellen dat dit komt door het feit dat je niet geboren bent als man. En dat dan ook die lonen moeten verhoogd worden omdat je een vrouw bent.
Heb ik een probleem dat men de minimumlonen verhoogt. Neen. Juist omdat dit dan onafhankelijk is van of je man of vrouw bent. Maar aan de andere kant als je werkt als kuispersoon, ja dan moet je niet verwonderd zijn dat men u geen 100€ / uur gaat betalen zoals men het doet voor een ingenieur.