Vega
Well-known member
AG Care zonder vrijstelling met de uitbreiding Delta (vergoeding gerelateerde ambulante kosten gaat van 1 maand voor de opname en 3 maand na de opname naar 2 maand voor de opname en 6 maand na de opname, alsook IVF-behandelingen die gedekt worden en terugbetaling homeopathie).En welke is dat dan?
Het enige dat nog beter is, is de AG Care Business, is eigenlijk hetzelfde maar dan ineens de AG Vision met een soort wachtdekking inbegrepen (dat je de polis overneemt van zodra je uit de verzekering van je werkgever stapt maar aan de leeftijd dat je had toen je in de polis van je werkgever kwam). Dat hebben wij niet maar kan dan weer goedkoper aangegaan worden (gezien geen commissie + 10% korting vanuit AG Insurance voor personeel) en kan dus netjes in het cafetariaplan gestoken worden om de (beperkte) kost daarvan terugbetaald te krijgen.
) , als ik dan zie wat hier de laatste 8 jaar is bijgekomen aan loon, voordelen en bonussen waar ik grotendeels niks voor heb moeten doen of vragen. Ik heb mij gevoelig verbeterd met de stap van KMO naar multinational.