Dat wist ik inderdaad, ik dacht dat de taken op zich ook beschermd waren.
Dus: iets met de boekhouding doen, adviseren daaromtrent = titel nodig, los van het feit hoe je het noemt.
Nu, dergelijke projecten gaan waarschijnlijk over andere dingen dan puur die boekhouding op zich zodat je het wel kan afbakenen.
Een Finsiders ofzo is ook niet erkend denk ik en die sturen toch ook dergelijke profielen uit zonder probleem, op zich doe je dan niks anders dan die tussenpartijen eruit laten.
Al zit je natuurlijk extra safe met titel zoals jij
Reden dat ik het vroeg is dat ik zelf een beperkt bijberoepje heb met inderdaad een andere activiteit in de KBO.
Op zich ben ik daar vrij strikt in: opvolgen van betalingen, administratie… allemaal geen probleem.
Input van facturen of iets anders waarbij een boekhoudpakket vereist is of dat neigt naar ITAA-taken: dat is voor tijdens kantooruren, voor SilentSpring als werknemer van erkend kantoor X.
Ik zou wel een pak meer kunnen verdienen door dat meer uit te bouwen/freelance te gaan maar ik heb geen zin om in het speelveld van het ITAA terecht te komen, ik heb ook geen interesse in de titel en bijhorende rompslomp.