Wat is Lounge?

Dat is toch letterlijk wat er gebeurt? Onze hersenspinsels worden geïndexeerd door zoekmachines, zorgen voor traffiek naar de website en genereren dus reclame inkomsten.
Zullen we het weer hebben over Lounge?
Het werkt niet zoals jij het voorstelt. Het is je uitgelegd hoe het wel werkt, namelijk andersom. De reclame-inkomsten zijn relatief nieuw tov ons bestaan, trouwens. Ik denk dat we daarmee kunnen afronden.
 
Dat is toch letterlijk wat er gebeurt? Onze hersenspinsels worden geïndexeerd door zoekmachines, zorgen voor traffiek naar de website en genereren dus reclame inkomsten.
Die dan weer in het forum gestoken worden voor jullie.
Soit, ik hou er over op.
 
(ook in Lounge worden 1-smiley-posts doorgaans gewoon verwijderd)
Begrijp ik dat goed dat er nu een forumdeel is gemaakt voor topics zonder discussiewaarde, maar dat posts zonder discussiewaarde daaruit verwijderd worden? Ik zou denken dat er met die regel hier wat soepeler wordt omgegaan. Zeker in combinatie met de reacties uit te schakelen is het raar om die posts dan te gaan verwijderen hier.
 
Begrijp ik dat goed dat er nu een forumdeel is gemaakt voor topics zonder discussiewaarde, maar dat posts zonder discussiewaarde daaruit verwijderd worden? Ik zou denken dat er met die regel hier wat soepeler wordt omgegaan. Zeker in combinatie met de reacties uit te schakelen is het raar om die posts dan te gaan verwijderen hier.
Het is nog niet voorgekomen dat 1-smiley posts in lounge weggehaald worden. Mochten nu verschillende users na elkaar met :ROFLMAO: op een post reageren, wordt het misschien wel storend, maar daarvoor rekenen we wel op wat common sense. :)
 
Begrijp ik dat goed dat er nu een forumdeel is gemaakt voor topics zonder discussiewaarde, maar dat posts zonder discussiewaarde daaruit verwijderd worden? Ik zou denken dat er met die regel hier wat soepeler wordt omgegaan. Zeker in combinatie met de reacties uit te schakelen is het raar om die posts dan te gaan verwijderen hier.
Wat Coldplayke dus al zei. De context waren 3 posts die niet meer waren dan een smiley, om het te hebben over het gebrek aan reactions.
 
als het een druk forum zou zijn zou ik de beslissing ergens nog verstaan...

Dit maakt het forum gewoon onbruikbaarder, t'is op den duur meer klik en zoekwerk om iets terug te vinden in welke sectie er iets staat dan dat er gelezen word. Hoe meer ge opsplitst, hoe doder je de forums maakt

gebruiksgemak nihil!
 
Terug
Bovenaan