Wat is Lounge?

Als je die topics verplaatst maak je uw meest bezochte topics gewoon kapot.
Klopt, en dat gaat dan niet over het feit dat je tweemaal moet klikken en via een andere weg moet gaan, maar wel doordat je geen reacties meer kunt geven.

Het toelaten en laten meetellen in de tellers of het niet-toelaten en niet laten meetellen in de tellers; de keuze lijkt mij toch snel gemaakt...🥺
 
Twitter is vooral een eindeloze stroom aan gezaag en gebash. Ik zie gelijkenissen met hoe dit topic begint te evolueren 😕
Ik vind Twitter schitterend, er is geen limiet op hoe gemeen je daar kan zijn zolang je de scheldwoorden er uit laat of creatief mee bent (tip: ‘you unseasoned chicken wing’ is een leuke). Het is een pracht van een uitlaat om de scherpte van je pen te oefenen. Iets wat op BG volstrekt onmogelijk zou zijn. Dus voor het relatief rustig voortkabbelen van een forum als dit, is een Twitter een goede schizofrene partner.
 
Rustig, mensen. Dit was een idee op basis van een logische indeling die we intern besproken hebben, en nu weer. In het teken van openheid zet ik het hier. Er zijn voor- en nadelen en zoals ik zei voor- en tegenstanders bij de crew. Dus het ziet er niet naar uit dat het snel gaat gebeuren. Maar om nu bij elke verandering te beginnen over sterven en doodbloeden…

En ook de reaction score zijn we aan het bekijken.
 
90


Kamp 1: Er wordt teveel gezeverd, verbannen die vervuilers!
Kamp 2: zwans en zever op tijd en stond maakt het leven draaglijker.

Moderatoren PROBEREN een middenweg te vinden om iedereen tevreden te houden. Het is nu eenmaal onmogelijk iedereen tevreden te houden. Ze geven zelf aan open te staan voor constructieve feedback he. Dat wil bijlange na niet zeggen dat pierke en polleke ten alle tijde hun goesting gaan krijgen. Deal with it.
 
Het ljkt mij allemaal niet zo moeilijk hoor.

Lounge = topics met weinig of geen inhoudelijke waarde maar je moet wel flink zijn qua inhoud
Zwam = zoals lounge maar je mag wat stouter zijn want iedereen weet dat het gezever is
Dan is de slowchat toch zwam en niet lounge als ik de laatste pagina's daar lees.

:oink:


Maar goed, de mods know it best. Kga me er gewoon bij neerleggen want kben al genoeg de grumpy old man. :)
 
Dan is de slowchat toch zwam en niet lounge als ik de laatste pagina's daar lees.

:oink:


Maar goed, de mods know it best. Kga me er gewoon bij neerleggen want kben al genoeg de grumpy old man. :)
Hoe MisterV het uitlegt, klopt ook niet. Recipe4hate heeft het prima uitgelegd.

En zwam is satire, een typische vorm van humor uit de 9livestijd en daarvoor.
 
Jij bent ook wel met de wind gekeerd nu je ineens crew member bent. Zonder uw gebruikers is uw forum ook niets waard en kan je evengoed fluiten naar uw advertentie inkomsten, review samples,…
Je hebt het omgekeerd, hoor: Alles is in teken van de gebruikers. Onze advertentie-inkomsten dienen énkel voor de gebruikers. Die zijn nodig om er te kunnen zijn voor jullie. Niet andersom.

Maar we snappen het, je bent geen voorstander. Geen reden om lullig te gaan doen tegen crew. Dat is wel de grens.

Edit: dit idee is maanden voor de aanstelling van R4H in gang gezet en oa Mulan en anderen zullen beamen dat het al veeeeel langer speelt.
 
Laatst bewerkt:
Kan je geen categorie bijmaken?

Of misschien de points teller die vandaag bij nagenoeg iedereen zinloos op 113 staat hergebruiken voor loungeposts.

Tegelijkertijd moet ik ook wel zeggen dat de reaction score ook maar fake internet points zijn heh. Er lopen hier mensen rond met duizenden punten maar als je dan leest wat er uit komt in de meer ernstige topics. Veel zegt het allemaal niet.
 
Kan je geen categorie bijmaken?

Of misschien de points teller die vandaag bij nagenoeg iedereen zinloos op 113 staat hergebruiken voor loungeposts.

Tegelijkertijd moet ik ook wel zeggen dat de reaction score ook maar fake internet points zijn heh. Er lopen hier mensen rond met duizenden punten maar als je dan leest wat er uit komt in de meer ernstige topics. Veel zegt het allemaal niet.
Volledig mee eens. Ik snap niet dat mensen daar zo hard aan tillen want imo zegt het helemaal niks over de inhoud van iemands berichten. Zo ben ik zeker dat ik een hogere reaction score zou krijgen als ik een post maak waar in wat begint te bashen op @Loser dan wanneer ik een post zou maken over de relevantie van sociale afkomst bij parende zebra's.
 
Lounge score is idd een leuk alternatief

Als we maar smileys kunnen zetten, dat bespaart een post extra

Kan je zowaar meer beweging brengen in een sub forum

Het luchtigere werk, en toch geen gezever zoals zwam zo smalend wordt genoemd

Van mij mogen zwam en lounge punten worden gecombineerd, noem het air points for all i care, ik maak me echt niet druk om die likes score ze, wat maakt het uit, post count zegt toch zoveel meer?
 
Laatst bewerkt:
Zo ben ik zeker dat ik een hogere reaction score zou krijgen als ik een post maak waar in wat begint te bashen op @Loser dan wanneer ik een post zou maken over de relevantie van sociale afkomst bij parende zebra's.
Als ge die 2 combineert gaat uw reaction score helemaal pieken. :unsure:
 
Ik vind het nu toch alleszinds een enorme verbetering.

Ook de topics die in Algemeen blijven staan zijn en de andere die naar Lounge geplaatst zijn vind ik een goede opsplitsing.
 
Lounge score is idd een leuk alternatief

Als we maar smileys kunnen zetten, dat bespaart een post extra

Kan je zowaar meer beweging brengen in een sub forum

Het luchtigere werk, en toch geen gezever zoals zwam zo smalend wordt genoemd

Van mij mogen zwam en lounge punten worden gecombineerd, noem het air points for all i care, ik maak me echt niet druk om die likes score ze, wat maakt het uit, post count zegt toch zoveel meer?

👍
 
Of schrap gewoon heel dat scores weergeven in de profielen (buiten iTrader dan) en behoud die likes?
 
Of schrap gewoon heel dat scores weergeven in de profielen (buiten iTrader dan) en behoud die likes?
Ook dat zijn we dus nog aan het bekijken. Likes in een deel van het forum anders behandelen dan in een ander deel, is technisch onmogelijk met de huidige software. Een Lounge score is daarmee dus ook technisch jammer genoeg onmogelijk. Het is alles of niks :)

We zijn het druk aan het bespreken en aan het bekijken. Wat we niet graag willen, is een functioneel deel van het forum op de schop zetten ten voordele van iets waar we ook wel zonder kunnen. Maar de vraag is zeker wel aangekomen.

(ook in Lounge worden 1-smiley-posts doorgaans gewoon verwijderd)
 
Terug
Bovenaan