Wat heb jij vandaag gekookt?

Ik ga dit weekend es zelf Dim Sum maken. Benieuwd.

Vandaag is het vlaamsche kost. Mosselen met frietjes :D
 
Ik ga dit weekend es zelf Dim Sum maken. Benieuwd.

Vandaag is het vlaamsche kost. Mosselen met frietjes :D
Maak ik ook regelmatig. Op welke manier ga je ze garen? Zelf ben ik fan van stomen of als potstickers. Gekookt vind ik ze niet zo top.
Vandaag zijn het enchiladas hier.
 
Skivakantie annuleren valt me zwaar.. dan maar een tiroler gröstl maken als wiedergutmachung.

WOl1sPh.jpg

wOa8m70.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Hier zurkel patatjes met spekblokjes en braadworst...nostalgie op mn bord 🤤
Morgen vers gemaakte (en nacht getrokken) spaghetti saus met linguini

De saus is eigenlijk nog beter als ze eens ingevroren is en dan ontdooid en opgewarmd..mmmmm
 
Personal preference: potstickers, de laatste 2min deksel er op (krokant onderaan en gestoomd bovenaan) (y)
 
Ik moet volgende week een voorgerecht en dessertje in elkaar boksen met bijpassende drank.
Als iemand goede tips heeft :)
Ik en vriendin gaan 4 gangen koken zonder dat we op voorhand weten wat er op tafel komt
 
Potstickers zijn lekker maar een beetje vettiger. Hangt een beetje af van de vulling, soms heb ik ze wel liever lichter en dus gestoomd.
Je kan ook altijd 50/50 proberen de eerste keer 😄
Vettiger hangt ervan af, je moet ze zelfs niet eens in een vetstof afbakken om een krokant korstje te krijgen. Die van mij had ik gestoomd en nadien gewoon een paar minuutjes in een anti-aanbakpan laten staan, dan krijg je ook dat effect.
 
Vettiger hangt ervan af, je moet ze zelfs niet eens in een vetstof afbakken om een krokant korstje te krijgen. Die van mij had ik gestoomd en nadien gewoon een paar minuutjes in een anti-aanbakpan laten staan, dan krijg je ook dat effect.
Goede tip. Ga ik de volgende keer ok zo eens proberen.
 
Terug
Bovenaan