Wat heb jij vandaag gekookt?

Ik heb vandaag 2 mooie stukken côte à l'os heel subtiel verneukt door ze te lang in de oven te laten :cry: . Volgende keer de groentjes en frietjes snijden voor ik aan het vlees begin.
Onlangs ook klaargemaakt en ik warm gewoon een schotel bloedheet op en leg er dan aluminium folie in. Daar de steak in en dan overgieten met je jus. Op tafel zetten en de rest preppen. Perfect rosé ;)
 
Broodje pulled chicken gemaakt van de overschot van de ovenkip van gisteren. Deze keer met hoisinsaus ingesmeerd, zeer geslaagd!
 
Pindasaus lepel ik vlot binnen maar pindakaas is echt ranzig, zelfs maar ne halve theelepel in uwe bek en dat proeft alsof ge 100 pinda's in uwe teut hebt gekapt ( yes I know, shocking van een product dat letterlijk gemalen pinda's is ) inclusief dat droge mondgevoel.

Ooit 1x geprobeerd toen ik fitness ging omdat ik altijd maar iedereen zag posten over pindakaas, pot weg gegooid met nog 99.2% er in.
 
Pindakaas is zo goeie boel he 😍
Ja vooral die uit de supermarkt. Heb ik al een paar keer zelf proberen maken maar die is nooit zo goed als in de winkel.

In de wok in een gerechtje heb ik da wel leren appreciëren eigenlijk. Goed aanbakken dat 't wat bruint, goei sausje en hup 👌
Of in een sausje en dan maiszetmeel er over en dan in de airfyer of oven. Super veel smaak en lekker krokant :love:
 
Ja vooral die uit de supermarkt. Heb ik al een paar keer zelf proberen maken maar die is nooit zo goed als in de winkel.


Of in een sausje en dan maiszetmeel er over en dan in de airfyer of oven. Super veel smaak en lekker krokant :love:
Ik bestel mijne pindakaas meestal bij de pindakaas winkel.
Ook met smaken enzo. Is wel es leuk 😍
En die van de Boni vind ik ook nog wel cava
 
Daarnet in Albert Heijn "bloemkoolcouscous" met groenten gekocht in de frigo, rulstukjes en Heinz passata. Op 5 minuten klaar en f#_€%cking lekker! 😍😍😍 Benieuwd wat de kinderjury er vanavond van gaat vinden...
 
Daarnet in Albert Heijn "bloemkoolcouscous" met groenten gekocht in de frigo, rulstukjes en Heinz passata. Op 5 minuten klaar en f#_€%cking lekker! 😍😍😍 Benieuwd wat de kinderjury er vanavond van gaat vinden...
bah dat is niet lekker. En legt de kop naast het bord indien ik het kind was :p
 
bah dat is niet lekker. En legt de kop naast het bord indien ik het kind was :p
De onze wordt met een breder smakenpallet grootgebracht 😝😝😝

Neen, oprecht benieuwd, gisteren heeft ze met plezier haar kommetje curry leeggelepeld en de lasagne (met vlees!) een dag eerder waar ze anders verzot op is, werd behandeld alsof ik een bord stront voor haar neus zette 🙄
 
De onze wordt met een breder smakenpallet grootgebracht 😝😝😝

Neen, oprecht benieuwd, gisteren heeft ze met plezier haar kommetje curry leeggelepeld en de lasagne (met vlees!) een dag eerder waar ze anders verzot op is, werd behandeld alsof ik een bord stront voor haar neus zette 🙄
Curry is dan ook super lekker en lasagne steekt dan zwaar af in smaak.
 
bah dat is niet lekker. En legt de kop naast het bord indien ik het kind was :p
Jup, zelfs toen de kom nog koud op het vuur stond met deksel dicht :unsure:
Eigenlijk was het een giga driftbui dat ze niet wou eten, zonder te weten wat het was. 🤷🏼‍♀️
Of ze heeft superkrachten waarvan ik nog geen weet heb natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan