Wat heb jij vandaag gekookt?

Vandaag maak ik low and slow ribbekes op 4 wijzen. 3u in de smoker op 100 graden, dan 2u in zilverpapier in de oven met een scheut whiskey en appelsap, en dan nog een klein half u met de marinade op nagaren.

Zoetzuur, roquefort, kruidenboter en honingmosterd vandaag.
 
Vandaag maak ik low and slow ribbekes op 4 wijzen. 3u in de smoker op 100 graden, dan 2u in zilverpapier in de oven met een scheut whiskey en appelsap, en dan nog een klein half u met de marinade op nagaren.

Zoetzuur, roquefort, kruidenboter en honingmosterd vandaag.
Amaai nodigt mij de volgende keer maar uit :p
 
Vandaag maak ik Goulash tussen de soep en de patatten.. euhm vergaderingen door :D

En witloofsoep met een crumble van spek en gerookte forel.
 
Vanmiddag verse wortel-pompoensoep met een croqueske en deze avond gele curry met mie. Morgen kip gebakken in de airfryer met tikka massalasaus uit een bokaal en frietjes uit de airfryer en daarnet mijn lasagne voor maandag ook al klaargemaakt 😇
De basis van mijn saus voor de lasagne lijkt hier wat op. Keilekker 😍
 
Lasagne van de Boni, zit ne liter witte saus ofzo tussen ( niet echt authentiek maar is mijn favoriete deel vd lasagne )

Echt gekookt was het dus niet maar als je elke dag zelf wat moet bedenken dan raak ik er soms gewoonweg niet meer uit na een paar weken.
 
Ebi katsu curry :love:

QV9dWon.jpg


Hamburgerpatties gemaakt met gemalen en versneden scampi, sjalot en ei, peper en zout. Fokking heerlijk.
 
Terug
Bovenaan