Wat hangt er bij jou aan de muur?

Aprella

Well-known member
Laatst bewerkt door een moderator:
Akkoord, dan toch veel liever een sabel van een Pruissische huzaar onder Friedrich der Grosse bijvoorbeeld. Of een Panzerfaust.
Hier hangen zo oude kaarten in onze living, eentje van het rijk van Alexander de Grote (ik moet eens zien uit welk jaar) en eentje van de VS toen het nog niet de VS was zoals we ze nu kennen :unsure:.
 
Hier hangen zo oude kaarten in onze living, eentje van het rijk van Alexander de Grote (ik moet eens zien uit welk jaar) en eentje van de VS toen het nog niet de VS was zoals we ze nu kennen :unsure:.
Ik had op mijn appartement de Madonna di Loreto van Caravaggio, maar die mocht niet meer opgehangen worden in ons huis van mijn vrouw. En ik heb ook nog de Fighting Temeraire van William Turner opgerold liggen. Die heeft het ook niet gehaald.

Ooit.
 
Zijn dat zwaarden uit een bepaalde franchise?

Frostmourne uit (word of) Warcraft rechts en links is Andúril uit The Lord of the Rings. Ik heb Ciri haar zwaard uit The Witcher 3 ook nog liggen.
Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk lelijk om zoiets in uw huis te hangen, maar bon. :unsure:

Gelukkig verschillen meningen :D. Mijn man en ik vinden het juist leuk om zo een persoonlijke touch te geven aan onze thuis.
We kiezen ook enkel merchandise uit van franchises die voor ons toch wel iets betekenen en meer is dan gewoon "ooh leuk". Hier en daar hebben we wel wat random merchandise omdat er eens ergens iets bij zat of omdat we het gekregen hebben. En wij gooien zelden iets weg 🙈.
 
Ik zoek zo'n 2-3 panelen zoals dit linkje 2 linkje 3. Niet te vinden in Ikea of Maisons Du Monde (toch zeker niet op hun sites) dus het is moeilijk iets kwalitatief te vinden tss al de brol.

Zou graag ook wat afmetingen kunnen specifiëren.

Iemand een idee?
 
De ex-vrouw van mijn vriend heeft hier een geschilderd pallet aan de muur naast de zetel gehangen. Da's eigenlijk niet slecht, kunt er wat kleine prullaria opzetten, ik zet er ook mijn tas koffie op 's ochtends en we hebben er led-lichtjes aan gehangen.

Verder eigenlijk alleen twee klokken en een prikbord.
 
Een gesigneerde print van MinaLima, het koppel dat het hele grafische design van de Harry Potter films heeft uitgewerkt. Meer specifiek de 'Map of Hogwarts':

1679558382032.png


Voor de rest niets speciaals eigenlijk. We willen graag beetje bij beetje wat kunst kopen maar onze smaken staan lijnrecht tegenover elkaar dus dat schiet niet op :unsure:
 
Terug
Bovenaan