Pieterjan94
Well-known member
Volgens mij wilde Vingegaard gewoon het tempo hoog houden om zijn tweede plaats veilig te stellen. Er leek niet meer op te zitten. Zag ook maar bleek!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gun het Kuss op zich wel, maar de beste wint de Vuelta niet, dus ergens toch ook wel zuur. Het is toch een wat vreemde show dit.
Froome en Wiggins.
I wish I was still 23. Lekker onnozel doen. Als ik dit nu doe dan zeggen ze: Makila ouwe vent! Doe toch niet zo kinderachtig!Grote fan van Evenepoel en zijn manier van rijden, maar dat klef gedoe met zijn Oumi doet mijn tenen soms toch krullen. Zo zie je duidelijk dat die gastjes ook nog maar 23 zijn en dus pubers

Morgen is vlak dus wordt waarschijnlijk gewoon sprinten. Ik gok dat hij de rit van zaterdag bedoelt.Remco geeft aan dat hij ook morgen wilt winnen.

Wat een idioot.![]()
KIJK. “Behandeld als hooligans”: ook verzorger Evenepoel aangepakt door Spaanse politie, Jumbo-Visma dient klacht in
Gisteren toonde de Spaanse politie zich in de <a href="https://www.hln.be/dossier/vuelta~dd8260a8f-02a6-4379-9fef-63d44842721e/" target="_blank">Vuelta</a> niet voor het eerst te ijverig. Jumbo-Visma verzorger Kevin Nyssen werd hardhandig tegen de grond gewerkt. Hij hield er een zware...www.hln.be
Verzorger zat aan de pillendoos van één van zijn renners zeker?![]()
Remco geeft aan dat hij ook morgen wilt winnen.
Het is dan ook het pre-race interview van gisteren?Remco geeft aan dat hij ook morgen wilt winnen.
Klopt en als ik het goed herinner heeft Wiggins die laatste tijdrit ook nog met een redelijke grote voorsprong gewonnen tegen Froome.Froome gaf het niet weg maar moest inhouden van de ploegleiding.
Er was geen sprake dat Froome ging winnen, ook al was hij misschien de betere.
Dat weet ik niet. Er zijn al best veel koersen geweest waar ze met nen hoop wegrijden waar je denkt "Kuss rolt die mannen hier allemaal op" om dan troosteloos te lossen en 12de binnen te komen in een koers die gewonnen wordt door Jack Haig ofzo. Situaties waar je weet dat Kuss er intrinsiek vér bovenuit steekt maar wel blokkeerde. Die Tour rit naar Andorra was eigenlijk een zeldzame uitzondering tot deze Vuelta.Moest hij gewoon zijn eigen ding doen had die ook al een pak meer overwinningen.
Zonder camera's had die zeker een paar deftige lappen rond zijn oren gekregen.Wat een idioot.
Hoezo niet? Best veel lijkt mij wel overdreven. Jij bekijkt het nu enkel op die zeldzame momenten dat hij zelf zijn kans eens kon gaan. Dat hij die kansen niet allemaal genomen heeft klopt zeker moest hij geen zuivere knecht zijn zou hij toch veel meer kansen krijgen natuurlijk.Dat weet ik niet. Er zijn al best veel koersen geweest waar ze met nen hoop wegrijden waar je denkt "Kuss rolt die mannen hier allemaal op" om dan troosteloos te lossen en 12de binnen te komen in een koers die gewonnen wordt door Jack Haig ofzo. Situaties waar je weet dat Kuss er intrinsiek vér bovenuit steekt maar wel blokkeerde. Die Tour rit naar Andorra was eigenlijk een zeldzame uitzondering tot deze Vuelta.
Hebben we dan al wel een Remco gezien die 100 procent top is in deze Vuelta.. Ik dacht van niet. Ik maak helemaal geen illusiesMaak u geen illusies eh, echt grote strijd is er nog niet geweest eh. Een Vingegaard op zijn top die alle registers opentrekt hebben we nog niet gezien eh.
. Ik blijf bij de feiten. Ik heb ook geen glazenbol en we zullen wel zien wat de toekomst brengt in de Tour.