Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om ff Remco zijn prestatie te kaderen. Sinds de voet van de vorige beklimming is die dus nog altijd status quo met het peloton (waar Vingegaard natuurlijk inhoudt, maar dan nog).
Ja maar toch jammer dat hij zich nooit echt getest heeft tegen Vingegaard deze vuelta . Bergprijs blijft imo niet meer dan eeen troostprijs.Om ff Remco zijn prestatie te kaderen. Sinds de voet van de vorige beklimming is die dus nog altijd status quo met het peloton (waar Vingegaard natuurlijk inhoudt, maar dan nog).
Ik gun het Kuss.Vingegaard rijd tempo voor Kuss, mooi.
Ja maar toch jammer dat hij zich nooit echt getest heeft tegen Vingegaard deze vuelta . Bergprijs blijft imo niet meer dan eeen troostprijs.
Stom eigl zo , gaan niks meer doen . Beetje te overdominantie van Jumbo . Kuss mooi , maar Vingegaard en Roglic houden zich nu wel in .
Vingegaard wilt een paar seconden verliezen denk ik. Zou ook slim zijn, hij staat echt te dicht.
Kuss grootste gunfactor , maar een Vingegaard die zowel de tour als de vuelta zou winnen ging ook wel nice zijn . Kannibaalachtig .Ja Kuss nu steviger in het rood mooi. Jammer dat de Vuelta op een Jumbo show uitdraaide ipv een echte strijd maar als er dan een moet winnen liefst nog Kuss natuurlijk.

Vingegaard is niet de man van de flitsen maar de man van het consistent presteren.
Maar Madrid is nog ver gasten.
Een hele grote kans?
Dit is volgens mij uw eerste grote ronde die je kijkt?
Bergop is Kuss een beest. Maar kan amper tijdrijden en presteert allesbehalve consistent.
Dit is ook al zijn 3de grote ronde. Eruit halen wat er inzit. Maar hij is nooit een echte kopman binnen Jumbo, dan zijn Roglic en Vingegaard toch echt nog wel een heel pak beter.

Langs de ene kant vindt men het een schande dat WVA GW wegschenkt maar een GT moet dan wel weer kunnen.![]()
Dit is van alle tijden... er zijn zelfs voorbeelden genoeg van GT winnaars die ritten cadeau doen aan concurrenten. De Ventoux winst van Pantani als misschien wel bekenste (maar zeker niet het enige) voorbeeld uit de "recente" geschiedenis. Dit is natuurlijk wel meer dan een rit maar toch. Wat maakt een Vuelta uit op een palmares als je de Tour (2x) gewonnen hebt? Ik wist bv zelfs al lang niet meer dat Ulrich ooit de Vuelta gereden had, laat staan gewonnen...Ik gun het Kuss.
Maar een echte kampioen gaat hier gewoon voor eigen winst. Dat soort cadeautjes in het moderne wielrennen horen eigenlijk niet in topsport.

Bij Van Aert was het natuurlijk ook wel gewoon pasmunt voor de E3 van vorig jaar. Exact dezelfde situatie. Dan mag je VA zijnde nog 80% de motor zijn van die onderneming, je bent toch met 2 ploegmaats dus je verdeelt de buit gewoon. Zeker als je de koers in kwestie al eens gewonnen hebt.goh ik had er geen probleem mee hoor. Verschil is natuurlijk wel dat Roglic al de Giro won, Vingegaard de Tour dan kun je al iets makkelijk de Vuelta weggeven je seizoen is toch al goed. Voor VA was dat wel een goude kans om toch iets moois te winnen dit seizoen.

Dit is van alle tijden... er zijn zelfs voorbeelden genoeg van GT winnaars die ritten cadeau doen aan concurrenten. De Ventoux winst van Pantani als misschien wel bekenste (maar zeker niet het enige) voorbeeld uit de "recente" geschiedenis. Dit is natuurlijk wel meer dan een rit maar toch. Wat maakt een Vuelta uit op een palmares als je de Tour (2x) gewonnen hebt? Ik wist bv zelfs al lang niet meer dat Ulrich ooit de Vuelta gereden had, laat staan gewonnen...
Vingegaard heeft gisteren duidelijk laten zien en voelen dat hij deze Vuelta gewoon kon winnen als hij dat kiest, om daar zeker nooit twijfel over te laten bestaan. Daar heb ik geen probleem mee, anders krijg je later misschien zo'n lelijke discussie zoals tussen Pantani & Armstrong over die Ventoux rit. Maar ik vind dit eerlijk gezegd wel mooi voor de sport, dat je als kopman een superknecht zo'n cadeau gunt.
En zo is de Vuelta eigenlijk tóch nog spannend geweest: "Krijg ie em of krijgt ie em niet?"
Bij Van Aert was het natuurlijk ook wel gewoon pasmunt voor de E3 van vorig jaar. Exact dezelfde situatie. Dan mag je VA zijnde nog 80% de motor zijn van die onderneming, je bent toch met 2 ploegmaats dus je verdeelt de buit gewoon. Zeker als je de koers in kwestie al eens gewonnen hebt.
Hij had al de E3 gewonnen en een GT staat toch een paar trappen hoger. Zouden die ook geen bonus krijgen als ze een GT winnen? Tenzij dat Kuss Roglic en Vingegaard uitbetaald.![]()
Daar zal wel over gesproken geweest zijn vermoed ik. Als er al premies waren in het contract zullen Roglic en Vingegaard wel gewoon (deels) langs de kassa passeren.Hij had al de E3 gewonnen en een GT staat toch een paar trappen hoger. Zouden die ook geen bonus krijgen als ze een GT winnen? Tenzij dat Kuss Roglic en Vingegaard uitbetaald.![]()