nog nooit de behoefte gehad om kinderen te hebben. ook een relatie hebben met iemand lijkt me een te grote beperking op mijn vrijheid.
ik heb een kat en dat is zowat het verste wat ik wens te gaan in verantwoordelijkheid.
ik ben het zodanig gewoon om te leven zoals ik het wil zonder echt rekening te moeten houden met iemand en ben daarin ook zodanig gelukkig dat ik het niet anders zou willen.
nu, ik ben geen knorrige kluizenaar hoor. ik heb een uitgebreide vriendenkring en een druk sociaal leven.
ik heb ook enkele goede single vriend(in)en waar ik veel mee uitga, op reis ga, uitstappen doe,...
Ik ben nu 43 en zie toch meerdere mensen in mijn vriendenkring die van hetzelfde gedacht zijn. nu, komt misschien ook omdat je automatisch meer contact begint te hebben met single mensen aangezien het moeilijker wordt om met vrienden die getrouwd zijn en kinderen hebben af te spreken.
misschien dat ik ooit nog zou overwegen om een LAT relatie aan te gaan. elk zijn eigen huis en eigen plek en elkaar relatief vrij laten.