Hey, bij ons leveren ze ook geen McDonalds tot aan huis.Shit man, das wel heftig. Ik adviseer professionele hulp om dit te verwerken.
Sterkte![]()
Ik wil ook een knuffel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey, bij ons leveren ze ook geen McDonalds tot aan huis.Shit man, das wel heftig. Ik adviseer professionele hulp om dit te verwerken.
Sterkte![]()

Je kan je pas vanaf 30 jaar op de lijst laten zetten, moet cursussen en een sociaal onderzoek ondergaan om dan ongeveer 7j op de wachtlijst te staan (binnen- of buitenlands).Wat ik hier eigenlijk weinig hoor is de optie om te adopteren. Theoretisch is dat nog altijd een mooie optie lijkt me, maar geen idee hoe praktisch het is in België.

Toch niks van gemerkt.Over sociaal gesproken: vroeg of laat komen er millennials in een professionele context in contact met blue collar collega's, oversten, klanten, etc. die liever geen interactie hebben met de kinderlozen, hun werkweek is immers 20 uren korter, sommigen zullen zich staande kunnen houden tegen hun reacties, anderen niet.
Het blanke ras zal je dankbaar zijn!tis beslist nu de Willy heeft me overtuigd, hier komen kinderen!
En zeggen dat ik er zelf nog nooit zo bij had stilgestaan he!
Ik ben bijna zeker dat je voor de substanties dat jij naar binnen werkt vrij lange gevangenisstraffen kunt krijgen.Ander voorbeeld: als ik zeg dat je in het leger waarden zoals discipline, leiderschap en kameraderie kunt leren, kan je daar op repliceren dat het militair imperialisme alleen maar schade heeft aangericht, Jurgen Conings is een opgefokte debiel en ik heb van horen zeggen dat je perfect gelukkig kunt leven zonder die karaktereigenschappen of ze buiten de legercontext kunt vergaren. Vermoeiend. Je kan zo wijsneuzerig zijn als je wil, op het einde van de rit hebben de mensen die zo'n parcours afleggen gewoon meer in hun mars. Voor miljarden mensen is ouderschap al tienduizenden jaren geen prestigieuze keuze maar een logische volgende stap in hun leven.
BTW Eerste maanden na de bevalling kookte ik 6 op 7, zelfs als je maar één uur per dag contact hebt met de kids ben je er de rest van de tijd ook nog mee bezig.
Vermoeiend. Je kan zo wijsneuzerig zijn als je wil, op het einde van de rit hebben de mensen die zo'n parcours afleggen gewoon meer in hun mars.
Net of kinderen hebben je een soort elite maakt.Ander voorbeeld: als ik zeg dat je in het leger waarden zoals discipline, leiderschap en kameraderie kunt leren, kan je daar op repliceren dat het militair imperialisme alleen maar schade heeft aangericht, Jurgen Conings is een opgefokte debiel en ik heb van horen zeggen dat je perfect gelukkig kunt leven zonder die karaktereigenschappen of ze buiten de legercontext kunt vergaren. Vermoeiend. Je kan zo wijsneuzerig zijn als je wil, op het einde van de rit hebben de mensen die zo'n parcours afleggen gewoon meer in hun mars. Voor miljarden mensen is ouderschap al tienduizenden jaren geen prestigieuze keuze maar een logische volgende stap in hun leven.
BTW Eerste maanden na de bevalling kookte ik 6 op 7, zelfs als je maar één uur per dag contact hebt met de kids ben je er de rest van de tijd ook nog mee bezig.
Don't do it. It's a trap.tis beslist nu de Willy heeft me overtuigd, hier komen kinderen!
En zeggen dat ik er zelf nog nooit zo bij had stilgestaan he!
Verdekke he ook dit zijn goede argumenten en ik heb nu net getracht die van ons vol te steken.Don't do it. It's a trap.
Denk aan u slaap, de pintjes, de games, de mogelijkheid om in uwe pure door het huis te lopen.
Simpel: steek ze vol en dump haar na de bevalling.Verdekke he ook dit zijn goede argumenten en ik heb nu net getracht die van ons vol te steken.
Ik ben in de war! Ik wil wel aanzien van de maatschappij en de verschrikkelijke ontvolking tegengaan en een carrière dit alles door kinderen te krijgen maar ik wil ook de hierboven opgesomde dingen!
Aaah, kinderen maken én dan uiteen gaan! Het beste van beide werelden!Verdekke he ook dit zijn goede argumenten en ik heb nu net getracht die van ons vol te steken.
Ik ben in de war! Ik wil wel aanzien van de maatschappij en de verschrikkelijke ontvolking tegengaan en een carrière dit alles door kinderen te krijgen maar ik wil ook de hierboven opgesomde dingen!

Sorry, jouw reactie pas gelezen nadat ik de mijne had gepost.Simpel: steek ze vol en dump haar na de bevalling.
Er staat net dat dat geen elite of prestige is maar u op hetzelfde niveau als de andere pamperverversers zet. Heb ook duidelijk vermeld dat er even goed mensen zijn die niks hebben aan hun ouderschap. Altijd maar alles proberen ondergraven wat ik zeg. Single kinderloze werfleider van 25jr kan lange dagen maken zonder dat moeder de vrouw thuis staat te wachten, of je dat eeuwig kan volhouden is een andere zaak. Homo met kapsalon kan ook harder doorwerken zonder een gezin.Net of kinderen hebben je een soort elite maakt.
Ik ken genoeg mensen met kinderen die ze droppen bij de grootouders, junkfood a volonté boeffen, veel ziekteverlof nemen en de thuisklusjes door de kinderen laten uitvoeren. Nog steeds dezelfde luie patatzakken als ze ervoor waren.
Op mijn vorig werk en het huidige wordt en kinderloze werker trouwens hoger aangezien door de top. Deze zijn namelijk vaak flexibeler, nemen minder snel verlof en zijn minder snel ziek.
Waarom zou die homo geen werfleider kunnen zijn en andersom. Wat een stereotypen zijn me dat weer. Kom anders eens met zinnige praat.Er staat net dat dat geen elite of prestige is maar u op hetzelfde niveau als de andere pamperververs zet. Heb ook duidelijk vermeld dat er even goed mensen zijn die niks hebben aan hun ouderschap. Altijd maar alles proberen ondergraven wat ik zeg. Single kinderloze werfleider van 25jr kan lange dagen maken zonder dat moeder de vrouw thuis staat te wachten, of je dat eeuwig kan volhouden is een andere zaak. Homo met kapsalon kan ook harder doorwerken zonder een gezin.
Dat staat er helemaal niet, je ziet 'werfleider' & 'homo' en denkt dat ik schrijf dat die die job niet kan uitoefenen, het ging over respect voor een gezinstraditie op de werkvloer.Waarom zou die homo geen werfleider kunnen zijn en andersom. Wat een stereotypen zijn me dat weer. Kom anders eens met zinnige praat.
Maar is dat respect er dan ook? Want uw laatste voorbeelden geven net aan dat kinderloze eigenlijk beter geschikt zouden zijn als werknemer want zij zijn (in theorie) flexibeler en hebben minder andere zaken die prioriteit kunnen opeisen.Dat staat er helemaal niet, je ziet 'werfleider' & 'homo' en denkt dat ik schrijf dat die die job niet kan uitoefenen, het ging over respect voor een gezinstraditie op de werkvloer.