Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vermeersch krijgt niet meteen hulp. Geen FDJers meer, AG2R ook al weer weg en VA heeft ook niet echt ploegmaten mee.
Vermeersch (Gianni niet Florian ;)) zat in de eerste groep maar door pech is hij teruggevallen naar groep 2.
Hij rijdt nu zijn kas leeg voor VDP maar hij doet het alleen, de rest werkt niet mee.

Oei… ze stoppen met rijden vooraan? Quickstep moet toch gewoon Steimle en Ballero opofferen en vol laten rijde tot het bos…? Dit manouvre snap ik niet… Als ze met voorsprong het bos ingaan is dat een serieuze cartouche dat Lampie en Senechal kunnen uitsparen ten opzichte van vdp. En daarna is het toch man tegen man

Oei… ze stoppen met rijden vooraan? Quickstep moet toch gewoon Steimle en Ballero opofferen en vol laten rijde tot het bos…? Dit manouvre snap ik niet… Als ze met voorsprong het bos ingaan is dat een serieuze cartouche dat Lampie en Senechal kunnen uitsparen ten opzichte van vdp. En daarna is het toch man tegen man

Zou ik ook gedaan hebben. Nu gaat die groep zich gewoon laten inlopen.

Die 5 zijn weg en de rest komt samen net voor het Bos denk ik. Dat gaat chaos worden op die strook…
Heel erg dom van Quickstep. Die hadden de koers in handen

Die 5 zijn weg en de rest komt samen net voor het Bos denk ik. Dat gaat chaos worden op die strook…
Heel erg dom van Quickstep. Die hadden de koers in handen

Hebben natuurlijk Ballerini mee en is maar de vraag of alles op Lampaert zetten zonder risico is. Willen misschien zolang mogelijk op meerdere paarden wedden.

De beste tacktiek is uw kopmannen zonder inspanning met voorsprong het Bos doorkrijgen. Heb je al gezien met welke groep ze nu het Bos induiken. Wordt een loterij wie er zonder kleerscheuren doorraakt

Wout en Mathieu hebben chance dat bv Ganna is lek gereden. Ni verwacht dat die nog gingen meespelen! des te beter, wat een zaaaalige koers al en het moet nog beginnen eigenlijk 😍😍😍😍

Ja Ineos reed niet meer en QS kon het niet alleen doen. Had Gana niet lek gereden dan hadden ze nu nog niet terug geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan