Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh? Toch tussen 17u15 en 17u45?

lol kalf dat ik ben ik zat naar de eerste kolom te kijken

Maar dat is de caravaan. Aankomst is inderdaad voor na 17u. Staat vandaag wel wat wind als dat morgen ook zo is kunnen ze wel eens vlug binnen zijn. Maar ga toch al de finale kunnen meepakken. Een opluchting :)

Er was blijkbaar op voorhand afgesproken dat (Chantal) van den Broek-Blaak de kopvrouw zou zijn en Kopecky in een dienende rol.
Dat zei Kopecky namelijk ook in het interview achteraf na de wedstrijd.

Kopecky hebben ze dan in de aanval gestuurd. Het was dan aan de andere teams om dat probleem op te lossen en uiteindelijk hebben ze inderdaad het gat dicht kunnen rijden (met de nodige moeite)

Daarna was het aan van den Broek-Blaak.
Toen Borghini voor de verrassingsaanval ging, was ze echter niet mee en had ze zich laten verrassen. (of ze kon niet beter)

Daarna heeft Kopecky nog eens stevig door getrokken.
Het ging dan op een bepaald moment van 30sec naar 10sec. Daarmee had ze zichzelf (deels) opgeblazen en moest ze er eventjes af.
Van den Broek-Blaak moest dan het resterende gat dichtfietsen, maar ze was niet sterk genoeg en ze kreeg het gat niet volledig dicht.

Toen ze dit bij SDworx doorhadden hebben ze opnieuw de kaart van Kopecky getrokken maar het was de vogel gaan vliegen.

Een heel sterke Borghini in combinatie met wat tactische foutjes bij SDworx aldus.
Ik denk dat Borghini en Kopecky zowiezo de 2 sterksten waren in de koers, dus een terechte 1-2.

Ontgoochelijk overheerst bij Kopecky zegt ze.

Waarom rijdt ze dan niet vol mee met Blaak? :sarcastic: Echt, je ziet toch ook dat je anders geen sikkepit dichterkomt.

Sporza met evenveel sterren voor Van Aert als voor MVDP dat is toch wel wat wishful thinking denk ik.

Alé heel graag hoor maar de paar procentjes die hij verloren heeft afgelopen weken heeft MVDP natuurlijk nog

Ik vraag me af waar de naam Ganna plots vandaan komt, die hebben we toch nog nooit op het strijdtoneel gezien in Roubaix?

Blijkbaar een voorliefde voor kasseien en als Junior gewonnen. En ze vinden dat zijn lichaam kasseien uitstraalt

Hij heeft inderdaad wat een figuur als Boonen, vrij groot en zwaar maar ik vermoed dat er toch net iets meer aan te pas komt anders maak ik ook een kans :D

Toch vooral een one trick pony vind ik, het is wel gevaarlijk zulke uitspraken te doen want mocht hij als eerste over de meet komen om 17u dan zal dit bericht snel gequote worden :unsure:

Hij heeft inderdaad wat een figuur als Boonen, vrij groot en zwaar maar ik vermoed dat er toch net iets meer aan te pas komt anders maak ik ook een kans :D

Toch vooral een one trick pony vind ik, het is wel gevaarlijk zulke uitspraken te doen want mocht hij als eerste over de meet komen om 17u dan zal dit bericht snel gequote worden :unsure:
Ganna heeft het postuur voor op kasseien te rijden en kan vooral lang en hard rijden, geen onbelangrijk gegeven in PR. Ze of hij moeten er echt iets in zien want anders rij je die koers niet. Veel te veel kans op blessures door valpartijen.

Geen sporza ster voor Vermeersch is toch best raar, na zijn prestatie van vorig jaar.

Op zich geen fameus voorjaar, en ik verwacht ook niet dat hij zijn prestatie van vorig jaar zal herhalen, maar wat hebben Stuyven en Lampaert dan al gepresteerd om een ster te krijgen?

De sterren staan goed voor Matje, maar ik kies voor outsider Van Baarle. Zo´n Kung zou ik het ook nog wel gunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan