Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind hem ook niet zo slim fietsen eigenlijk. Hij versnelt bijvoorbeeld verschillende keren vanuit de koppositie waardoor iedereen al pal in zijn wiel zit. Daar doe je enkel jezelf de das mee om. Deze profs lossen niet in zijn wiel, terwijl dat bij de junioren misschien wel ging. Hij moet anders gaan fietsen om een veelwinnaar te worden. Hopelijk wordt hij wijzer met de jaren.
Euh Crampenaerts aan het werk gezien gisteren en vorig jaar?

Sheffield rijdt toch ook gewoon vanop de kop weg

PR is natuurlijk wel een pure uithoudingskoers, valt met bijna geen enkele andere klassieker te vergelijken. Om daar te winnen moet je kunnen afzien, en ik denk dat VA op dat gebied wel weinig lessen te krijgen heeft. We zullen zien.

Ik denk ook dat die niet
Euh Crampenaerts aan het werk gezien gisteren en vorig jaar?

Sheffield rijdt toch ook gewoon vanop de kop weg
Je kan Sheffield niet vergeten met Remco, en al zeker niet omdat er 3 mannen van ineos vooraan zaten.
Sheffield trekt niet eens hard door. Tim Wellens maakt daar een heel grote fout.

Ik denk ook dat die niet

Je kan Sheffield niet vergeten met Remco, en al zeker niet omdat er 3 mannen van ineos vooraan zaten.
Sheffield trekt niet eens hard door. Tim Wellens maakt daar een heel grote fout.
maar je kan dus wel wegrijden als je op kop zit :-). Maar idd Remco is tactisch niet de slimste coureur om het zo te zeggen

Plaatsing en ervaring is voorlopig (?) het grootste manco bij Remco denk ik. Laat zich al te vaak wegdrummen op weg naar een helling en moet dan veel te veel goed maken waardoor hij over z'n aangenaam tempo gaat dat hij zou kunnen aanhouden. Gaat dan in't rood en heeft dan op de uitloper of nadien alle moeite om er in 1 ruk naartoe te rijden. Als ie dan weer in z'n aangenaam tempo zit, dan rijdt ie er meestal wel naartoe, maar dan wel met een cartouche minder. Of ja, zo leek het gisteren toch.

Alle gekheid op een stokje, WVA staat gewoon aan de start om PR te winnen. Als hij zichzelf echt kansloos acht, gaat hij echt niet starten om ergens in de achterhoede te rijden of om te knechten.

Philipsen wordt toch vaak 2e. Vorig jaar liep hij keer op keer op Cav in Turkije nu is het telkens iemand anders al 3x 2e weer zeker. Wel al ook een zege, maar toch vaak 2e.

Markeer deze post maar.
Zondag wint WVA
;)
Weinig realistisch natuurlijk. We moeten ook een beetje serieus blijven. :P

Evenepoel krijgt trouwens bakken terechte kritiek over zich heen.

Hij zal echt moeten veranderen of hij zal snel Remco Ricco worden.

Weinig realistisch natuurlijk. We moeten ook een beetje serieus blijven. :P

Evenepoel krijgt trouwens bakken terechte kritiek over zich heen.

Hij zal echt moeten veranderen of hij zal snel Remco Ricco worden.
Bakken terechte kritiek? Buiten het "dat moet hij niet doen" werd er niks gezegd hoor. Alsof ze Evenepoel ooit zouden laten rijden.. daar doet die duw weinig aan. Zowel Bakelants als Campenaerts zeiden ook geen problemen te hebben met Remco.

Ik wacht trouwens nog steeds op dat fragment waar Remco die jongen van 8 een tik wou geven. Paar weken terug sta je hier op uw achterste poten omdat iemand VDP een komediant vond maar zelf dein je er niet voor terug om andere renners zwart te maken op basis van uw eigen vooringenomenheid.

Remco ricco? Doe is normaal. Zoals al gezegd word die man gehaat door wel wat andere dingen dan "arrogant" te zijn.

Bakken terechte kritiek? Buiten het "dat moet hij niet doen" werd er niks gezegd hoor. Alsof ze Evenepoel ooit zouden laten rijden.. daar doet die duw weinig aan. Zowel Bakelants als Campenaerts zeiden ook geen problemen te hebben met Remco.

Laten we nu ook niet onnozel doen. Niemand die even voor de camera daar gaat zeggen Evenepoel niet af te kunnen als dat zo zou zijn. Bakelants kan het duidelijk goed vinden met hem, Campenaerts vond ik toch al heel wat terughoudender.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan