Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt, hoe belachelijk laat Wellens die daar rijden. Niet eens demarreren :laugh: . Wel verdiende overwinning, reed enorm sterk rond.

Ferme overwinning! En gewoon ook verdiend voor INEOS.

Allé, Wellens toch nog 3e :laugh:
En Evenpoel kon zijn gebaren nog eens bovenhalen :laugh:
Remco had volgens mij nog tweedes geworden maar de deur ging toe.
Hij had wel beter dat gebaar gelaten, beter kritiek geven achteraf ipv tijdens de sprint.

Wel een verdiende overwinnaar vandaag.

Echt, hoe belachelijk laat Wellens die daar rijden. Niet eens demarreren :laugh: . Wel verdiende overwinning, reed enorm sterk rond.

Ik dacht dat eerst ook, maar op zich gaat Wellens van kop, neemt Sheffield over en volt de rest ook niet hé. Het is minder erg dan ik eerst dacht. Het is natuurlijk nog altijd ontzettend dom want hij ziet het gebeuren en beslist niets te doen.

Wellens mogen ze toch deklasseren dat was echt proberen de deur dicht te doen. Rechts beginnen en helemaal naar links gaan.

Als Wellens 2x trapt dan is Shefield niet weg. Zat de ganse dag de "slimmerik" uit te hangen weigerde een trap te veel te geven en krijgt zijn verdiende loon nu.

Dat je een ander laat wegrijden kan een goeie tactiek zijn, maar niet als het een van de drie Ineosrenners in de groep van 6 is natuurlijk. Jammer van het einde. En de Remcocriticasters kunnen vandaag ook weer wat punten van kritiek aanhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan