Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We komen hier tegen half 5 op terugAanloop naar finish is wel veranderd, dus het zou 'veiliger' moeten zijn![]()

Ik vermoed dat QS het gat nog wel kan dichtrijden, al zat dat veel krachten kosten. Hier passeren ze subiet ook.
Ze zijn lang niet de enige ploeg met meerdere sprinters idd.
Merlier voor PhilipsenOp het einde doen ze toch rondjes dus gaat de wind minder spelen normaal. Zitten nu nog niet eens halfweg koers. Wie gaat vooraan blijven rijden.
.Gat wordt groter hoor. 2e groep is maar even groot als eerste groep dus ik zie niet in hoe ze dat kunnen dichtrijden. Enige manier lijkt me als er een soort peloton samentroept en daar goede samenwerking komt.
Op het einde doen ze toch rondjes dus gaat de wind minder spelen normaal. Zitten nu nog niet eens halfweg koers. Wie gaat vooraan blijven rijden.
Waarom zouden die vooraan niet blijven rijden? De meesten daar zijn snel en kopman vandaag.
Die tweede groep is even groot e, en in die tweede groep zijn er wel paar mannen die niet moeten rijden.
Gewoon onbegrijpelijk dat zowel QS als Lotto die tweede split missen. Het was eerst een groep van 35 waar die allemaal inzaten.
Wat is het alternatief niet meerijden en zo jakobsen, Groenewegen, De Lie, ... terug in koers laten komen?Precies, meeste zijn kopman en hebben niet echt ploegmaten mee. Gaat Kristof blijven rijden met Merlier en Philipsen in de groep? Ze gaan op een bepaald moment ook beginnen rekenen natuurlijk.
Wat is het alternatief niet meerijden en zo jakobsen, Groenewegen, De Lie, ... terug in koers laten komen?
Ja, momenteel denk ik ook zo. De 2e groep is te klein. Ze gaan het niet op 1-2-3 dichtkrijgen en dan zal de veer wel eens breken. De 1ste groep begint weer beter te rijden.Ik geloof daar echt niet in. Die komen misschien ff terug tot op 30 seconden maar dan gaat die kopgroep weer wat beter rondrijden. Het is 5 tegen 15 ofzo hé, dat haal je niet ook al zijn het sterke renners.